Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Dzony 
Wysłany: 2012-09-09, 21:22   Remont Fiat coupe
0
UP DOWN
hobbysta amator


Posty: 22
Skąd: Warszawa Wawer


Po zdjĂŞciu nakÂładek na progi okazaÂło siĂŞ, Âże nic pod nimi nie ma.



Pod dywanami trochĂŞ lepiej












PodciÂągĂłw ani progĂłw wewnĂŞtrznych oczywiÂście teÂż nie byÂło















BÂłotnik tylny ubytki rantu i dziury










"szybki serwis"






Nowy prĂłg "na gÂładko" 1mm gruboÂści juÂż w reaktywnym wewnÂątrz
Niestety moja giĂŞtarka ma tylko 1m dÂługoÂści a prĂłg ok 1.9m wiĂŞc z dwĂłch czĂŞÂści.






Reaktywny - epoksyd - szpachla - epoksyd


 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-09-09, 21:26   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Dzony napisał/a:
Reaktywny - epoksyd - szpachla - epoksyd

No to mam nadziejĂŞ Âże daÂłes baaardzo duÂżo czasu reaktywnemu na odparowanie i utwardzenie, bo ta kombinacja w kartach technicznych nie jest dozwolona.
Reaktywny ZAWSZE izolujemy podkÂładem akrylowym.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Dzony 
Wysłany: 2012-09-09, 21:28   
0
UP DOWN
hobbysta amator


Posty: 22
Skąd: Warszawa Wawer
Reaktywny jakieÂś 20h sobie dojrzewaÂł. Nie mam akurat Âżadnego akrylu.
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2012-09-09, 21:44   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Cytat:

Reaktywny jakieÂś 20h sobie dojrzewaÂł.

JeÂśli miaÂł szczĂŞÂście byĂŚ wystawiony na promienie sÂłoneczne to nic sie nie martw.
W sumie jesli byÂło ciepÂło to aÂż tak bym siĂŞ nie martwiÂł.
Jednak na przysz³oœÌ reaktywny i akrylowy, lub epoksyd na go³¹ blachê.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Dzony 
Wysłany: 2013-11-24, 10:43   
0
UP DOWN
hobbysta amator


Posty: 22
Skąd: Warszawa Wawer









SÂłynne Ferarri Rosso Corsa




 

rogal-master1
Wysłany: 2013-11-24, 16:55   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Podziwiam ludzi ktĂłrym chce sie odbudowywac auta warte 3tys... i bez Âżadnej wartoÂści....SZACUN!!!
 

Gandziorz
Wysłany: 2013-11-24, 17:13   
0
UP DOWN


Posty: 217
rogal-master1 napisał/a:
Podziwiam ludzi ktĂłrym chce sie odbudowywac auta warte 3tys... i bez Âżadnej wartoÂści....SZACUN!!!

Gdyby takich ludzi zabrakÂło to dziÂś nie istniaÂłyby takie pereÂłki chociaÂżby jak ford capri, bmw 2002, ford granada i wiele innych fajnych samochodĂłw a one teÂż kiedyÂś kosztowaÂły 3tys zanim zrobiÂły siĂŞ klasykami.
 

Dzony 
Wysłany: 2013-11-24, 17:50   
0
UP DOWN
hobbysta amator


Posty: 22
Skąd: Warszawa Wawer
To jest akurat 19 letnia wersja 2.0 16V Turbo o mocy 190km wiĂŞc warta nawet w Anglii Âśrednio 1.5tyÂś funtĂłw. 3tyÂś zÂł to cena silnika, 900zÂł nowego sprzĂŞgÂła, 450zÂł chÂłodnicy klimy z osuszaczem.

WartoœÌ ma emocjonaln¹ kiedy zostawiasz 200 konne BMW i Mercedesy za sob¹.
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-11-30, 02:12   
0
UP DOWN

Posty: 8
"Podziwiam ludzi ktĂłrym chce sie odbudowywac auta warte 3tys... i bez Âżadnej wartoÂści....SZACUN!!!"
Witam przegl¹dam te forum i natkn¹³em siê w³aœnie na tak¹ wypowiedz...
powiem szczerze lakierowaniem zajmuje sie kilka lat i mam za soba kilka ciekwaych projektow wÂłasnie jednym z nich byÂł taki fiat tylko Âże w wersji 20 v turbo 210 km podwyzszone do 246-267 na hamowni i jak czytam takie wypowiedz jak ta powyzej to powiem szczerze ze szlak mnie trafia...
Osoba ktora to napisaÂła nie ma pojecia co to za samochĂłd, o ktĂłrym sie wypowiada. Projekt wypuÂściÂł Fiat lecz nadwozie zaprojektowaÂła sama PININFARINA (tak oni projektujÂą Ferrari maserati i inne supersamochody nawet kiedyÂś samego Rolls Roycea(juz chyba lepiej sie nie da)) przejdzmy dalej jest rok 1993 Fiat wypuszcza samochĂłd sportowy, nazywany przez WÂłochĂłw Piccolo Ferrari dla klientĂłw z mniej zasobnym portfelem, jednak zachowujac wszystkie cechy sportowego samochodu... Idziemy dalej SPORTOWE NIEZALEÂŻNE ZAWIESZENIE, zmienne fazy rozrzÂądu, szpera hydrauliczna - dyferencjaÂł VISCO, system blokujÂący ciÂśnienie doÂładowania na 1 i 2 biegu tylko od trĂłjki wykorzystywaÂł peÂłne doÂładowanie sprĂŞÂżarki poniewaz na 1 i 2 asfalt wyrywaÂł ..., 6 stopniowa skrzynia biegĂłw... EFEKT?
- nadwozie wyprzedza swojÂą epokĂŞ o jakoÂś 10 lat
- 260 prĂŞdkoÂści max
- 6,5 sek do 100km/h
- NAJSZYBSZY SAMOCHÓD EUROPEJSKI W LATACH PRODUKCJI Z NAPÊDEM NA PRZEDNI¡ O¦
- BRAK NAKLEJEK TYPU OZ SPARCO ITP PRZY KTORYCH SAMOCHÓD NAWET NIE STA£ TYLKO PININFARINA F A B R Y C Z N I E I P O D S T A W N I E
WystawiajÂąc jakiekolwiek sportowe auto nawet porsche z fabrycznym 2.0 20vt niejeden zÂłapie sie za gÂłowĂŞ i powie, Âże nie jest to moÂżliwe aby byÂł to fiat.

JeÂżeli popatrzymy do tyÂłu na mercedesy np Pagoda GULLWING itp sÂą to klasyki ze wzglĂŞdu na osiagniecia wyglad i zmianĂŞ historii motoryzacji, jednak dzisiaj jaki samochĂłd moÂże byĂŚ nominowany w przyszlosci na sportowy klasyk pomijajac marki pokroju Lamborghini itp. za te 20-30 lat ? Prosty przyklad jedni powiedzÂą Âże RR Silver Shadow jest klasykiem i maja racje a inni Âże duÂży Fiat 125p i teÂż majÂą racjĂŞ tylko inna kategoria.. Ja nie zdziwiÂłbym siĂŞ gdyby padÂło na tego Fiata, poniewaÂż ludzie, ktĂłrzy nie jeÂździli tym samochodem nie wiedzÂą jaka to petarda (rolĂŞ tutaj rĂłwnieÂż odgrywa gotĂłwka - masz monetĂŞ jezdzisz Aventadorem i wiesz co jak idzie) i nie mowa tylko tutaj o przyspieszeniu lecz o wlasciwosciach jezdnych.

A co do remontu Âświetna robota szkoda ze nie jest to 20vt ciesze sie ze kolejna osoba uratowaÂła go przed kompletnym zniszczeniem tylko dbaj o niego. Czerwony kolor bardzo pasuje do niego mĂłj rowniez byÂł czerwony i cieszyÂł oko.


Nie ka¿dy musi mieÌ samochód za 100tys i go malowaÌ wiedz¹c, ¿e zarobi, wa¿ne jest, ¿e siê robi to dla siebie i sprawia to przyjemnoœÌ a potem ma sie to czego chcia³o

POZDROWIENIA
 

rogal-master1
Wysłany: 2013-11-30, 21:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Nie tylko ferrari maserati i inne ale projektowali tez peugeota alfe romeo i inne :) badziewne marki :D
 

KK 
Wysłany: 2013-11-30, 23:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
Padaki.
 
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-01, 18:44   
0
UP DOWN

Posty: 8
tak tylko np peugeot 406 coupe nie jest jakims zwyczajnym peugeotem a co do Fiata to nie jest to zwyczajny Fiat i nie chodzi tutaj o to jakich marek samochody Pininfarina wykonaÂła tylko o to Âże potrafi to zrobiĂŚ dobrze bo nigdy lipy nie zrobiÂła co jest potwierdzone faktem, Âże jak np Ferrari daje Pininfarinie swoje samochody do projektowania...
a co do tego Fiata to w³aœnie oni zaprojektowali jego nadwozie wiêc jest warty tego aby zaj¹Ì sie jego odmalowaniem jezeli juz powracamy do tematu.
PS Pininfarina jest studiem projektowym i np pistolet Iwata supernova tez projektowali :)
 

rogal-master1
Wysłany: 2013-12-01, 19:20   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Kolego weÂź pop.ierd.ol te padaki i weÂź siĂŞ za konkretne kultowe klasyki typu bmw e30 e21 a nie fiat kupe jakieÂś :) turbo to mozna w kazdy silnik wpier.dolic :)
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-12-01, 20:00   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
rogal-master1 napisał/a:
weÂź siĂŞ za konkretne kultowe klasyki typu bmw e30 e21

To co wymieniÂłeÂś to sÂą kolego "zwykÂłe kon....dony i gĂłw...no warte Âśmkietniki" :tak:
PorzÂądne auta do zainwestowania to zaczynajÂą siĂŞ powyÂżej wartoÂści 15 tys Euro :tak: :spoko:
A w auta poniÂżej wartoÂści 10 tys. Euro to szkoda wyrzucaĂŚ pieniÂądze
i jest tylko tylko topienie finansĂłw :tak:
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-12-01, 20:30   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Ja to widzĂŞ tak: -"jakie auto taka naprawa" ;) chce siĂŞ kolega bawiĂŚ ,to siĂŞ bawi ;)
przecieÂż to "jego maÂłpy i jego cyrk".... ;)

Do inwestowania pieniĂŞdzy to proponuje poszukaĂŚ innych autek :tak:
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-01, 23:18   
0
UP DOWN

Posty: 8
znaczy nikt nie mowil ze fiat coupe jest jakims tam klasykiem lecz zwrocilem uwage na komentarz ze tego nie warto robic ... co do klasykow mam w remoncie ktory juz troszeczke trwa W115 i WarszawĂŞ m20 garbuske.
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-01, 23:19   
0
UP DOWN

Posty: 8
i tutaj nie chodzi o turbo lecz o wlasciwosci jezdne tego samochodu na torze, nie jezdziles nie komentuj
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2013-12-01, 23:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
oldmotorsss napisał/a:
mam w remoncie ktory juz troszeczke trwa W115 i WarszawĂŞ m20 garbuske.

To wspó³czujê :tak: roboty masa a pieniêdzy ma³o .... ;)
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-02, 19:59   
0
UP DOWN

Posty: 8
Znaczy sa to samochody typu "zbuduj sobie sam" czyli wszystko trzeba robic mam juz podÂłoge w W 115 co byÂło naprawde czaso-pracochÂłonne, jest nowa a garbuska czeka tylko na malowanie podkladem i kolorem lecz nie ma poprostu na to czasu... Teraz jeszcze mam prace w delegacji wiec ciezko o co kolwiek pozdr
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-02, 23:24   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Gandziorz napisał/a:
Gdyby takich ludzi zabrakÂło to dziÂś nie istniaÂłyby takie pereÂłki chociaÂżby jak ford capri,

WÂłaÂśnie wczoraj kupiÂłem takiego z 1974 roku. Zastanawiam siĂŞ czy nie zleciĂŚ odrestaurowania komuÂś z forum. ZrobiĂŚ go wspĂłlnymi siÂłami kolektywu w ramach jakiegoÂś wÂątku na forum.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-02, 23:28   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
oldmotorsss napisał/a:
Ja nie zdziwiÂłbym siĂŞ gdyby padÂło na tego Fiata, poniewaÂż ludzie, ktĂłrzy nie jeÂździli tym samochodem nie wiedzÂą jaka to petarda

Najszybsze auto w tamtym czasie. Silnik da siĂŞ skrĂŞciĂŚ do 400Nm.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

KK 
Wysłany: 2013-12-02, 23:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
A nie czasem da siê dokrêciÌ ko³a si³¹ 400 Nm?

Bo tam jakieÂś szpilki i nakrĂŞtki sÂą z azbestu czy coÂś. JakaÂś nowa technologia. Karoseria auta wykonana z Âżelbetu, pÂłyty betonowe. Silnik od Jelcza. Mosty od Kamaza.
Nie wiem czy to auto nie wystĂŞpowaÂło w grze Formula 1 na Pegasusie?
Na tym kardridÂżu 10000000000000000000 in 1.

Cytat:
Najszybsze auto w tamtym czasie

OprĂłcz tych szybszych.
 
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-02, 23:54   
0
UP DOWN

Posty: 8
nieprzekonanego nie przekonasz... ale fakty mowia same za siebie wiec potwierdzenie tych "teorii", pozwala twierdzic Âże mity nie sa obalone a sa faktami :)
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-03, 00:10   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Auto wygl¹da doœÌ hardcorowo na dzisiejszych ulicach, ale i tak daje rade z nowym 330i.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

KK 
Wysłany: 2013-12-03, 00:16   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
Ten fiat jest hardcorowy?
RĂŞce opadajÂą do kolan.
A ¿e tak spytam jak tam awaryjnoœÌ...?
 
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-03, 00:26   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Nie waÂżne czy siĂŞ psuje. WaÂżne, Âże dobrze zapiedala.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-03, 01:19   
0
UP DOWN

Posty: 8
ProszĂŞ, wymieĂą choĂŚ 1 sportowy samochĂłd do 10tys zÂł co zostawia fabryczne 20 vt na torze? ...
Cena teÂż tutaj duÂżo zmienia
 

KK 
Wysłany: 2013-12-03, 10:01   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
JuÂż widzĂŞ jak na tor z tym pojedziesz. Chyba z zapasowym silnikiem, elektronikÂą i resztÂą gratĂłw. Niech se to przyÂśpiesza nawet w 2 sek do setki, niech zostawia mclareny w tyle.
Dla mnie zawsze bĂŞdzie to padaka. WyglÂąd rzecz dyskusyjna, mi siĂŞ nie podoba, wrĂŞcz wyglÂąda to strasznie. WolĂŞ sylwetkĂŞ starszego np nissana skyline, ktĂłry to moÂże nie jest zabytkiem, jakimÂś strasznie ogromnym rarytasem, ale kultowym autem na pewno jest.

Jak sÂłyszĂŞ jak ktoÂś zachwala fiata i alfĂŞ to mi aÂż kozik siĂŞ w kieszeni otwiera. :D

OczywiÂście szacunek za odbudowĂŞ fiata mam, poniewaÂż duÂżo pracy to kosztowaÂło, ale nic wiĂŞcej.
 
 

rogal-master1
Wysłany: 2013-12-03, 13:15   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Zgadzam sie z kolegÂą KK
 

Gandziorz
Wysłany: 2013-12-03, 13:57   
0
UP DOWN


Posty: 217
KK napisał/a:
JuÂż widzĂŞ jak na tor z tym pojedziesz. Chyba z zapasowym silnikiem, elektronikÂą i resztÂą gratĂłw. Niech se to przyÂśpiesza nawet w 2 sek do setki, niech zostawia mclareny w tyle.
Dla mnie zawsze bĂŞdzie to padaka. WyglÂąd rzecz dyskusyjna, mi siĂŞ nie podoba, wrĂŞcz wyglÂąda to strasznie. WolĂŞ sylwetkĂŞ starszego np nissana skyline, ktĂłry to moÂże nie jest zabytkiem, jakimÂś strasznie ogromnym rarytasem, ale kultowym autem na pewno jest.

Jak sÂłyszĂŞ jak ktoÂś zachwala fiata i alfĂŞ to mi aÂż kozik siĂŞ w kieszeni otwiera. :D

OczywiÂście szacunek za odbudowĂŞ fiata mam, poniewaÂż duÂżo pracy to kosztowaÂło, ale nic wiĂŞcej.

Wiesz kaÂżdy ma swĂłj gust, mi siĂŞ fiat coupe nie podoba bo wyglÂąda jak "ferrari dla ubogich" i niespecjalnie mĂŞsko.

Jednak uwaÂżam Âże kaÂżdemu ma prawo siĂŞ podobaĂŚ co innego, wiĂŞc jeÂżeli autor wÂątku lubi swojÂą kupe i postanowiÂł je odÂświeÂżyĂŚ to nie powinniÂśmy mu mĂłwiĂŚ Âże coÂś jest do bani albo Âże to nie ma sensu. PrzecieÂż to forum o lakierowania a nie wyrocznia co siĂŞ opÂłaca a co nie.

Co do kultowych "nowszych" aut to na pewno zaliczymy beczkĂŞ (w123), kredensa (125p), e30 jak i rekina e21, toyota mr2 oraz ae86, vw garbus oraz ogĂłrek czyli T2 i wiele na pewno ciekawych propozycji.
 

KK 
Wysłany: 2013-12-03, 15:38   
0
UP DOWN


Pomógł: 23 razy
Posty: 3347
WyraziÂłem swojÂą opinie, takÂże oddaÂłem ukÂłon w stronĂŞ zapaÂłu z jakim auto zostaÂło odbudowane.
Nikomu nie mĂłwiĂŞ, aby sprzedaÂł lub nie restaurowaÂł, to indywidualna sprawa.
 
 

Dzony 
Wysłany: 2013-12-03, 22:48   
0
UP DOWN
hobbysta amator


Posty: 22
Skąd: Warszawa Wawer
Kurcze to tego biaÂłego co stoi po prawej od fiata chyba podpalĂŞ... przecieÂż to kapeluszowa 25 letnia skoda bez Mpower i znaczka VW :spoko:



(...)JeÂśli czasami spotkamy siĂŞ z nim na ulicy, to podziwiajmy go i bezwzglĂŞdnie nie prĂłbujmy siĂŞ ÂścigaĂŚ, a wpatrujÂąc siĂŞ w tylne ÂświatÂła znikajÂącego Fiata Coupe, pomyÂślmy, Âże to wspaniaÂły kawaÂłek historii motoryzacji.

Czytaj wiĂŞcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz2mS1yQ4L8
 

Gandziorz
Wysłany: 2013-12-05, 11:37   
0
UP DOWN


Posty: 217
Dzony napisał/a:

(...)JeÂśli czasami spotkamy siĂŞ z nim na ulicy, to podziwiajmy go i bezwzglĂŞdnie nie prĂłbujmy siĂŞ ÂścigaĂŚ, a wpatrujÂąc siĂŞ w tylne ÂświatÂła znikajÂącego Fiata Coupe, pomyÂślmy, Âże to wspaniaÂły kawaÂłek historii motoryzacji.

Czytaj wiĂŞcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz2mS1yQ4L8

Ciekawe co tam przypalajÂą w pracy :cool:
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2013-12-05, 17:21   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
Dzony napisał/a:
JeÂśli czasami spotkamy siĂŞ z nim na ulicy,

http://www.ebay.de/itm/fi...=item46171f9ffa
Dzony napisał/a:
bezwzglĂŞdnie nie prĂłbujmy siĂŞ ÂścigaĂŚ,
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-05, 17:28   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Przy 1,5 bara to juÂż zakuty motor musi byĂŚ i chÂłodzone denko tÂłoka. PrzydaÂł by mu siĂŞ napĂŞd na cztery Âłapy, bo przy tej wadze sÂą duÂże straty na ÂślizgajÂące siĂŞ koÂła. 5,1 sekundy przy tym stosunku mocy do wagi, szaÂłu nie robi. Ale auto przepiĂŞkne.
 

Matix 
Wysłany: 2013-12-06, 11:44   
0
UP DOWN


Posty: 316
Skąd: Rybnik
To BMW ma duÂżo wytrzymalsze silniki ;) spokojnie 400km na seryjnych gratach tylko odprĂŞÂżony i przy mniejszym ciÂśnieniu ;) Mowa o silniku m50b25 :spoko:
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-06, 12:07   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Matix napisał/a:
tylko odprĂŞÂżony i przy mniejszym ciÂśnieniu

Silnik siĂŞ kuje wÂłaÂśnie dlatego, Âże jest doprĂŞÂżony. CoÂś powÂątpiewam w to, Âże da siĂŞ BMW wykrĂŞciĂŚ ponad 2x na seryjnych klamotach.
 

rogal-master1
Wysłany: 2013-12-06, 17:01   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Fiut jak sama nazwa wskazuje to kupe wiec zostawmy to bez komentarza :D
 

Gandziorz
Wysłany: 2013-12-06, 18:19   
+1
UP DOWN


Posty: 217
trzeÂźwy inaczej napisał/a:
Matix napisał/a:
tylko odprĂŞÂżony i przy mniejszym ciÂśnieniu

Silnik siĂŞ kuje wÂłaÂśnie dlatego, Âże jest doprĂŞÂżony. CoÂś powÂątpiewam w to, Âże da siĂŞ BMW wykrĂŞciĂŚ ponad 2x na seryjnych klamotach.

Blok m50b25nv, tÂłoki m52b28, korby m50b25nv, kanapka pod gÂłowicÂą i 400KM pĂŞka bez problemu.
Zapraszam turbobmw.pl

Ps. sam mam e30 i wsadziÂłem silnik m50b25nv, skrzynia ZF, zamach jednomas roztoczony na 240mm, tarcz sprzĂŞgÂła m30, docisk m57, teraz silnik rozwiercam pod tÂłoki 85mm i myÂślĂŞ Âże 500km na turbinie garett gt 30, sterowanie mam na ecumaster.
 

rogal-master1
Wysłany: 2013-12-06, 18:51   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 848
Kocham E 30 :D
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-06, 19:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Zgadza siĂŞ, ale to nie sÂą seryjne klamoty tylko modyfikacje i do tego pod turbo. Po to wymieniasz tÂłoki i korby Âżeby wytrzymaÂły przyrost mocy, a nie dla samego zwiĂŞkszenia mocy. ChĂŞtnie zobaczĂŞ 400KM z seryjnego silnika b25 na seryjnych bebechach. Nawet zwrĂłcĂŞ za paliwo. :spoko:
Z drugiej strony 500 koni z 2,5 turbo to Âżaden wynik. Saabowski 4 cylindrowy silnik niskim nakÂładem krĂŞcisz do 620 ale siada sprzĂŞgÂło wiĂŞc 350 to optymalna moc. Silnik 2,9 corrado bez problemu krĂŞcisz do 460 a jak siĂŞ uprzesz do 550 i ok.700Nm.
Natomiast trzeba pamiĂŞtaĂŚ o tym, Âże takie auto trzeba bezpiecznie rozpĂŞdziĂŚ a potem zatrzymaĂŚ.
Ja na co dzieù je¿d¿ê starym niepozornym rodzinnym sedanem, i nieraz ³ysy kark obwieszony z³otem w swoim czarnym BMW o wartoœci mieszkania w Krakowie, spychaj¹c wszystkich na pobocze, znalaz³ w koùcu swoje miejsce w szeregu. Dodam skromnie, ¿e tu¿ za mn¹. ;P
Nie sztuka zrobiĂŚ 1000koni. Sztuka dobraĂŚ tak moc auta do jego masy, aby nie paliĂŚ niepotrzebnie gumy. Potem zestroiĂŚ tak sprĂŞÂżarkĂŞ, Âżeby wiedzieĂŚ na ktĂłrym biegu masz jechaĂŚ w zakrĂŞtach a na ktĂłrym - na prostej. Do tego obniÂżyĂŚ Âśrodek ciĂŞÂżkoÂści. BMW ma mocne i trwaÂłe silniki, ale na drodze z zakrĂŞtami jak nie masz oryginalnego M, to nie rĂłb z siebie wariata bo dojdzie do tragedii.
De facto, fiat coupe to paskudna ale bardzo mocna furka.
 

Matix 
Wysłany: 2013-12-07, 14:12   
0
UP DOWN


Posty: 316
Skąd: Rybnik
trzeÂźwy inaczej, tak jak wyÂżej zapraszam na turbobmw.pl i siĂŞ zdziwisz ile te silniki mogÂą wytrzymaĂŚ ;)
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-07, 15:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Ja wiem ile mogÂą wytrzymaĂŚ silniki BMW. MiaÂłem nawet epizod z E60 M5 z 535 konnym motorem. OprĂłcz mieszalni prowadzĂŞ teÂż zakÂład naprawy silnikĂłw i remontujemy rocznie od 150 do 200 sztuk. ZwiĂŞkszamy tez moc ale mechanicznie, nie elektronicznie. Silniki BMW to dobre rozwiÂązania techniczne, ale ich kierowcy czĂŞsto zapominajÂą, Âże samochody nie latajÂą.
Natomiast z fabrycznego silnika wykrêcisz nie wiêcej ni¿ 30% bez wymiany podzespo³ów.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

Matix 
Wysłany: 2013-12-07, 16:24   
0
UP DOWN


Posty: 316
Skąd: Rybnik
http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44 caÂłkowicie seryjny silnik doÂładowany tylko odprĂŞÂżony kanapkÂą wynik 393km i 504Nm i auto poganiaÂło caÂły sezon na ĂŚwiartkĂŞ ;) MoÂżna??? MoÂżna :spoko:
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-07, 16:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
GÂłowica splanowana 0.0016? GÂłowice robimy na maszynach CNC i nie mamy takiej dokÂładnoÂści! Nie sÂądzĂŞ, Âże istniejÂą takie maszyny ktĂłre obrabiajÂą z takÂą dokÂładnoÂściÂą do 0,0001. Facet siĂŞ pomyliÂł. Chodzi raczej o 0,16. Nie bardzo teÂż rozumiem triku z uszczelkami. Nie proÂściej i bezpieczniej obniÂżyĂŚ korby? Z resztÂą, po co w ogĂłle to robiĂŚ? PierÂścienie ogniowe w uszczelce to tylko blaszka, ktĂłra nie jest zbyt wytrzymaÂła.
Mimo tych wszystkich dziwnych przeróbek, do silnika do³¹czono turbo. Czyli moc x2 przy 1,4-1,8 bara. Nie siedzê w BMW, ale po mojemu by³oby inaczej bez uszczerbku dla trwa³oœci silnika.
Swap turbo do wiêkszoœci silników kosztuje ok. 12000z³ netto. RadoœÌ ogromna.
 

oldmotorsss
Wysłany: 2013-12-07, 20:28   
0
UP DOWN

Posty: 8
Ja nie rozumiem tej dyskusji na temat silnikow poniewaz jest to forum o lakierowaniu... Nie rozumiem tez porownania BMW e 30 do fiata coupe. Co prawda podoba mi sie ten samochod ma swoj styl itp. jednak jest zwykÂłym miejskim samochodem w ktory nawet jak dasz silnik 1000 konny to i tak masz zwykle auto z mocnym silnikiem, gdzie bude rozpedzisz ale jej nie zatrzymasz, ok dasz inne hamulce obnizysz jednak jest to juz bardziej budowanie niz tuning poniewaz i tak nie osiagniesz wartosci samochodu sporotowego, ktore sa wyliczane przez fabryke, przez inzynierow, testowane i poprawiane aby zostaÂło wypuszczone do produkcji seryjnej. Fiat coupe jest to typowy sprotowy samochod w kazdym elemencie jego konstrukcji a nie BMW E 30!!!

a co do tego:
"Fiut jak sama nazwa wskazuje to kupe wiec zostawmy to bez komentarza"
piszac tak pamietaj ÂŻE NIE OCENIASZ MARKI TYLKO MODEL!!
Dajmy na to np Porsche - marka ktora jest marzeniem wielu ludzi na calym swiecie tworza super samochody sportowe i z tego sÂłyni a np Porsche 924 to nic innego jak Volkswagen, ktory oddaÂł Porsche projekt i jak kazde porsche jest fajne to ten teÂż musi byĂŚ ? MoÂże tak a moÂże nie to juz zalezy od gustu.

Nie rozumiem wypowiedzi osob, ktĂłrzy nie jezdzili tym autkiem i W ZADNYM STOPNIU NIE WYOBRAZa SObIe CO ten samOchOd CZYNI - nie tylko przyspieszajac lecz rowniez skrecajac czy hamujac... NIE POROWNOJMY SAMOCHODOW ROÂŻNEGO TYPU !!! FERRARI TO NIE BENTLEY CZY MUSTANG Z 1966roku!!!!!!!!!!!!!
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2013-12-07, 21:31   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3753
oldmotorsss,
Nie wymagaj zbyt wiele, przecieÂż my to tylko lakiernicy a nie inÂżynierowie motoryzacji.
A kazdy polak to ekspert od kopania piÂłki, jazdy samochodem, to i od dziÂś mamy kilku wiĂŞcej ekspertĂłw od oceny fiata coupe.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

Matix 
Wysłany: 2013-12-08, 01:42   
0
UP DOWN


Posty: 316
Skąd: Rybnik
trzeÂźwy inaczej napisał/a:
Z resztÂą, po co w ogĂłle to robiĂŚ?


A spalanie stukowe???? :x:
Przy uturbianiu podstawowa sprawa :tak:
Wiadomo przy ciÂśnieniach z rzĂŞdu 0.3 bara nie konieczne ale przy wyÂższych to juÂż obowiÂązek Âżeby byÂł niski stopieĂą sprĂŞÂżania przeciĂŞtnie w granicach 8.0:1 :spoko:
Wszystko zaleÂży jaki silnik seryjnie ma stopieĂą sprĂŞÂżania bo np stare silniki BMW np M30 seryjnie miaÂły 9.0:1 a nie jak np m50 10,5:1 :cool:

Ale k³óciÌ siê nie bêde bo nie lubie poprostu po cichu wolê mieÌ swoje zdanie :spoko:
 

trzeÂźwy inaczej
Wysłany: 2013-12-08, 18:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 950
Zamiast sztucznie wydÂłuÂżaĂŚ tuleje, lepiej skrĂłciĂŚ korbĂŞ.
Temat tuningu mo¿emy przenieœÌ do innego forum, bo nas w koùcu zjedz¹.
_________________
ÂŻycie jest zbyt krĂłtkie Âżeby jeÂździĂŚ Dieslem...
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group