Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
juny 
Wysłany: 2013-11-09, 20:31   Test materia³ów polerskich Brayt
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Witam wszystkich.

Z racji i¿ jest doœÌ cicho o nowym systemie polerskim o nazwie Brayt, postanowi³em go przetestowaÌ, prawdopodobnie do testu by nie dosz³o lecz uda³o mi siê wygraÌ taki komplecik z gazetki Lakiernik.
http://lakiernik.com.pl/index.html
SÂą to produkty do regeneracji lakieru firmy Troton.
ZaÂłoÂżenia firmy byÂły proste: nowy system ma siĂŞ opieraĂŚ na bardzo uniwersalnej i Âłatwej w pracy pasty polerskiej oraz na produktach i materiaÂłach uzupeÂłniajÂących, w postaci mleczka, zmywacza, Âśrodka zabezpieczajÂącego, aplikatorĂłw, Âściereczek, czyli wszystkiego, co jest potrzebne do uzyskania jak najlepszego efektu koĂącowego. System Brayt skÂłada siĂŞ z czterech produktĂłw.

PodstawÂą jest pasta o nazwie T1.
T1 jest produktem polerskim o nowoczesnej recepturze, bardzo uniwersalnej ze wzglĂŞdu na zawarte w niej ziarno Âścierne. Ziarno jest bardzo drobne i wydawaÂłoby siĂŞ, Âże jest to produkt wykoĂączeniowy, a nie pasta polerska, do jakiej przywykliÂśmy.

NastĂŞpnym produktem, jest mleczko T2. Ten produkt sÂłuÂży do usuwania wszelkich drobnych defektĂłw powierzchniowych tj. hologramĂłw, ÂśladĂłw po polerowaniu itp.

PÂłyn T3 jest bardzo uniwersalny, a jego stosowanie jest banalnie proste. Spryskujemy powierzchniĂŞ, bez koniecznoÂści zastanawiania siĂŞ czy mamy do czynienia z lakierem, szybÂą z uszczelkÂą, czy teÂż czĂŞÂściÂą plastikowÂą pojazdu. Po spryskaniu rozprowadzamy i wycieramy do poÂłysku. Otrzymana powierzchnia jest bardzo gÂładka. Co waÂżne, na elementach plastikowych nie pozostanÂą Âżadne Âślady. Produkt ten moÂżemy rĂłwnieÂż wykorzystywaĂŚ na plastikach wewnĂŞtrznych.

T4 to Âśrodek zabezpieczajÂący powierzchniĂŞ lakieru, tworzÂący barierĂŞ ochronnÂą przed wpÂływem warunkĂłw atmosferycznych oraz chemiÂą, z ktĂłrÂą na co dzieĂą muszÂą obcowaĂŚ nasze pojazdy (roztwory stosowane zimÂą na drogach, agresywna chemia na myjniach itd.)
Specyficzna jest aplikacja produktu, poniewaÂż po naÂłoÂżeniu musi „leÂżakowaĂŚ” minimum 30 minut, aby stworzyĂŚ barierĂŞ ochronnÂą. Warstwa, ktĂłra siĂŞ tworzy, zabezpiecza powierzchniĂŞ na minimum 6 miesiĂŞcy. Najlepsze efekty uzyskamy stosujÂąc do wykoĂączenia polerkĂŞ orbitalnÂą.


DostaÂłem tylko pastĂŞ T1, pÂłyn zmywajÂąco-zabezpieczajÂący T3 i mikrofibrĂŞ.
Producent podajĂŞ, Âże najlepiej polerowaĂŚ tarczÂą z weÂłny, bo usuwa wiĂŞcej niÂż twarda gÂąbka.
Ja natomiast do testĂłw uÂżyÂłem gÂąbki.

Pierwszy test okaza³ siê zadowalaj¹cy, na pierwszym elemencie by³y du¿e œlady po poprzednim polerowaniu i doœÌ matowy lakier, po polerowaniu Pozosta³y minimalne œlady i lakier uzyska³ du¿y po³ysk.
To co udaÂło mi siĂŞ dziÂś uzyskaĂŚ

Niestety na srebrnym lakierze ciĂŞÂżko dostrzec efekt ale na chwilĂŞ obecnÂą nic innego nie mam.










































Postanowi³em jeszcze zamówiÌ mleczko T2. (powinno przyjœÌ we worek)

Do nastêpnego testu mam czarny samochód po pracach pseudo lakierników z mas¹ rys, matu, i du¿¹ iloœci¹ hologramów.


Mam nadzieje Âże test okaÂże siĂŞ pomocny i drugi test pojawi siĂŞ niebawem.
_________________

 

Lackdoctor 
Wysłany: 2013-11-09, 21:33   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Mam pytanko.
Dobre pasty polerskie ponoc likwiduj¹ ró¿nicê odcienia lakierowanych i nie... elementów. :fiu:

http://static.pokazywarka.pl/i/2434286/351391.jpg

Czy ta pasta da radê wyrównaÌ ró¿nicê pomiêdzy b³otnikiem prawym przednim i drzwiami? ;)


Jaki "joke' ... co tam Ci nie poszÂło z bÂłotnikiem, lakier ÂściemniÂł bazĂŞ?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

juny 
Wysłany: 2013-11-09, 21:49   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
To po prostu Ÿle dobrany lakier, samochód mia³ malowane 4 drzwi, lecz nie mia³ malowanych przednich b³otników, nie by³y nawet cieniowane i z t¹d ta ró¿nica kolorów.
_________________

 

KK 
Wysłany: 2013-11-10, 00:04   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
Juny jesteÂś z ostrowa wlkp?
 
 

juny 
Wysłany: 2013-11-10, 10:41   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Tak
_________________

 

zwibel
Wysłany: 2013-11-10, 16:33   
0
UP DOWN

Posty: 66
Napisz mi jak z "tÂłustoÂściÂą" pasty T1 kupiÂłem Menzerne PG 1000 i niestety trzeba z niÂą pracowaĂŚ z wodÂą-zachowuje siĂŞ prawie jak Farecla-peÂłno syfu wszĂŞdzie :/ Szukam czegoÂś co bĂŞdzie dobrze cieÂło nie bĂŞdzie potrzeba uÂżywaĂŚ wody.
 

juny 
Wysłany: 2013-11-10, 17:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
Niby nie zawiera silikonu,
pracujĂŞ siĂŞ niÂą na sucho.

A na drugi dzien raszty pasty poprostu sama odpadaÂła.
_________________

 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-11-11, 12:58   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
http://www.youtube.com/watch?v=LEGWyk0wA9k
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

juny 
Wysłany: 2013-11-11, 12:59   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2384
Skąd: OstrĂłw WLKP
:spoko:

WidziaÂłem
_________________

 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group