Autor |
Wiadomość |
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2013-11-03, 22:17 Mercedes "Pagoda" i Novol fcc
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Tutaj "Pagoda" przygotowywana do lakierowania materiaÂłami z najnowszej linii Novola
"Novol for classic car"....
CaÂła pokryta podkÂładem epoksydowym 3:1
i szpachlowana szpachlĂłwkami Novol fcc ....
Blacharka teÂż byÂła caÂła robiona od tzw. podstawy |
|
|
|
 |
Dumel19
|
Wysłany: 2013-11-04, 09:09
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 397 Skąd: LKR
|
elegancko
Robertlodz09, mam parê pytaù, czy stosowa³eœ tutaj fertan, i jeœli tak to czy móg³byœ opisac ten proces, czy szpachlówki fcc maj¹ w³asciwoœci antykorozyjne czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni¹ od linii spectral? z jakiej blachy spawa³eœ? ile mniej wiêcej wynios¹ klienta koszta takiego odrestaurowania ? |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2013-11-04, 10:24
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Dumel19 napisał/a: | czy szpachlĂłwki fcc majÂą wÂłasciwoÂści antykorozyjne |
Nie ma Âżadnych "szpachlĂłwek antykorozyjnych" ....
Wszystkie szpachlĂłwki naleÂży "izolowaĂŚ" od "goÂłej blachy" podkÂładem epoksydowym lub reaktywnym przykrytym akrylowym podkÂładem
Dumel19 napisał/a: | czy moÂże niczym sie nie ró¿niÂą od linii spectral? |
Ró¿ni¹ siê ,ró¿ni¹ trochê... s¹ ³atwiejsze w "obróbce" i posiadaj¹ unikalny
"Mixing Indicator" czyli wskaÂżnik kolorystyczny poziomu polimeryzacji czyli zmieniajÂą swojÂą barwĂŞ po wymieszaniu z utwardzaczem a nastĂŞpnie po caÂłkowitym utwardzeniu
Dziêki temu wiesz czy dobrze i dok³adnie wymiesza³eœ utwardzacz z szpachlówk¹ oraz kiedy mo¿esz ju¿ zacz¹Ì j¹ "obrabiaÌ"
Dumel19 napisał/a: | z jakiej blachy spawaÂłeÂś? ile mniej wiĂŞcej wyniosÂą klienta koszta takiego odrestaurowania ? |
Taka kompletna renowacja to tzw. praca zespoÂłowa
Mechanik robi mechanikĂŞ ,blacharz blachĂŞ itd.
Tutaj po caÂłkowitym rozebraniu auto byÂło caÂłe wypiaskowane i dopiero poszÂło na blacharniĂŞ a teraz jest przygotowywane do lakieru
Koszt remontu samego silnika to ponad 10 tys.zÂł |
|
|
|
 |
Dumel19
|
Wysłany: 2013-11-04, 11:19
|
0
|
|
|
Pomógł: 5 razy Posty: 397 Skąd: LKR
|
no w³aœnie tak z tymi szpachlami mysla³em, ¿e nie ma anty korozyjnych...a ktoœ cos kiedyœ tu na forum zacz¹³ pisac i nie dokoùczy³... pomocny ten mixing indicator...elegancko to wyglada juz sie nie moge doczekac zobaczyÌ ca³osci |
|
|
|
 |
mariusz80
|
Wysłany: 2013-11-04, 16:19
|
0
|
|
|
Pomógł: 11 razy Posty: 923 Skąd: WZ
|
fajnie patrzeĂŚ na profi robotĂŞ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2013-11-06, 22:12
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Dumel19 napisał/a: | juz sie nie moge doczekac zobaczyĂŚ caÂłosci |
Jeszcze trochĂŞ to potrwa... NajwiĂŞcej kÂłopotu jest z caÂłkowitym skompletowaniem auta ,szczegĂłlnie Âże jest to Pagoda najbogatsza i najdroÂższa czyli 280 SL
PodsyÂłam kolejne zdjĂŞcia Mercedesa 280 SL w trakcje prac lakierniczych
oraz zdjêcie u¿ywanych materia³ów lakierniczych . |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2013-11-06, 22:44
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
WidzĂŞ Âże coÂś mi wszystkie zdjĂŞcia znikÂły.....
TakÂże jeszcze raz podsyÂłam te ktĂłre zachowaÂły siĂŞ w aparacie ....
DSCN5370.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 161 raz(y) 694.51 KB |
DSCN5355.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 70 raz(y) 739.79 KB |
DSCN5365.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 149 raz(y) 684.17 KB |
DSCN5369.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 66 raz(y) 751.67 KB |
DSCN5367.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 88 raz(y) 845.35 KB |
|
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2013-11-06, 22:45
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
I kolejne zdjĂŞcie w trakcie prac....
DSCN5368.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 114 raz(y) 821.79 KB |
|
|
|
|
 |
Novol rafman
|
Wysłany: 2013-11-07, 07:50 Linia NfCC NOVOL
|
0
|
|
|
Pomógł: 3 razy Posty: 54
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczĂłw!
Bardzo mi miÂło czytaĂŚ niektĂłre ,ciepÂłe wypowiedzi o naszej nowej linii.
Kilka s³ów wyjaœnia co do ca³ej idei tej linii.
Zaobserwowaliœmy od kilku lat wzmo¿one zainteresowanie i aktywnoœÌ rynkow¹ zwi¹zan¹ z rewitalizacj¹ starych pojazdów.
Przed 3 laty podjĂŞliÂśmy decyzje o stworzeniu odrĂŞbnych produktĂłw dla tych prac.
Do tej pory wszystkie pojazdy byÂły restaurowane produktami adoptowanymi z linii normalnego refiniszu i nie zawsze speÂłniaÂły pokÂładane w nich oczekiwania.
Podczas szkoleĂą i spotkaĂą poÂświĂŞconych tej tematyce uwaÂżnie wsÂłuchiwaliÂśmy siĂŞ w to co mĂłwiÂą klienci, czego oczekujÂą od produktĂłw i jakie napotykajÂą problemy podczas pracy.
Linia Novol for Classic Car jest w naszym przekonaniu odpowiedziÂą na te oczekiwania i potrzeby.
S¹ to zupe³nie innej generacji produkty przy opracowaniu których g³ówny akcent k³adliœmy na jakoœÌ,na drugim miejscu na jakoœÌ ,na trzecim miejscu (dla odmiany)na jakoœÌ, potem na komfort pracy, a na samym koùcu.....cenê,która wcale nie okaza³a siê tak wysoka.
MyÂślĂŞ , a nawet jestem przekonany,Âże wiele osĂłb ,ktĂłre uÂżyjÂą podczas prac owych produktĂłw nie poÂżaÂłujÂą swojej decyzji.
Ograniczona dostêpnoœÌ tej linii wynika z faktu elitarnoœci tych produktów.
Pragniemy w jak najwiêkszym stopniu ,,kontrolowaÌ" do kogo trafiaj¹ te produkty, tak aby mieÌ pewnoœÌ ,¿e zostan¹ prawid³owo zaaplikowane.
Psychika cz³owieka jest tak skonstruowana ,¿e prawie zawsze sk³onny jest widzieÌ jak¹œ wadê w wyrobie ni¿ w swojej pracy.
Dlatego w razie jakichkolwiek w¹tpliwoœci odsy³am na nasza stronê internetow¹, gdzie mo¿na znaleŸÌ wiele informacji lub bezpoœrednio mailem lub telefonem do mnie.
Pozdrawiam RafaÂł Mania DziaÂł SzkoleĂą firmy NOVOL
Rafal.Mania@novol.pl te.693 960 088 |
|
|
|