Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Robertlodz09 
Wys³any: 2013-11-03, 22:17   Mercedes "Pagoda" i Novol fcc
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Tutaj "Pagoda" przygotowywana do lakierowania materia³ami z najnowszej linii Novola
"Novol for classic car"....

Ca³a pokryta podk³adem epoksydowym 3:1
i szpachlowana szpachlówkami Novol fcc .... :tak:
Blacharka te¿ by³a ca³a robiona od tzw. podstawy :tak:
 

Dumel19
Wys³any: 2013-11-04, 09:09   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 397
Sk±d: LKR
elegancko :spoko:
Robertlodz09, mam parê pytañ, czy stosowa³e¶ tutaj fertan, i je¶li tak to czy móg³by¶ opisac ten proces, czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral? z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ? :D
 
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2013-11-04, 10:24   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Dumel19 napisa³/a:
czy szpachlówki fcc maj± w³asciwo¶ci antykorozyjne

Nie ma ¿adnych "szpachlówek antykorozyjnych" .... :nie:
Wszystkie szpachlówki nale¿y "izolowaæ" od "go³ej blachy" podk³adem epoksydowym lub reaktywnym przykrytym akrylowym podk³adem :tak:
Dumel19 napisa³/a:
czy mo¿e niczym sie nie ró¿ni± od linii spectral?

Ró¿ni± siê ,ró¿ni± trochê... ;) s± ³atwiejsze w "obróbce" i posiadaj± unikalny
"Mixing Indicator" czyli wska¿nik kolorystyczny poziomu polimeryzacji czyli zmieniaj± swoj± barwê po wymieszaniu z utwardzaczem a nastêpnie po ca³kowitym utwardzeniu :tak:
Dziêki temu wiesz czy dobrze i dok³adnie wymiesza³e¶ utwardzacz z szpachlówk± oraz kiedy mo¿esz ju¿ zacz±æ j± "obrabiaæ" :tak:
Dumel19 napisa³/a:
z jakiej blachy spawa³e¶? ile mniej wiêcej wynios± klienta koszta takiego odrestaurowania ?

Taka kompletna renowacja to tzw. praca zespo³owa :tak:
Mechanik robi mechanikê ,blacharz blachê itd. :tak:
Tutaj po ca³kowitym rozebraniu auto by³o ca³e wypiaskowane i dopiero posz³o na blacharniê a teraz jest przygotowywane do lakieru :tak:
Koszt remontu samego silnika to ponad 10 tys.z³ ;)
 

Dumel19
Wys³any: 2013-11-04, 11:19   
0
UP DOWN

Pomóg³: 5 razy
Posty: 397
Sk±d: LKR
no w³a¶nie tak z tymi szpachlami mysla³em, ¿e nie ma anty korozyjnych...a kto¶ cos kiedy¶ tu na forum zacz±³ pisac i nie dokoñczy³... pomocny ten mixing indicator...elegancko to wyglada :spoko: juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci :D
 
 

mariusz80 
Wys³any: 2013-11-04, 16:19   
0
UP DOWN

Pomóg³: 11 razy
Posty: 923
Sk±d: WZ
fajnie patrzeæ na profi robotê :spoko:
_________________

 
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2013-11-06, 22:12   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Dumel19 napisa³/a:
juz sie nie moge doczekac zobaczyæ ca³osci

Jeszcze trochê to potrwa... :tak: Najwiêcej k³opotu jest z ca³kowitym skompletowaniem auta ,szczególnie ¿e jest to Pagoda najbogatsza i najdro¿sza czyli 280 SL ;)

Podsy³am kolejne zdjêcia Mercedesa 280 SL w trakcje prac lakierniczych
oraz zdjêcie u¿ywanych materia³ów lakierniczych .
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2013-11-06, 22:44   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Widzê ¿e co¶ mi wszystkie zdjêcia znik³y..... :blee:
Tak¿e jeszcze raz podsy³am te które zachowa³y siê w aparacie ....

DSCN5370.JPG
Plik ¶ci±gniêto 159 raz(y) 694.51 KB

DSCN5355.JPG
Plik ¶ci±gniêto 69 raz(y) 739.79 KB

DSCN5365.JPG
Plik ¶ci±gniêto 148 raz(y) 684.17 KB

DSCN5369.JPG
Plik ¶ci±gniêto 64 raz(y) 751.67 KB

DSCN5367.JPG
Plik ¶ci±gniêto 86 raz(y) 845.35 KB

 

Robertlodz09 
Wys³any: 2013-11-06, 22:45   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
I kolejne zdjêcie w trakcie prac....

DSCN5368.JPG
Plik ¶ci±gniêto 112 raz(y) 821.79 KB

 

Novol rafman
Wys³any: 2013-11-07, 07:50   Linia NfCC NOVOL
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 54
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Bardzo mi mi³o czytaæ niektóre ,ciep³e wypowiedzi o naszej nowej linii.
Kilka s³ów wyja¶nia co do ca³ej idei tej linii.
Zaobserwowali¶my od kilku lat wzmo¿one zainteresowanie i aktywno¶æ rynkow± zwi±zan± z rewitalizacj± starych pojazdów.
Przed 3 laty podjêli¶my decyzje o stworzeniu odrêbnych produktów dla tych prac.
Do tej pory wszystkie pojazdy by³y restaurowane produktami adoptowanymi z linii normalnego refiniszu i nie zawsze spe³nia³y pok³adane w nich oczekiwania.
Podczas szkoleñ i spotkañ po¶wiêconych tej tematyce uwa¿nie ws³uchiwali¶my siê w to co mówi± klienci, czego oczekuj± od produktów i jakie napotykaj± problemy podczas pracy.
Linia Novol for Classic Car jest w naszym przekonaniu odpowiedzi± na te oczekiwania i potrzeby.
S± to zupe³nie innej generacji produkty przy opracowaniu których g³ówny akcent k³adli¶my na jako¶æ,na drugim miejscu na jako¶æ ,na trzecim miejscu (dla odmiany)na jako¶æ, potem na komfort pracy, a na samym koñcu.....cenê,która wcale nie okaza³a siê tak wysoka.

My¶lê , a nawet jestem przekonany,¿e wiele osób ,które u¿yj± podczas prac owych produktów nie po¿a³uj± swojej decyzji.
Ograniczona dostêpno¶æ tej linii wynika z faktu elitarno¶ci tych produktów.
Pragniemy w jak najwiêkszym stopniu ,,kontrolowaæ" do kogo trafiaj± te produkty, tak aby mieæ pewno¶æ ,¿e zostan± prawid³owo zaaplikowane.

Psychika cz³owieka jest tak skonstruowana ,¿e prawie zawsze sk³onny jest widzieæ jak±¶ wadê w wyrobie ni¿ w swojej pracy.
Dlatego w razie jakichkolwiek w±tpliwo¶ci odsy³am na nasza stronê internetow±, gdzie mo¿na znale¼æ wiele informacji lub bezpo¶rednio mailem lub telefonem do mnie.

Pozdrawiam Rafa³ Mania Dzia³ Szkoleñ firmy NOVOL

Rafal.Mania@novol.pl te.693 960 088
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group