Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2013-11-03, 22:17 Mercedes "Pagoda" i Novol fcc
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Tutaj "Pagoda" przygotowywana do lakierowania materia³ami z najnowszej linii Novola
"Novol for classic car"....
Ca³a pokryta podk³adem epoksydowym 3:1
i szpachlowana szpachlówkami Novol fcc ....
Blacharka te¿ by³a ca³a robiona od tzw. podstawy |
|
|
|
|
Dumel19
|
Wys³any: 2013-11-04, 09:09
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 397 Sk±d: LKR
|
elegancko
Robertlodz09, mam parê pytañ, czy stosowa³e¶ tutaj fertan, i je¶li tak to czy móg³by¶ opisac ten proces, czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral? z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ? |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2013-11-04, 10:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Dumel19 napisa³/a: | czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne |
Nie ma ¿adnych "szpachlówek antykorozyjnych" ....
Wszystkie szpachlówki nale¿y "izolowaæ" od "go³ej blachy" podk³adem epoksydowym lub reaktywnym przykrytym akrylowym podk³adem
Dumel19 napisa³/a: | czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral? |
Ró¿ni± siê ,ró¿ni± trochê... s± ³atwiejsze w "obróbce" i posiadaj± unikalny
"Mixing Indicator" czyli wska¿nik kolorystyczny poziomu polimeryzacji czyli zmieniaj± swoj± barwê po wymieszaniu z utwardzaczem a nastêpnie po ca³kowitym utwardzeniu
Dziêki temu wiesz czy dobrze i dok³adnie wymiesza³e¶ utwardzacz z szpachlówk± oraz kiedy mo¿esz ju¿ zacz±æ j± "obrabiaæ"
Dumel19 napisa³/a: | z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ? |
Taka kompletna renowacja to tzw. praca zespo³owa
Mechanik robi mechanikê ,blacharz blachê itd.
Tutaj po ca³kowitym rozebraniu auto by³o ca³e wypiaskowane i dopiero posz³o na blacharniê a teraz jest przygotowywane do lakieru
Koszt remontu samego silnika to ponad 10 tys.z³ |
|
|
|
|
Dumel19
|
Wys³any: 2013-11-04, 11:19
|
0
|
|
|
Pomóg³: 5 razy Posty: 397 Sk±d: LKR
|
no w³a¶nie tak z tymi szpachlami mysla³em, ¿e nie ma anty korozyjnych...a kto¶ cos kiedy¶ tu na forum zacz±³ pisac i nie dokoñczy³... pomocny ten mixing indicator...elegancko to wyglada juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci |
|
|
|
|
mariusz80
|
Wys³any: 2013-11-04, 16:19
|
0
|
|
|
Pomóg³: 11 razy Posty: 923 Sk±d: WZ
|
fajnie patrzeæ na profi robotê |
_________________
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2013-11-06, 22:12
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Dumel19 napisa³/a: | juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci |
Jeszcze trochê to potrwa... Najwiêcej k³opotu jest z ca³kowitym skompletowaniem auta ,szczególnie ¿e jest to Pagoda najbogatsza i najdro¿sza czyli 280 SL
Podsy³am kolejne zdjêcia Mercedesa 280 SL w trakcje prac lakierniczych
oraz zdjêcie u¿ywanych materia³ów lakierniczych . |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2013-11-06, 22:44
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Widzê ¿e co¶ mi wszystkie zdjêcia znik³y.....
Tak¿e jeszcze raz podsy³am te które zachowa³y siê w aparacie ....
DSCN5370.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 159 raz(y) 694.51 KB |
DSCN5355.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 69 raz(y) 739.79 KB |
DSCN5365.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 148 raz(y) 684.17 KB |
DSCN5369.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 64 raz(y) 751.67 KB |
DSCN5367.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 86 raz(y) 845.35 KB |
|
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2013-11-06, 22:45
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
I kolejne zdjêcie w trakcie prac....
DSCN5368.JPG
|
|
Plik ¶ci±gniêto 112 raz(y) 821.79 KB |
|
|
|
|
|
Novol rafman
|
Wys³any: 2013-11-07, 07:50 Linia NfCC NOVOL
|
0
|
|
|
Pomóg³: 3 razy Posty: 54
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Bardzo mi mi³o czytaæ niektóre ,ciep³e wypowiedzi o naszej nowej linii.
Kilka s³ów wyja¶nia co do ca³ej idei tej linii.
Zaobserwowali¶my od kilku lat wzmo¿one zainteresowanie i aktywno¶æ rynkow± zwi±zan± z rewitalizacj± starych pojazdów.
Przed 3 laty podjêli¶my decyzje o stworzeniu odrêbnych produktów dla tych prac.
Do tej pory wszystkie pojazdy by³y restaurowane produktami adoptowanymi z linii normalnego refiniszu i nie zawsze spe³nia³y pok³adane w nich oczekiwania.
Podczas szkoleñ i spotkañ po¶wiêconych tej tematyce uwa¿nie ws³uchiwali¶my siê w to co mówi± klienci, czego oczekuj± od produktów i jakie napotykaj± problemy podczas pracy.
Linia Novol for Classic Car jest w naszym przekonaniu odpowiedzi± na te oczekiwania i potrzeby.
S± to zupe³nie innej generacji produkty przy opracowaniu których g³ówny akcent k³adli¶my na jako¶æ,na drugim miejscu na jako¶æ ,na trzecim miejscu (dla odmiany)na jako¶æ, potem na komfort pracy, a na samym koñcu.....cenê,która wcale nie okaza³a siê tak wysoka.
My¶lê , a nawet jestem przekonany,¿e wiele osób ,które u¿yj± podczas prac owych produktów nie po¿a³uj± swojej decyzji.
Ograniczona dostêpno¶æ tej linii wynika z faktu elitarno¶ci tych produktów.
Pragniemy w jak najwiêkszym stopniu ,,kontrolowaæ" do kogo trafiaj± te produkty, tak aby mieæ pewno¶æ ,¿e zostan± prawid³owo zaaplikowane.
Psychika cz³owieka jest tak skonstruowana ,¿e prawie zawsze sk³onny jest widzieæ jak±¶ wadê w wyrobie ni¿ w swojej pracy.
Dlatego w razie jakichkolwiek w±tpliwo¶ci odsy³am na nasza stronê internetow±, gdzie mo¿na znale¼æ wiele informacji lub bezpo¶rednio mailem lub telefonem do mnie.
Pozdrawiam Rafa³ Mania Dzia³ Szkoleñ firmy NOVOL
Rafal.Mania@novol.pl te.693 960 088 |
|
|
|