Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Robertlodz09 
Wysłany: 2013-11-03, 22:17   Mercedes "Pagoda" i Novol fcc
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Tutaj "Pagoda" przygotowywana do lakierowania materiaÂłami z najnowszej linii Novola
"Novol for classic car"....

CaÂła pokryta podkÂładem epoksydowym 3:1
i szpachlowana szpachlĂłwkami Novol fcc .... :tak:
Blacharka teÂż byÂła caÂła robiona od tzw. podstawy :tak:
 

Dumel19
Wysłany: 2013-11-04, 09:09   
0
UP DOWN

Pomógł: 5 razy
Posty: 397
Skąd: LKR
elegancko :spoko:
Robertlodz09, mam parê pytaù, czy stosowa³eœ tutaj fertan, i jeœli tak to czy móg³byœ opisac ten proces, czy szpachlówki fcc maj¹ w³asciwoœci antykorozyjne czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni¹ od linii spectral? z jakiej blachy spawa³eœ? ile mniej wiêcej wynios¹ klienta koszta takiego odrestaurowania ? :D
 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-11-04, 10:24   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Dumel19 napisał/a:
czy szpachlĂłwki fcc majÂą wÂłasciwoÂści antykorozyjne

Nie ma Âżadnych "szpachlĂłwek antykorozyjnych" .... :nie:
Wszystkie szpachlĂłwki naleÂży "izolowaĂŚ" od "goÂłej blachy" podkÂładem epoksydowym lub reaktywnym przykrytym akrylowym podkÂładem :tak:
Dumel19 napisał/a:
czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni¹ od linii spectral?

Ró¿ni¹ siê ,ró¿ni¹ trochê... ;) s¹ ³atwiejsze w "obróbce" i posiadaj¹ unikalny
"Mixing Indicator" czyli wskaÂżnik kolorystyczny poziomu polimeryzacji czyli zmieniajÂą swojÂą barwĂŞ po wymieszaniu z utwardzaczem a nastĂŞpnie po caÂłkowitym utwardzeniu :tak:
Dziêki temu wiesz czy dobrze i dok³adnie wymiesza³eœ utwardzacz z szpachlówk¹ oraz kiedy mo¿esz ju¿ zacz¹Ì j¹ "obrabiaÌ" :tak:
Dumel19 napisał/a:
z jakiej blachy spawaÂłeÂś? ile mniej wiĂŞcej wyniosÂą klienta koszta takiego odrestaurowania ?

Taka kompletna renowacja to tzw. praca zespoÂłowa :tak:
Mechanik robi mechanikĂŞ ,blacharz blachĂŞ itd. :tak:
Tutaj po caÂłkowitym rozebraniu auto byÂło caÂłe wypiaskowane i dopiero poszÂło na blacharniĂŞ a teraz jest przygotowywane do lakieru :tak:
Koszt remontu samego silnika to ponad 10 tys.zÂł ;)
 

Dumel19
Wysłany: 2013-11-04, 11:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 5 razy
Posty: 397
Skąd: LKR
no w³aœnie tak z tymi szpachlami mysla³em, ¿e nie ma anty korozyjnych...a ktoœ cos kiedyœ tu na forum zacz¹³ pisac i nie dokoùczy³... pomocny ten mixing indicator...elegancko to wyglada :spoko: juz sie nie moge doczekac zobaczyÌ ca³osci :D
 
 

mariusz80 
Wysłany: 2013-11-04, 16:19   
0
UP DOWN

Pomógł: 11 razy
Posty: 923
Skąd: WZ
fajnie patrzeĂŚ na profi robotĂŞ :spoko:
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-11-06, 22:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Dumel19 napisał/a:
juz sie nie moge doczekac zobaczyĂŚ caÂłosci

Jeszcze trochĂŞ to potrwa... :tak: NajwiĂŞcej kÂłopotu jest z caÂłkowitym skompletowaniem auta ,szczegĂłlnie Âże jest to Pagoda najbogatsza i najdroÂższa czyli 280 SL ;)

PodsyÂłam kolejne zdjĂŞcia Mercedesa 280 SL w trakcje prac lakierniczych
oraz zdjêcie u¿ywanych materia³ów lakierniczych .
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-11-06, 22:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
WidzĂŞ Âże coÂś mi wszystkie zdjĂŞcia znikÂły..... :blee:
TakÂże jeszcze raz podsyÂłam te ktĂłre zachowaÂły siĂŞ w aparacie ....

DSCN5370.JPG
Plik ściągnięto 161 raz(y) 694.51 KB

DSCN5355.JPG
Plik ściągnięto 70 raz(y) 739.79 KB

DSCN5365.JPG
Plik ściągnięto 149 raz(y) 684.17 KB

DSCN5369.JPG
Plik ściągnięto 66 raz(y) 751.67 KB

DSCN5367.JPG
Plik ściągnięto 88 raz(y) 845.35 KB

 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-11-06, 22:45   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
I kolejne zdjĂŞcie w trakcie prac....

DSCN5368.JPG
Plik ściągnięto 114 raz(y) 821.79 KB

 

Novol rafman
Wysłany: 2013-11-07, 07:50   Linia NfCC NOVOL
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 54
Witam serdecznie wszystkich forumowiczĂłw!
Bardzo mi miÂło czytaĂŚ niektĂłre ,ciepÂłe wypowiedzi o naszej nowej linii.
Kilka s³ów wyjaœnia co do ca³ej idei tej linii.
Zaobserwowaliœmy od kilku lat wzmo¿one zainteresowanie i aktywnoœÌ rynkow¹ zwi¹zan¹ z rewitalizacj¹ starych pojazdów.
Przed 3 laty podjĂŞliÂśmy decyzje o stworzeniu odrĂŞbnych produktĂłw dla tych prac.
Do tej pory wszystkie pojazdy byÂły restaurowane produktami adoptowanymi z linii normalnego refiniszu i nie zawsze speÂłniaÂły pokÂładane w nich oczekiwania.
Podczas szkoleĂą i spotkaĂą poÂświĂŞconych tej tematyce uwaÂżnie wsÂłuchiwaliÂśmy siĂŞ w to co mĂłwiÂą klienci, czego oczekujÂą od produktĂłw i jakie napotykajÂą problemy podczas pracy.
Linia Novol for Classic Car jest w naszym przekonaniu odpowiedziÂą na te oczekiwania i potrzeby.
S¹ to zupe³nie innej generacji produkty przy opracowaniu których g³ówny akcent k³adliœmy na jakoœÌ,na drugim miejscu na jakoœÌ ,na trzecim miejscu (dla odmiany)na jakoœÌ, potem na komfort pracy, a na samym koùcu.....cenê,która wcale nie okaza³a siê tak wysoka.

MyÂślĂŞ , a nawet jestem przekonany,Âże wiele osĂłb ,ktĂłre uÂżyjÂą podczas prac owych produktĂłw nie poÂżaÂłujÂą swojej decyzji.
Ograniczona dostêpnoœÌ tej linii wynika z faktu elitarnoœci tych produktów.
Pragniemy w jak najwiêkszym stopniu ,,kontrolowaÌ" do kogo trafiaj¹ te produkty, tak aby mieÌ pewnoœÌ ,¿e zostan¹ prawid³owo zaaplikowane.

Psychika cz³owieka jest tak skonstruowana ,¿e prawie zawsze sk³onny jest widzieÌ jak¹œ wadê w wyrobie ni¿ w swojej pracy.
Dlatego w razie jakichkolwiek w¹tpliwoœci odsy³am na nasza stronê internetow¹, gdzie mo¿na znaleŸÌ wiele informacji lub bezpoœrednio mailem lub telefonem do mnie.

Pozdrawiam RafaÂł Mania DziaÂł SzkoleĂą firmy NOVOL

Rafal.Mania@novol.pl te.693 960 088
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group