Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
juny 
Wys³any: 2013-11-09, 20:31   Test materia³ów polerskich Brayt
0
UP DOWN


Pomóg³: 20 razy
Posty: 2384
Sk±d: Ostrów WLKP
Witam wszystkich.

Z racji i¿ jest do¶æ cicho o nowym systemie polerskim o nazwie Brayt, postanowi³em go przetestowaæ, prawdopodobnie do testu by nie dosz³o lecz uda³o mi siê wygraæ taki komplecik z gazetki Lakiernik.
http://lakiernik.com.pl/index.html
S± to produkty do regeneracji lakieru firmy Troton.
Za³o¿enia firmy by³y proste: nowy system ma siê opieraæ na bardzo uniwersalnej i ³atwej w pracy pasty polerskiej oraz na produktach i materia³ach uzupe³niaj±cych, w postaci mleczka, zmywacza, ¶rodka zabezpieczaj±cego, aplikatorów, ¶ciereczek, czyli wszystkiego, co jest potrzebne do uzyskania jak najlepszego efektu koñcowego. System Brayt sk³ada siê z czterech produktów.

Podstaw± jest pasta o nazwie T1.
T1 jest produktem polerskim o nowoczesnej recepturze, bardzo uniwersalnej ze wzglêdu na zawarte w niej ziarno ¶cierne. Ziarno jest bardzo drobne i wydawa³oby siê, ¿e jest to produkt wykoñczeniowy, a nie pasta polerska, do jakiej przywykli¶my.

Nastêpnym produktem, jest mleczko T2. Ten produkt s³u¿y do usuwania wszelkich drobnych defektów powierzchniowych tj. hologramów, ¶ladów po polerowaniu itp.

P³yn T3 jest bardzo uniwersalny, a jego stosowanie jest banalnie proste. Spryskujemy powierzchniê, bez konieczno¶ci zastanawiania siê czy mamy do czynienia z lakierem, szyb± z uszczelk±, czy te¿ czê¶ci± plastikow± pojazdu. Po spryskaniu rozprowadzamy i wycieramy do po³ysku. Otrzymana powierzchnia jest bardzo g³adka. Co wa¿ne, na elementach plastikowych nie pozostan± ¿adne ¶lady. Produkt ten mo¿emy równie¿ wykorzystywaæ na plastikach wewnêtrznych.

T4 to ¶rodek zabezpieczaj±cy powierzchniê lakieru, tworz±cy barierê ochronn± przed wp³ywem warunków atmosferycznych oraz chemi±, z któr± na co dzieñ musz± obcowaæ nasze pojazdy (roztwory stosowane zim± na drogach, agresywna chemia na myjniach itd.)
Specyficzna jest aplikacja produktu, poniewa¿ po na³o¿eniu musi „le¿akowaæ” minimum 30 minut, aby stworzyæ barierê ochronn±. Warstwa, która siê tworzy, zabezpiecza powierzchniê na minimum 6 miesiêcy. Najlepsze efekty uzyskamy stosuj±c do wykoñczenia polerkê orbitaln±.


Dosta³em tylko pastê T1, p³yn zmywaj±co-zabezpieczaj±cy T3 i mikrofibrê.
Producent podajê, ¿e najlepiej polerowaæ tarcz± z we³ny, bo usuwa wiêcej ni¿ twarda g±bka.
Ja natomiast do testów u¿y³em g±bki.

Pierwszy test okaza³ siê zadowalaj±cy, na pierwszym elemencie by³y du¿e ¶lady po poprzednim polerowaniu i do¶æ matowy lakier, po polerowaniu Pozosta³y minimalne ¶lady i lakier uzyska³ du¿y po³ysk.
To co uda³o mi siê dzi¶ uzyskaæ

Niestety na srebrnym lakierze ciê¿ko dostrzec efekt ale na chwilê obecn± nic innego nie mam.










































Postanowi³em jeszcze zamówiæ mleczko T2. (powinno przyj¶æ we worek)

Do nastêpnego testu mam czarny samochód po pracach pseudo lakierników z mas± rys, matu, i du¿± ilo¶ci± hologramów.


Mam nadzieje ¿e test oka¿e siê pomocny i drugi test pojawi siê niebawem.
_________________

 

Lackdoctor 
Wys³any: 2013-11-09, 21:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 40 razy
Posty: 3753
Mam pytanko.
Dobre pasty polerskie ponoc likwiduj± ró¿nicê odcienia lakierowanych i nie... elementów. :fiu:

http://static.pokazywarka.pl/i/2434286/351391.jpg

Czy ta pasta da radê wyrównaæ ró¿nicê pomiêdzy b³otnikiem prawym przednim i drzwiami? ;)


Jaki "joke' ... co tam Ci nie posz³o z b³otnikiem, lakier ¶ciemni³ bazê?
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

juny 
Wys³any: 2013-11-09, 21:49   
0
UP DOWN


Pomóg³: 20 razy
Posty: 2384
Sk±d: Ostrów WLKP
To po prostu ¼le dobrany lakier, samochód mia³ malowane 4 drzwi, lecz nie mia³ malowanych przednich b³otników, nie by³y nawet cieniowane i z t±d ta ró¿nica kolorów.
_________________

 

KK 
Wys³any: 2013-11-10, 00:04   
0
UP DOWN


Pomóg³: 23 razy
Posty: 3347
Juny jeste¶ z ostrowa wlkp?
 
 

juny 
Wys³any: 2013-11-10, 10:41   
0
UP DOWN


Pomóg³: 20 razy
Posty: 2384
Sk±d: Ostrów WLKP
Tak
_________________

 

zwibel
Wys³any: 2013-11-10, 16:33   
0
UP DOWN

Posty: 66
Napisz mi jak z "t³usto¶ci±" pasty T1 kupi³em Menzerne PG 1000 i niestety trzeba z ni± pracowaæ z wod±-zachowuje siê prawie jak Farecla-pe³no syfu wszêdzie :/ Szukam czego¶ co bêdzie dobrze cie³o nie bêdzie potrzeba u¿ywaæ wody.
 

juny 
Wys³any: 2013-11-10, 17:12   
0
UP DOWN


Pomóg³: 20 razy
Posty: 2384
Sk±d: Ostrów WLKP
Niby nie zawiera silikonu,
pracujê siê ni± na sucho.

A na drugi dzien raszty pasty poprostu sama odpada³a.
_________________

 

trze¼wy inaczej
Wys³any: 2013-11-11, 12:58   
0
UP DOWN


Pomóg³: 10 razy
Posty: 950
http://www.youtube.com/watch?v=LEGWyk0wA9k
_________________
¯ycie jest zbyt krótkie ¿eby je¼dziæ Dieslem...
 

juny 
Wys³any: 2013-11-11, 12:59   
0
UP DOWN


Pomóg³: 20 razy
Posty: 2384
Sk±d: Ostrów WLKP
:spoko:

Widzia³em
_________________

 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group