Autor |
Wiadomość |
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-05, 00:29 Garage Rost
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Z racji,że robię dużo balacharki samochodowej postanowilem Wam przedstawić migmaga Magnum mig 225 Mos 4x4,którego zakupiłem tydzień temu.Sam nie wiedziałem jaki inwereter wybrać,szukałem także tu na forum ale znajomy spawacz polecił mi producenta Magnum,
wiec zakupiłem Magnuma 225 Mos 4x4 (te 4x4 to napęd 4 rolkowy ) ,precyzyjnu układ podawania drutu,spawarka spawa naprawde świetnie,duża powtarzalność spawu,duża sprawnosć,obsługuje szpule od 5kg do 15kg co czyni ją ekonomiczną,jest dość duża a także uchwyt spawalniczy też jest pokaznych rozmiarów,drut od 0.8 do 1.2mm (w opisach są różne nieprawdziwe informacje,np. drut 0.6mm),ja założyłem drut 0.6mm ale chodzi na rolkach 0.8mm ,daje rade.Zamówiłem drut nierdzewny,jak dojdzie to wrzucę opinie na temat spawania tym materiałem.Polecam ten sprzęt,wart tych pieniedzy no i jest na 230v,niestety na dzień dzisiejszy mam tylko 1 faze...
Co jakiś czas będę wrzucał zdjęcia z moich prac i testów sprzęcików.
20160225_181556.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 53 raz(y) 140,47 KB |
20160225_181542.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 36 raz(y) 78,73 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-05, 00:56
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Golf 4 reanimacja progu i błotników przednich,dorabianie dołu przedniego błotnika-reperaturka do czoła
20150423_171218.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 105 raz(y) 74,76 KB |
20150417_135700.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 158 raz(y) 106,39 KB |
20150417_125055.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 117 raz(y) 140,97 KB |
20150417_124047.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 106 raz(y) 128,34 KB |
20150417_113844.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 92 raz(y) 122,81 KB |
|
|
|
|
 |
MARIO06CU
|
Wysłany: 2016-03-05, 01:02
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 210
|
W jaki sposób wyginasz tak próg z blachy chodzi mi o zaokrąglenie |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-05, 01:16
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
przeważnie takie małe elementy robię w imadle w tym przypadku musisz podłożyć kawałkiem rurki i ręka naciągnąć ,wiesz,pokombinować |
|
|
|
 |
MARIO06CU
|
Wysłany: 2016-03-05, 01:46
|
0
|
|
|
Pomógł: 1 raz Posty: 210
|
Dzięki za podpowiedz zawsze mam z tym problem dużą kombinacja jest |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-03-05, 18:57
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Wiela dałeś za ten sprzęt? |
_________________
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-05, 20:45
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
wynegocjowałem 2250zł brutto. |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-05, 20:59
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Budowa kompresora po LPG 90L + 60L =150L ,butla 60l LPG jako odwadniacz i dodatkowy bufor.
Butla wisi na ścianie.
Pompa ABAC A39B wg moich wyliczeń na wydmuchu 330L/min.
20150309_163327.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 38 raz(y) 101,36 KB |
20150723_163422.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 64 raz(y) 143,85 KB |
20160114_120258.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 43 raz(y) 121,59 KB |
20160120_114004.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 59 raz(y) 132,56 KB |
20160127_103129.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 74 raz(y) 150,83 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-06, 01:24
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Golf IV c.d.,nie mogłem wcześniej dodać zdjęć ze względu na limit.
Próg i reperaturka błotnika epoksyd Novol 360,baranek Wurth,baza De Beer ,klar Novol 590.
20150423_171224.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 124 raz(y) 114,34 KB |
20150425_124356.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 61 raz(y) 87,4 KB |
20150425_140458.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 69 raz(y) 85,45 KB |
20150425_140513.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 51 raz(y) 83,94 KB |
20150427_090814.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 116 raz(y) 89,33 KB |
|
|
|
|
 |
grzesiekkk
|
Wysłany: 2016-03-06, 20:26
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
Zbudowałem podobny kompesor
Zastosowałem jednak silnik 3kW i obroty na silniku niecałe 1300. Dało to wydajność efektywną blisko 400l/min |
|
|
|
 |
juny
|
Wysłany: 2016-03-06, 22:11
|
0
|
|
|

Pomógł: 20 razy Posty: 2384 Skąd: Ostrów WLKP
|
Ja mam tez na zbiorniku z aspy silnik 4kw i obroty na pompie ok 700-800
prawie 500l/min 2 rok chodzi i spokój |
_________________
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-06, 22:25
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
też chciałem dać silnik 3kw ale obawiam sie o moją instalację elektryczną,w garażu jeszcze da radę ale dalej leci 30-letnia aluminiowa praktycznie nigdy nie konserwowana instalacja elektryczna,także wzdłuż drogi głównej,więc odpuściłem i dałem silnik 2.2kw.Mam tylko 230v i na razie póki coś mi sie nie zmieni to na razie muszę sie tym posilać.
Mam +- 1060 obrotów na pompie. |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-06, 23:21
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Daihatsu Feroza,takie tam łatanie..... Wszystko wstawione doczołowo bez zakładek.
Niestety rama w tym aucie (baza) ma więcej łat niż orginału a w środku jest totalna korozja a szkoda bo całkiem fajne autko.
20151021_123842.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 48 raz(y) 139,6 KB |
20151021_123847.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 48 raz(y) 167,05 KB |
20151021_181159.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 46 raz(y) 153,07 KB |
20151021_181205.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 44 raz(y) 158,78 KB |
20151026_120729.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 146 raz(y) 157,32 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-06, 23:23
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
c.d.
20151024_171924.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 90 raz(y) 126,16 KB |
20151024_171918.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 65 raz(y) 133,89 KB |
|
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-03-07, 20:51
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Lakierowałem kiedyś taką Ferozę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robkoo
|
Wysłany: 2016-03-09, 12:17
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
jaka konkretnie tarczą szlifować spawy po spawaniu ? |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-09, 19:50
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Robkoo napisał/a: | jaka konkretnie tarczą szlifować spawy po spawaniu ? |
Ja szlifuje normalną tawrdą ale jedziesz tylko po spawie, masz zeszlifować sam spaw,nie blachę obok,jak robisz w nierdzewce to szlifujesz tarczą z napisem inox ,jak zależy Ci na efekcie wizualnym możesz na koniec "liznąć" tarczą z listkami,lamelkową czy jak tam sie zwie.
Ważny aby spaw był szczelny,czyli dobrze pospawany,żeby podczac szlifowania nie wyskakiwały dziury,warunek zrobienia dobrej blacharki.Po oszlifownaiu spawu blacha powinna wyglądać na jednolitą wtedy jest super |
|
|
|
 |
łysy73
|
Wysłany: 2016-03-09, 20:35
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Od razu papierową - są różne gradacje |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-09, 21:21
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
łysy73 napisał/a: | Od razu papierową |
To nie jest dobry pomysł.Chyba,ze szlfujesz jakieś grube blachy ,konstrukcje stalowe,gdzie 0.5mm nie ma znaczenia(a może ma) i jak nie zależy Ci na kształcie spawu.Jednak przy blasze 0.8mm gdy priorytetem jest zostawić jak najwięcej blachy to należy szlifować tylko spaw czyli jego nierówności,nadmiar.Tarcza papierowa ma inną strone roboczą ni ż tarcza twarda ,jest duzo szersza i miększa,służy do wygładzania.Uciekne sie do przykładu z lakiernictwa,szlifowanie zacieku,lub nadawanie kształtu,formy po szpachlowaniu,na miękkim klocku to sie nie da,wiem,że szlif spawu to lakiernictwa ma sie jak piernik...do.. ale mniej więcej tak to też działa. |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-03-09, 21:53
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawędzi. Ładnie bierze spaw i można kontrolować dokładnie ile jeszcze zostało. Dobry jest jeszcze rolock. |
_________________
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-09, 22:20
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
KK, wszystko zależy tylko i wyłacznie od nas samych,szlifując zwykła tarczą można zrobić mega robote,tylko trzeba kontrolować co chwile i spokój ,rozumiesz,każdy 1cm spawu czy tam gięcia ma być dokładny,ma być długo ale i dokładnie a zobaczysz ,ze wyszło szybko i prefecyjnie!Długo i dokładnie to szybciej niż szybko i a..dobra.. troche tam.. |
|
|
|
 |
łysy73
|
Wysłany: 2016-03-10, 18:06
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Od lat nie wiem ilu ze zwykłych tarcz są u mnie na stanie tylko jedne: 1,0 czy 1,2mm do cięcia i żadnych innych a w szczególności grubych do szlifowania bo to i gó...wno co trzepie po łapach, badziew który przyspiesza zużycie narzędzia i szmelc który niszczy blachę.
To jedno.
Poza nimi mam tylko listkowe papierowe P60 i P80 i absolutnie żadnych innych (jedynie druciankę "garnkówkę") i jakoś sobie radzę.
I nie mów mi że listkowa papierowa jest bardziej agresywna od jakiejś korundowej do rzekomego szlifowania (chyba szyn kolejowych) bo padnę na zawał tyle że ze śmiechu.
To kolejna kwestia.
Następna to taka że nie uznaję przygotowania miejsca do spawania dwóch blach na styk na gładko.
NIGDY na gładko a zawsze z zafelcowaniem czy podgięciem do wewnątrz (jak zwał tak zwał) właśnie po to aby nie zeszlifować całego spawu, oraz nie szlifować metalu tuż obok spawu KTÓRY I TAK ZAWSZE JEST TAM NAJCIEŃSZY.
Przy okazji staram się też nie łączyć na styk tylko jeśli się da to na minimalną zakładkę - nawet 1mm bo łatwiej pospawać a zakładka i tak się rozleje.
I w ten sposób Panie szanowny podczas obróbki takiego łączenia szlifujesz spaw tylko do momentu liźnięcia płaskiej blachy po jego obydwu stronach, a to zobaczy nawet ślepy.
Dzięki temu nie rżnie się blachy która i tak jest cienka, a na krawędziach spawu jeszcze bardziej, jak też i do samego końca samego spawu zostawiając jego lekki naddatek.
Proste jak drut i łatwe w obsłudze.
Ale każdy ma swoje wizje. |
|
|
|
 |
Robkoo
|
Wysłany: 2016-03-11, 00:05
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
KK napisał/a: | Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawędzi. Ładnie bierze spaw i można kontrolować dokładnie ile jeszcze zostało. Dobry jest jeszcze rolock. |
podrzucisz jakiś link konkretnie z tą tarczą ? |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-03-11, 02:03
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
|
|
|
 |
Robkoo
|
Wysłany: 2016-03-14, 21:33
|
0
|
|
|
Posty: 48
|
dziękuje bardzo za pomoc. A powiedz mi, są różne gradacje tych tarcz, jeśli tak to jaką szlifujesz ? |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-23, 21:41
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Łatanie progu Fiat Panda 2 Miała być mała dziurka...
Epoksyd Novola,szpachlówka Novol,podkład akrylowy Polykar,baza De Beer ,klar lack Novol 590,baranek Wurth.
20150713_175632.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 93 raz(y) 125,45 KB |
20150713_180144.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 107 raz(y) 153,74 KB |
20150715_163042.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 119 raz(y) 107,49 KB |
20150716_145551.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 99 raz(y) 53,78 KB |
20150717_133853.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 141 raz(y) 100,7 KB |
|
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2016-03-23, 22:17
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 826
|
sam dorobiłeś ten próg ? |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-23, 22:26
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
nie,miałem z punto ,był bardzo podobny,troche modyfikacji wstawiłem tyle ile odciałem na 2 zdjęciu.Nie moge dodać wiecej zdjec niz 5 ,pozniej wrzuce zdjecie po wstawieniu blachy. |
|
|
|
 |
barteek933
|
Wysłany: 2016-03-24, 13:29
|
0
|
|
|
Pomógł: 14 razy Posty: 826
|
Wrzucaj foty gdzies indziej a tak w ogóle to dobra robota |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-03-24, 23:13
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
barteek933, dzięki.Jak wrzuce foty gdzie indziej to po czasie sie skasują. |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-16, 23:43
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Moje pierwsze malowania Air Gunsą AZ3 1.3 Tico
20120417036.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 37 raz(y) 86,99 KB |
20120418037.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 33 raz(y) 100,93 KB |
20120418038.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 20 raz(y) 78,58 KB |
20120419039.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 42 raz(y) 92,66 KB |
20120419040.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 37 raz(y) 92,62 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-16, 23:44
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
c.d.
20120419041.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 46 raz(y) 102,99 KB |
20120419042.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 55 raz(y) 81,28 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-16, 23:54
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Praca w Auatrii przy Citroen DS3 Rally,naprawa pogiętych progów + malowanie
20120222161.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 66 raz(y) 85,22 KB |
20120222162.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 52 raz(y) 374,96 KB |
20120314003.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 41 raz(y) 386,13 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-17, 00:00
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
a tu dla odmiany temat zamienników blacharskich i jakości ich wykonania,niestety ale tu trzeba poprawić fabryke.
20160324_111311.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 62 raz(y) 2,23 MB |
20160324_111301.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 46 raz(y) 2,39 MB |
20160324_111254.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 38 raz(y) 1,57 MB |
20160324_111125.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 35 raz(y) 2,89 MB |
20160324_111052.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 2,37 MB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-17, 00:01
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
c.d.
20160324_111421.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 62 raz(y) 2,4 MB |
20160324_111413.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 1,91 MB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-17, 21:27
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
uno,na które cofnął bus,błotnik był wygięty pod maskę,maska też,niestety nie mam fot sprzed kolizji,poprostowałem to ile sie dało tak,żeby wszystko pasowało.lampa,kierunek,fugi.
Naprawa sprzed kilku lat...
20110920503.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 38 raz(y) 265,15 KB |
20110920502.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 48 raz(y) 344,29 KB |
20110919501.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 27 raz(y) 336,21 KB |
20110919500.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 36 raz(y) 253,79 KB |
|
|
|
|
 |
łysy73
|
Wysłany: 2016-04-17, 23:45
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
HEMATOL:
- złe już samo przygotowanie pod podkład
- niezbyt dobra technologia samego podkładowania - na ostro/na krechę - choć to niby później podczas matowania da się wyciągnąć - ale po co
- dalej złe przygotowanie do lakierowania - niedoszlifowanie podkładu |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-17, 23:50
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
to tak wygląda jak na "kreche " ale bylo na wywijkę "pod gazete" troche za blisko dojechalem tej wywijki i wyszlo jak wyszlo.To auto od takiego dziadka,sam sobie lakierował,ja mu to juz wstepnie rozszlifowalem ,ze by mu w miare wyszlo,ale i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem.
ja mialem tylko zrobic blache,dzis zrobilbym to napewno lepiej. |
|
|
|
 |
łysy73
|
Wysłany: 2016-04-17, 23:55
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Poza ostrymi kantami chodzi mi o:
- nie widać poza oklejeniem śladów po zmatowaniu powłoki w celu nadania podkładowi przyczepności.
- ten błąd wyszedł na wierzch i się ukazał po zmatowaniu gdzie są widoczne błyszczące obrzeża tuż za rantami podkładu.
Miało prawo zakończyć się to podniesieniem rantów podkładu podczas malowania. |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-18, 00:01
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
robiłem taki błąd kiedyś ,że zmatowiłem jakiś obszar,obklejałem dalej i potem dojeżdżalem podkładem do papieru.....
20110919499.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 39 raz(y) 623,4 KB |
|
|
|
|
 |
łysy73
|
Wysłany: 2016-04-18, 00:14
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
No to dość spory błąd. Co prawda niby do nadrobienia podczas matowania, ale trzeba się wtedy naheblować.
Z tymi gazetami ta wywijka też chyba nie najlepiej Ci wyszła
Może jak nie przepadasz za gąbkami (ja nie przepadam) to spróbuj inaczej:
- zamiast tego wąskiego gów...na niby do oklejania kup taśmę szerokości 30mm i jak oderwiesz jej jakiś kawałek to od razu w powietrzu zawiń i podklej ją klejem do kleju powiedzmy w proporcjach 1/3 i tak pozostałą częścią kleju oklejaj a później resztę maskowania lekko wchodząc na nią.
Nie wiem czy dobrze opisałem ale ja się tak przyzwyczaiłem i idzie to jak burza.
Zresztą ja i tak kupuję taśmy szerokości TYLKO 30 i 50 mm - na te węższe badziewie nawet patrzeć nie mogę. |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-18, 00:14
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
"...i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem".....
Zle napisalem,miało być nie MALOWAŁEM a MALOWAŁ ,przejęzyczenie,bo to on sobie sam malował..itd.
Troche namieszałem |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-04-18, 00:17
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
mam te gąbki,robiłem nimi we wnękach ale zauważyłem ,że po oderwaniu ich jednak też widać taką strukturkę odciśniętą od tej gąbki. |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2016-04-20, 00:06
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3346
|
Taśma na wywijke zostawia mało śladów. Można to nawet rozsądnie później zapolerować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-05-11, 23:56
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Troche cicho na forum to wrzuce jakieś fotki
Próg nowy zamiennik jak o tym wcześniej pisałem
20160324_111421.jpg zamiennik |
 |
Plik ściągnięto 47 raz(y) 88,72 KB |
20160509_123013.jpg poprawione |
 |
Plik ściągnięto 39 raz(y) 69,27 KB |
20160509_123017.jpg poprawione |
 |
Plik ściągnięto 26 raz(y) 78,14 KB |
20160509_123025.jpg poprawione |
 |
Plik ściągnięto 33 raz(y) 130,97 KB |
20160509_180705.jpg w epoksydzie |
 |
Plik ściągnięto 24 raz(y) 89,85 KB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-05-12, 00:05
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
więcej zdjęć na razie nie idzie doawać |
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-07-15, 23:22 Wymiana progu Skoda Octavia
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Zamiennik progu Klockerholm
20160709_161943.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 22 raz(y) 1,73 MB |
20160709_171944.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 22 raz(y) 1,79 MB |
20160709_183747.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 1,59 MB |
20160711_114921.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 22 raz(y) 1,97 MB |
20160711_114949.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 20 raz(y) 1,8 MB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-07-15, 23:29
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
c.d.
20160711_195956.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 23 raz(y) 2,92 MB |
20160711_193255.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 21 raz(y) 2,25 MB |
20160711_120101.jpg błotnik był zgnity |
 |
Plik ściągnięto 32 raz(y) 1,84 MB |
20160711_130052.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 29 raz(y) 2,49 MB |
20160711_193250.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 25 raz(y) 2,17 MB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-07-15, 23:42
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
c.d.
po wycięciu progu okazalo sie,ze wewnętrzne wzmocnienei jest częsciowo skorodowane, dorobiłem co trzeba było,co szło wyszyścić wyczy sciłem,wstawione + malowanie i aż do momentu wstawienia poszycia progu
Zrobiłem klikadziesiąt zdjęć ,wrzuciłem parę bo limity nie pozwalają.
20160713_172812.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 61 raz(y) 2,68 MB |
20160712_185823.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 37 raz(y) 2,27 MB |
20160713_134020.jpg dorobiony element-wzmocnienei wewnętrzne |
 |
Plik ściągnięto 56 raz(y) 2,41 MB |
20160712_131623.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 33 raz(y) 1,89 MB |
20160712_133054.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 33 raz(y) 1,9 MB |
|
|
|
|
 |
hematol
|
Wysłany: 2016-07-15, 23:51
|
0
|
|
|

Pomógł: 11 razy Posty: 1006 Skąd: Śląsk
|
Próg został wstawiony metodą "do czoła" na całej długości,max szczelina to 1mm (nie na zakładkę),jest aktualnie pomalowany epoksydem Novola,jutro na epoksyd "liznięcie " szpachlówką w miejscu spawania,wiadomo nierówności i krzywizna progu,ponownie epoksyd,akrylbaranek Wurth-a. |
|
|
|