Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
ks63b 
Wysłany: 2015-12-23, 09:57   Projekt KIA
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
Witam,wrzucę parę zdjęć z mojego obecnego projektu
Kiedyś takie roboty to standart,teraz coraz rzadziej.
zdjęcia z telefonu jakość nie powala
Pozdrawiam

KIA 003.jpg
Plik ściągnięto 143 raz(y) 940,71 KB

KIA 002.jpg
dawca organów
Plik ściągnięto 49 raz(y) 954,25 KB

KIA 001.jpg
Plik ściągnięto 78 raz(y) 955,37 KB

monety 306.jpg
Plik ściągnięto 63 raz(y) 925,97 KB

monety 307.jpg
Plik ściągnięto 45 raz(y) 899,87 KB

 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-23, 10:02   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
ciąg dalszy..

KIA 004.jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 954,23 KB

KIA 005.jpg
Plik ściągnięto 47 raz(y) 947,86 KB

KIA 262.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 922,5 KB

KIA 263.jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 918,46 KB

 

magdaania 
Wysłany: 2015-12-23, 13:04   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 53
dla mnie tego typu "naprawy" są delikatnie mówiąc wątpliwe moralnie...
 

barteek933
Wysłany: 2015-12-23, 15:22   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
z którego roku jest ten samochód że opłaca się go komuś robić ? no chyba że sam nimi handlujesz :D
 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-23, 19:52   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
Witam auto jest z 2010 r i jest sprowadzone ze Szwajcarji,nie wiem ile klijent zapłacił (ale się dowiem) .....żeby uratować inwestycję ,to było jedyne wyjście ,aby auto wyglądoło i jezdziło normalnie. decyzja klijenta.
Jestem ZA naprawą tego typu,niż prostowaniem całego tyłu auta i klepanie ,szpachlowanie bagażnika,ect...
pozdrawiam
 

magdaania 
Wysłany: 2015-12-23, 21:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 53
ja generalnie jestem za utylizacją tego a nie jeżdżeniem tym...zresztą "klient" pewnie zaraz to sprzeda nie mówiąc nic nowemu niczego nie świadomemu właścicielowi...
 

ursus1992
Wysłany: 2015-12-23, 21:35   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
dobra robota wrzucaj wiecej fotek :D
 

JAROGTS
Wysłany: 2015-12-23, 21:46   
0
UP DOWN

Posty: 168
Skąd: Białystok
Hehe a potem napisze auto ze SWISS nie bite itp;p
 

ABCD
Wysłany: 2015-12-23, 21:51   
0
UP DOWN

Posty: 25
magdaania napisał/a:
ja generalnie jestem za utylizacją tego a nie jeżdżeniem tym...zresztą "klient" pewnie zaraz to sprzeda nie mówiąc nic nowemu niczego nie świadomemu właścicielowi...

Jeżeli równo spasują to auto (będzie proste) to będzie bezpieczne jak auto bezwypadkowe.

ks63b Czy po skończeniu tego auta możesz zrobić zdjęcia podłogi w miejscach spawanych?
 

hematol 
Wysłany: 2015-12-23, 23:28   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 975
Skąd: Śląsk
każda naprawa blacharska jeżeli jest dobrze wykonana zgodnie ze sztuką to praktycznie nie odbiega od orginału,chodzi mi głównie o wytrzymałość karoserii,bezpieczeństwo itp.
Ja bym też wymieniał to tak jak kolega ks63b, to zrobił,nie naciągałbym,nie klepałbym,pewnie,ze najlepszym rozwiązaniem jest nie odbudowywanie tego auta,kraje bardziej "zamożne" traktują to jako odpad i nie ma możliwości ponownej rejestracji ale jak tak pomyśleć,ze odbudowuje sie (restauruje) np. zabytki skorodowane czy też po wypadkach i da sie przywrócić do orginału więc czemu nie?
 

magdaania 
Wysłany: 2015-12-24, 00:18   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 53
hematol napisał/a:
każda naprawa blacharska jeżeli jest dobrze wykonana zgodnie ze sztuką to praktycznie nie odbiega od orginału,chodzi mi głównie o wytrzymałość karoserii,bezpieczeństwo itp.

dobrze rozumiem? wg. Ciebie sklejenie samochodu z dwóch, nie wpłynie na bezpieczeństwo? Jakie badania w tym zakresie przeprowadziłeś? Ciekawe który profesjonalny instytut badawczy zgodziłby się z Tobą...

hematol napisał/a:
Ja bym też wymieniał to tak jak kolega ks63b, to zrobił,nie naciągałbym,nie klepałbym,pewnie,ze najlepszym rozwiązaniem jest nie odbudowywanie tego auta,kraje bardziej "zamożne" traktują to jako odpad i nie ma możliwości ponownej rejestracji ale jak tak pomyśleć,ze odbudowuje sie (restauruje) np. zabytki skorodowane czy też po wypadkach i da sie przywrócić do orginału więc czemu nie?

Kraje bardziej zamożne traktują to jak odpad bo to jest odpad. Ale Polak zawsze i na wszystkim chce zarobić i ściąga te odpady z krajów zamożnych. Krótko mówiąc robimy w Europie za meneli zbierających złom.
Dlaczego napisałem na początku ze jest to co najmniej wątpliwe morlanie? A to dlatego ze jak samochód zostanie sprzedany, (a na pewno zostanie sprzedany bo nikt kto będzie świadomy co było przy nim robione nie będzie chciał nim jeździć) to może trafić np do rodziny która będzie nim woziła swoje dzieci....ale co kogo to obchodzi, ważne żeby hajs sie zgadzał!!!
Klasyki restauruje się zupełnie z innego powodu i każdy kto to robi czy je kupuje jest świadomy tego że konstrukcje z "tamtych" lat mają inną wytrzymałość niż te nowe. Zresztą nikt nie spawa klasyków z dwóch...
 

krzyhu555 
Wysłany: 2015-12-24, 07:02   
0
UP DOWN

Posty: 6
Skąd: wrocław
magdaania napisał/a:
Zresztą nikt nie spawa klasyków z dwóch...


Audi quattro S1 jest składane z dwóch ;)
 

hematol 
Wysłany: 2015-12-24, 09:10   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 975
Skąd: Śląsk
magdaania napisał/a:
Klasyki restauruje się zupełnie z innego powodu

A w klasyku można wymienić podłoge,dach,poszycia,podłużnice,słupki?Czy nie?Wpływa to na bezpieczeństwo?
A widziałeś jak naprawiają zabytek po wypadku?A może od razu złomują? :sciana:
 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-24, 09:26   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
Witam ,jakieś 10 lat temu miałem możliwość zobaczenia samochodu po wypadku(strzał w tył)w którym ze dwa lata wcześniej,robiłem taką samą robotę jak w kia. J powiem wam,że auto w miejscach wcześniej spawanych,wcale jakby mogło się spodziewadz,nie popękało i nie zauważyłem jakiś wielkich i gorszych niż wcześniej uszkodzeń. :tak:
Jak myślicie jakby wyglądało auto ,po wcześniejszej odbudowie tyłu,porostowaniu podłużnic;bagażnika;etc???
Drugi przypadek,,,auto też spawane na progach,dostało centralnie w bok ,tam gdzie były spawy.J co ? auto całe pogniecione a spawy nawet nie popękane :spoko:
Ja spawając wszystkie panele i wzmocnienia ,na złączeniu blach ZAWSZE daję takie trzy centymetrowe wstawki z blachy pod staw,dzięki temu spawy magę zrobić mocne i dobrze zgrzane(dzięki temu po zeszlifowanie łączenia blach zostaje pewne trwałe łączenie) amen
Dodam jeszcze,że w przypadku pierwszego auta,właścićiel który nim jezdził wiedział o historii i przeszłości samochodu.I po wypadku przyjechał do mnie i powiedział;cyt STARY JESTEŚ WIELKI
ja nato wiem;mam w końcu 198cm wzrostu ^^
Zdjęcia w trakcie naprawy jeszczę zrobię i wrzucę,jak to Kolegów nie nudzi .

Pozdrawiam;;; moralnie wątpliwych w takie naprawy.
 

hematol 
Wysłany: 2015-12-24, 09:33   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 975
Skąd: Śląsk
ks63b, dobrze zrobić fotorelacje z przebiegu naprawy dla klienta,masz dowód o prawidłowo wykonanej robocie. :spoko:
 

magdaania 
Wysłany: 2015-12-24, 09:34   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 53
hematol napisał/a:
A w klasyku można wymienić podłoge,dach,poszycia,podłużnice,słupki?Czy nie?Wpływa to na bezpieczeństwo?
A widziałeś jak naprawiają zabytek po wypadku?A może od razu złomują? :sciana: :spoko:

Hematol, ze wszystkiego co napisałem przyczepiłeś sie tylko do tego, naprawdę? Naprawdę nie odróżniasz naprawy klasyka od naprawy zwykłego wozidełka? Oczywiście że w klasyku czasami wymienia sie wiele elementów ale jeśli ktoś robi kompletna zgnilizne to nie dlatego że lubi ale widocznie dlatego żeby ratować jeden z niewielu pozostałych egzemplarzy. Czy klejenie samochodu o którym pisze autor tematu ma taki sam cel?
Naprawdę nie miałbyś nic przeciwko aby Twoja rodzina jeździła samochodem składanym z dwóch? Prawda jest taka ze takie samochody robi sie tylko po to żeby zarobek był. Czy uważasz że ktokolwiek kupiłby taką Kia jakby wiedział jaką naprawę właśnie przechodzi?
ks63b napisał/a:
Witam ,jakieś 10 lat temu miałem możliwość zobaczenia samochodu po wypadku(strzał w tył)w którym ze dwa lata wcześniej,robiłem taką samą robotę jak w kia. J powiem wam,że auto w miejscach wcześniej spawanych,wcale jakby mogło się spodziewadz,nie popękało i nie zauważyłem jakiś wielkich i gorszych niż wcześniej uszkodzeń. :tak:
Jak myślicie jakby wyglądało auto ,po wcześniejszej odbudowie tyłu,porostowaniu podłużnic;bagażnika;etc???

Tak jak napisałem takich rzeczy się nie naprawia tylko złomuje...
ks63b napisał/a:
Dodam jeszcze,że w przypadku pierwszego auta,właścićiel który nim jezdził wiedział o historii i przeszłości samochodu.I po wypadku przyjechał do mnie i powiedział;cyt STARY JESTEŚ WIELKI
ja nato wiem;mam w końcu 198cm wzrostu ^^

:rotfl:

Ja rozumiem że jest to dla was pieniądz...ale nie na wszystkim trzeba zarabiać.
Nie mam zamiaru tu nikogo umoralniać, bo to nic nie da. Każdy ma własne sumienie i jeśli do pewnych rzeczy sam nie dojdzie to niestety (albo stety) na siłę nikt nie zmieni jego podejścia do życia.
 

bienek
Wysłany: 2015-12-24, 09:51   
0
UP DOWN

Posty: 40
Polecam zobaczyć ten materiał... http://www.autokrata.pl/n...zpieczne_a17697
 

hematol 
Wysłany: 2015-12-24, 09:52   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 975
Skąd: Śląsk
magdaania napisał/a:
Hematol, ze wszystkiego co napisalem przyczepiles sie tylko do tego, naprawdę?

Tak,poprostu nie chce mi sie odpisywać na szystkie pytania,nie zamierzam sie też przekomarzać czy tym bardziej kłócić,blacharkę robię praktycznie na codzień już kilkanaście lat więc "odrobine" coś tam wiem ;)
Gdym miał kupić auto bezwypadkowe lub powypadkowe - naprawiane jaknajbardziej prawidłowo wybrałbym oczywiscie bezwypdkowe bo to logiczne.
Nie można wszystkich blacharzy wrzucać do 1 wora bo są ci,którzy naprawdę robią zgodnie ze sztuką i ci pseudo blacharze z zerowym pojęciu nawet o spawaniu.Są ramy,zgrzewarki i inne narzędzia to przeprowadzania takich napraw.Auto w fazie produkcji jest też składane z poszczególnych częsci blacharskich,potem wszystko jest razem łączone różnymi metodami.
Dlatego na początku napisałem,że blacharka zrobiona zgodnie ze sztuką jest jaknajbardziej ok :spoko:
Pozdrawiam
 

ABCD
Wysłany: 2015-12-24, 14:52   
0
UP DOWN

Posty: 25
magdaania napisał/a:
dobrze rozumiem? wg. Ciebie sklejenie samochodu z dwóch, nie wpłynie na bezpieczeństwo? Jakie badania w tym zakresie przeprowadziłeś? Ciekawe który profesjonalny instytut badawczy zgodziłby się z Tobą...

Były przeprowadzone takie badania. Rozbili dwa bezwypadkowe Citroeny C3. Następnie oby dwa naprawili. W jednym wymienili uszkodzone części (tj. podłużnica, fartuch itp) w drugim aucie nie wymienili uszkodzonej podłużnicy itp tylko ją wyciągnęli. Po ponownym rozbiciu auto które miało wymienioną podłużnicę itp zachowało bezpieczeństwo auta bez wypadkowego (różnica była na poziomie 1mm). Auto które miało wyciągniętą podłużnicę, po ponownym rozbiciu złożyło się jak chiński samochód.
Gdzieś na youtube jest o tym filmik.
 

magdaania 
Wysłany: 2015-12-24, 16:49   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 53
ja nie twierdzę że lepiej wyciągać, ja twierdzę że tego nie powinno się ani wyciągać ani wycinać i wspawywać drugie...dla mnie to jest złom warty tyle ile waży i nadaje sie wyłącznie do utylizacji. Jestem tylko ciekawy który z Was kupiłby takie auto wiedząc co było przy nim robione? Nie bądźmy hipokrytami...
Ciekawe też czy taka informacja pojawi się w ogłoszeniu jak auto będzie sprzedawane...
Nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać, niech każdy pozostanie przy swoim. Wszystkim życzę wesołych świąt :)
 

krzysnik363
Wysłany: 2015-12-25, 02:05   
0
UP DOWN

Posty: 43
magdaania napisał/a:
ja nie twierdzę że lepiej wyciągać, ja twierdzę że tego nie powinno się ani wyciągać ani wycinać i wspawywać drugie...dla mnie to jest złom warty tyle ile waży i nadaje sie wyłącznie do utylizacji. Jestem tylko ciekawy który z Was kupiłby takie auto wiedząc co było przy nim robione? Nie bądźmy hipokrytami...
Ciekawe też czy taka informacja pojawi się w ogłoszeniu jak auto będzie sprzedawane...
Nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać, niech każdy pozostanie przy swoim. Wszystkim życzę wesołych świąt :)


Z takimi tematami idz na forum onetu a nie zaśmiecaj tutaj fotorelacji.
Robota wydaje sie OK, czekamy na wiece.
 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-29, 20:25   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
Ciąg dalszy prac ... :spoko:

KIA 012.jpg
Plik ściągnięto 149 raz(y) 438,84 KB

KIA 014.jpg
Plik ściągnięto 123 raz(y) 400,9 KB

KIA 016.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 326,45 KB

KIA 013.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 442,11 KB

KIA 017.jpg
Plik ściągnięto 53 raz(y) 346,52 KB

 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-29, 20:26   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
..

KIA 015.jpg
Plik ściągnięto 126 raz(y) 392,61 KB

 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-29, 20:29   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
,,

KIA 019.jpg
Plik ściągnięto 112 raz(y) 387,82 KB

KIA 018.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 367,88 KB

KIA 017.jpg
Plik ściągnięto 57 raz(y) 346,52 KB

 

ursus1992
Wysłany: 2015-12-29, 21:16   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
wyglada to na bradzo profi, lakierujesz tez ?
 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-30, 21:24   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
cd... podłoga góra i dół :>

kia 001.jpg
Plik ściągnięto 97 raz(y) 306,93 KB

kia 006.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 307,57 KB

kia 007.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 300,62 KB

kia 003.jpg
Plik ściągnięto 97 raz(y) 238,76 KB

kia 008.jpg
Plik ściągnięto 100 raz(y) 332,43 KB

 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-30, 21:26   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
środki ;)

kia 002.jpg
Plik ściągnięto 78 raz(y) 311,31 KB

kia 005.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 272,72 KB

kia 004.jpg
Plik ściągnięto 65 raz(y) 268,3 KB

 

ks63b 
Wysłany: 2015-12-30, 21:39   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
To tyle blacharki i zabezpieczeń,po Nowym Roku auto jedzie do lakierni.
Lakierował będzie kolega,ja tylko blacharkę oganiałem,bo to jego klijent (u niego blacharz nie kumaty :x: ) Będę robił fotki,aby dokończyć fotorelację z projektu.
Sam też trochę lakieruję ;)

pozdrawiam
 

lukasz17
Wysłany: 2015-12-31, 00:47   
0
UP DOWN

Posty: 13
robota profi :) szkoda ze u mnie w okolicy nie ma takiego ogarnietego blacharza,ile za taka robote spiewasz sobie?
 

piotrekpiotrek
Wysłany: 2016-01-01, 10:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 71
Dobra robota :spoko: jaką masz ramę?
 

ks63b 
Wysłany: 2016-01-04, 21:58   
0
UP DOWN

Posty: 49
Skąd: Mazowsze
Witam

Rama ma już z 15 -16 lat kupiona ,gdzieś u gościa z Ząbek o ile dobrze pamiętam
Przez tyle lat nie miałem, z nią żadnych problemów, a pewnego czasu była ekspolatowana bardzo intensywnie (duże busy i auta i ramą ) teraz już coraz rzadziej, ale nadal niezbędna i przydatna :spoko:

A robota?
Wszystko zależy od ilości słupków do połączenia (im większa ilość połączeń ,tym większa cena)
no ale 2500/3500 :x: to cena adekwatna do poziomu trudności ;)

Pozdrawiam
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group