Autor |
Wiadomo¶æ |
|
jozek
|
Wys³any: 2012-11-04, 14:23 Komora silnika.
|
0
|
|
|
Posty: 14 Sk±d: Kraków
|
Moje pierwsze lakierowanie:
http://peugeot205gtigutma...boct-xu9j1.html
G³ównie chodzi³o o usuniêcie rdzy i ¿eby po swapie jako¶ to wygl±da³o.
Niestety nie jest ju¿ tak ³adnie. Po swapie musia³em zregenerowaæ turbo i nie chcia³o siê zmie¶ciæ miêdzy ¶cian± grodziow±.
Co do technologii:
Czyszczenie rdzy do metalu tam gdzie siê da³o. Niejscami wspomaga³em siê rust eaterem Noxudol. Podk³ad epoksydowy z Novola. Miejscami baranek - pas przedni. Podk³ad akrylowy z Novola. Baza BUPONT Centari 600 (400ml). Klar Novol 570 na 1,5 warstwy. |
_________________ http://www.peugeot205gtigutmann.blogspot.com/ |
|
|
|
|
memol
|
Wys³any: 2012-11-05, 17:10
|
0
|
|
|
Posty: 173
|
Witam kolegê z forum 205, praca bardzo ³adna, trzymaj tak dalej |
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2012-11-07, 23:47
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
jozek
jak szybko pokonuje bariere 100 km/h ? |
|
|
|
|
jozek
|
Wys³any: 2012-11-11, 10:02
|
0
|
|
|
Posty: 14 Sk±d: Kraków
|
YAMAHER napisa³/a: | jozek
jak szybko pokonuje bariere 100 km/h ? |
Jedyne co mogê powiedzieæ na 100% to ile auto uzyska³o na rolkach. Nie mam dostêpu do g-techu, wiec zgrubne pomiary to ok 7s.
Tak naprawdê z tego silnika mo¿na wyci±gn±æ znacznie wiêcej, natomiast autem je¿d¿ê na codzieñ i zale¿y mi te¿ na bezawaryjno¶ci i ekonomii. Dlatego nie bawiê siê wiêksze turbo i ¿y³owanie do³adowania.
Dalsze plany to za³o¿enie bodykitu Gutmann do którego mam ju¿ zrobione wszystkie formy i lakierowanie w ory kolor. Ale to robota na przysz³y sezon. |
_________________ http://www.peugeot205gtigutmann.blogspot.com/ |
|
|
|
|
jozek
|
Wys³any: 2013-02-19, 23:48
|
+1
|
|
|
Posty: 14 Sk±d: Kraków
|
|
|
|
|
YAMAHER
|
Wys³any: 2013-02-20, 00:25
|
0
|
|
|
Pomóg³: 7 razy Posty: 1975
|
jak zobaczylem skrzynie to przypomnia³ mi sie reduktor heheh
Modzisz FEST Wielki plusik |
|
|
|