Autor |
Wiadomość |
 |
jozek
|
Wysłany: 2012-11-04, 14:23 Komora silnika.
|
0
|
|
|

Posty: 14 Skąd: KrakĂłw
|
Moje pierwsze lakierowanie:
http://peugeot205gtigutma...boct-xu9j1.html
G³ównie chodzi³o o usuniêcie rdzy i ¿eby po swapie jakoœ to wygl¹da³o.
Niestety nie jest juÂż tak Âładnie. Po swapie musiaÂłem zregenerowaĂŚ turbo i nie chciaÂło siĂŞ zmieÂściĂŚ miĂŞdzy ÂścianÂą grodziowÂą.
Co do technologii:
Czyszczenie rdzy do metalu tam gdzie siĂŞ daÂło. Niejscami wspomagaÂłem siĂŞ rust eaterem Noxudol. PodkÂład epoksydowy z Novola. Miejscami baranek - pas przedni. PodkÂład akrylowy z Novola. Baza BUPONT Centari 600 (400ml). Klar Novol 570 na 1,5 warstwy. |
_________________ http://www.peugeot205gtigutmann.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
memol
|
Wysłany: 2012-11-05, 17:10
|
0
|
|
|
Posty: 173
|
Witam kolegĂŞ z forum 205, praca bardzo Âładna, trzymaj tak dalej |
|
|
|
 |
YAMAHER
|
Wysłany: 2012-11-07, 23:47
|
0
|
|
|

Pomógł: 7 razy Posty: 1975
|
jozek
jak szybko pokonuje bariere 100 km/h ? |
|
|
|
 |
jozek
|
Wysłany: 2012-11-11, 10:02
|
0
|
|
|

Posty: 14 Skąd: KrakĂłw
|
YAMAHER napisał/a: | jozek
jak szybko pokonuje bariere 100 km/h ? |
Jedyne co mogĂŞ powiedzieĂŚ na 100% to ile auto uzyskaÂło na rolkach. Nie mam dostĂŞpu do g-techu, wiec zgrubne pomiary to ok 7s.
Tak naprawdê z tego silnika mo¿na wyci¹gn¹Ì znacznie wiêcej, natomiast autem je¿d¿ê na codzieù i zale¿y mi te¿ na bezawaryjnoœci i ekonomii. Dlatego nie bawiê siê wiêksze turbo i ¿y³owanie do³adowania.
Dalsze plany to zaÂłoÂżenie bodykitu Gutmann do ktĂłrego mam juÂż zrobione wszystkie formy i lakierowanie w ory kolor. Ale to robota na przyszÂły sezon. |
_________________ http://www.peugeot205gtigutmann.blogspot.com/ |
|
|
|
 |
jozek
|
Wysłany: 2013-02-19, 23:48
|
+1
|
|
|

Posty: 14 Skąd: KrakĂłw
|
|
|
|
 |
YAMAHER
|
Wysłany: 2013-02-20, 00:25
|
0
|
|
|

Pomógł: 7 razy Posty: 1975
|
jak zobaczylem skrzynie to przypomniaÂł mi sie reduktor heheh
Modzisz FEST Wielki plusik |
|
|
|