Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
hematol 
Wysłany: 2016-03-05, 00:29   Garage Rost
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Z racji,że robię dużo balacharki samochodowej postanowilem Wam przedstawić migmaga Magnum mig 225 Mos 4x4,którego zakupiłem tydzień temu.Sam nie wiedziałem jaki inwereter wybrać,szukałem także tu na forum ale znajomy spawacz polecił mi producenta Magnum,
wiec zakupiłem Magnuma 225 Mos 4x4 (te 4x4 to napęd 4 rolkowy :D ) ,precyzyjnu układ podawania drutu,spawarka spawa naprawde świetnie,duża powtarzalność spawu,duża sprawnosć,obsługuje szpule od 5kg do 15kg co czyni ją ekonomiczną,jest dość duża a także uchwyt spawalniczy też jest pokaznych rozmiarów,drut od 0.8 do 1.2mm (w opisach są różne nieprawdziwe informacje,np. drut 0.6mm),ja założyłem drut 0.6mm ale chodzi na rolkach 0.8mm :/ ,daje rade.Zamówiłem drut nierdzewny,jak dojdzie to wrzucę opinie na temat spawania tym materiałem.Polecam ten sprzęt,wart tych pieniedzy no i jest na 230v,niestety na dzień dzisiejszy mam tylko 1 faze... :cool:
Co jakiś czas będę wrzucał zdjęcia z moich prac i testów sprzęcików.

20160225_181556.jpg
Plik ściągnięto 40 raz(y) 140,47 KB

20160225_181542.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 78,73 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-03-05, 00:56   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Golf 4 reanimacja progu i błotników przednich,dorabianie dołu przedniego błotnika-reperaturka do czoła

20150423_171218.jpg
Plik ściągnięto 92 raz(y) 74,76 KB

20150417_135700.jpg
Plik ściągnięto 134 raz(y) 106,39 KB

20150417_125055.jpg
Plik ściągnięto 98 raz(y) 140,97 KB

20150417_124047.jpg
Plik ściągnięto 87 raz(y) 128,34 KB

20150417_113844.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 122,81 KB

 

MARIO06CU
Wysłany: 2016-03-05, 01:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 191
W jaki sposób wyginasz tak próg z blachy chodzi mi o zaokrąglenie
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-05, 01:16   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
przeważnie takie małe elementy robię w imadle w tym przypadku musisz podłożyć kawałkiem rurki i ręka naciągnąć ;) ,wiesz,pokombinować
 

MARIO06CU
Wysłany: 2016-03-05, 01:46   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 191
Dzięki za podpowiedz zawsze mam z tym problem dużą kombinacja jest
 

KK 
Wysłany: 2016-03-05, 18:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Wiela dałeś za ten sprzęt?
_________________

 
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-05, 20:45   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
wynegocjowałem 2250zł brutto.
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-05, 20:59   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Budowa kompresora po LPG 90L + 60L =150L ,butla 60l LPG jako odwadniacz i dodatkowy bufor.
Butla wisi na ścianie. :)
Pompa ABAC A39B wg moich wyliczeń na wydmuchu 330L/min.

20150309_163327.jpg
Plik ściągnięto 28 raz(y) 101,36 KB

20150723_163422.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 143,85 KB

20160114_120258.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 121,59 KB

20160120_114004.jpg
Plik ściągnięto 46 raz(y) 132,56 KB

20160127_103129.jpg
Plik ściągnięto 53 raz(y) 150,83 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-03-06, 01:24   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Golf IV c.d.,nie mogłem wcześniej dodać zdjęć ze względu na limit.
Próg i reperaturka błotnika epoksyd Novol 360,baranek Wurth,baza De Beer ,klar Novol 590.

20150423_171224.jpg
Plik ściągnięto 101 raz(y) 114,34 KB

20150425_124356.jpg
Plik ściągnięto 46 raz(y) 87,4 KB

20150425_140458.jpg
Plik ściągnięto 57 raz(y) 85,45 KB

20150425_140513.jpg
Plik ściągnięto 38 raz(y) 83,94 KB

20150427_090814.jpg
Plik ściągnięto 104 raz(y) 89,33 KB

 

grzesiekkk
Wysłany: 2016-03-06, 20:26   
0
UP DOWN

Posty: 8
Zbudowałem podobny kompesor :)
Zastosowałem jednak silnik 3kW i obroty na silniku niecałe 1300. Dało to wydajność efektywną blisko 400l/min :cool:
 

juny 
Wysłany: 2016-03-06, 22:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Ja mam tez na zbiorniku z aspy silnik 4kw i obroty na pompie ok 700-800
prawie 500l/min 2 rok chodzi i spokój :spoko:
_________________

 

hematol 
Wysłany: 2016-03-06, 22:25   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
też chciałem dać silnik 3kw ale obawiam sie o moją instalację elektryczną,w garażu jeszcze da radę ale dalej leci 30-letnia aluminiowa praktycznie nigdy nie konserwowana instalacja elektryczna,także wzdłuż drogi głównej,więc odpuściłem i dałem silnik 2.2kw.Mam tylko 230v i na razie póki coś mi sie nie zmieni to na razie muszę sie tym posilać. :)
Mam +- 1060 obrotów na pompie.
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-06, 23:21   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Daihatsu Feroza,takie tam łatanie..... ;) Wszystko wstawione doczołowo bez zakładek.
Niestety rama w tym aucie (baza) ma więcej łat niż orginału a w środku jest totalna korozja a szkoda bo całkiem fajne autko.

20151021_123842.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 139,6 KB

20151021_123847.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 167,05 KB

20151021_181159.jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 153,07 KB

20151021_181205.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 158,78 KB

20151026_120729.jpg
Plik ściągnięto 91 raz(y) 157,32 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-03-06, 23:23   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
c.d.

20151024_171924.jpg
Plik ściągnięto 79 raz(y) 126,16 KB

20151024_171918.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 133,89 KB

 

KK 
Wysłany: 2016-03-07, 20:51   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Lakierowałem kiedyś taką Ferozę.
_________________

 
 

Robkoo
Wysłany: 2016-03-09, 12:17   
0
UP DOWN

Posty: 48
jaka konkretnie tarczą szlifować spawy po spawaniu ?
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-09, 19:50   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Robkoo napisał/a:
jaka konkretnie tarczą szlifować spawy po spawaniu ?

Ja szlifuje normalną tawrdą ale jedziesz tylko po spawie, masz zeszlifować sam spaw,nie blachę obok,jak robisz w nierdzewce to szlifujesz tarczą z napisem inox ,jak zależy Ci na efekcie wizualnym możesz na koniec "liznąć" tarczą z listkami,lamelkową czy jak tam sie zwie.
Ważny aby spaw był szczelny,czyli dobrze pospawany,żeby podczac szlifowania nie wyskakiwały dziury,warunek zrobienia dobrej blacharki.Po oszlifownaiu spawu blacha powinna wyglądać na jednolitą wtedy jest super :spoko:
 

łysy73 
Wysłany: 2016-03-09, 20:35   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Od razu papierową - są różne gradacje
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-09, 21:21   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
łysy73 napisał/a:
Od razu papierową

To nie jest dobry pomysł.Chyba,ze szlfujesz jakieś grube blachy ,konstrukcje stalowe,gdzie 0.5mm nie ma znaczenia(a może ma) i jak nie zależy Ci na kształcie spawu.Jednak przy blasze 0.8mm gdy priorytetem jest zostawić jak najwięcej blachy to należy szlifować tylko spaw czyli jego nierówności,nadmiar.Tarcza papierowa ma inną strone roboczą ni ż tarcza twarda ,jest duzo szersza i miększa,służy do wygładzania.Uciekne sie do przykładu z lakiernictwa,szlifowanie zacieku,lub nadawanie kształtu,formy po szpachlowaniu,na miękkim klocku to sie nie da,wiem,że szlif spawu to lakiernictwa ma sie jak piernik...do.. ale mniej więcej tak to też działa. ^^
 

KK 
Wysłany: 2016-03-09, 21:53   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawędzi. Ładnie bierze spaw i można kontrolować dokładnie ile jeszcze zostało. Dobry jest jeszcze rolock.
_________________

 
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-09, 22:20   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
KK, wszystko zależy tylko i wyłacznie od nas samych,szlifując zwykła tarczą można zrobić mega robote,tylko trzeba kontrolować co chwile i spokój :D ,rozumiesz,każdy 1cm spawu czy tam gięcia ma być dokładny,ma być długo ale i dokładnie a zobaczysz ,ze wyszło szybko i prefecyjnie!Długo i dokładnie to szybciej niż szybko i a..dobra.. troche tam.. ^^ ;)
 

łysy73 
Wysłany: 2016-03-10, 18:06   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Od lat nie wiem ilu ze zwykłych tarcz są u mnie na stanie tylko jedne: 1,0 czy 1,2mm do cięcia i żadnych innych a w szczególności grubych do szlifowania bo to i gó...wno co trzepie po łapach, badziew który przyspiesza zużycie narzędzia i szmelc który niszczy blachę.
To jedno.
Poza nimi mam tylko listkowe papierowe P60 i P80 i absolutnie żadnych innych (jedynie druciankę "garnkówkę") i jakoś sobie radzę.
I nie mów mi że listkowa papierowa jest bardziej agresywna od jakiejś korundowej do rzekomego szlifowania (chyba szyn kolejowych) bo padnę na zawał tyle że ze śmiechu.
To kolejna kwestia.
Następna to taka że nie uznaję przygotowania miejsca do spawania dwóch blach na styk na gładko.
NIGDY na gładko a zawsze z zafelcowaniem czy podgięciem do wewnątrz (jak zwał tak zwał) właśnie po to aby nie zeszlifować całego spawu, oraz nie szlifować metalu tuż obok spawu KTÓRY I TAK ZAWSZE JEST TAM NAJCIEŃSZY.
Przy okazji staram się też nie łączyć na styk tylko jeśli się da to na minimalną zakładkę - nawet 1mm bo łatwiej pospawać a zakładka i tak się rozleje.
I w ten sposób Panie szanowny podczas obróbki takiego łączenia szlifujesz spaw tylko do momentu liźnięcia płaskiej blachy po jego obydwu stronach, a to zobaczy nawet ślepy.
Dzięki temu nie rżnie się blachy która i tak jest cienka, a na krawędziach spawu jeszcze bardziej, jak też i do samego końca samego spawu zostawiając jego lekki naddatek.
Proste jak drut i łatwe w obsłudze.
Ale każdy ma swoje wizje.
 

Robkoo
Wysłany: 2016-03-11, 00:05   
0
UP DOWN

Posty: 48
KK napisał/a:
Chyba najlepsza tarcza to jest ta z otworem na krawędzi. Ładnie bierze spaw i można kontrolować dokładnie ile jeszcze zostało. Dobry jest jeszcze rolock.

podrzucisz jakiś link konkretnie z tą tarczą ?
 

KK 
Wysłany: 2016-03-11, 02:03   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
https://www.google.pl/sea...iw=1120&bih=627

Norton Octopus
Sam nie wiedziałem o istnieniu tej tarczy, ale z tegoż zacnego forum się dowiedział, kupiłem kilka sztuk po 2zł z allegro i są świetne...
_________________

 
 

Robkoo
Wysłany: 2016-03-14, 21:33   
0
UP DOWN

Posty: 48
dziękuje bardzo za pomoc. A powiedz mi, są różne gradacje tych tarcz, jeśli tak to jaką szlifujesz ?
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-23, 21:41   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Łatanie progu Fiat Panda 2 Miała być mała dziurka... :D
Epoksyd Novola,szpachlówka Novol,podkład akrylowy Polykar,baza De Beer ,klar lack Novol 590,baranek Wurth.

20150713_175632.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 125,45 KB

20150713_180144.jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 153,74 KB

20150715_163042.jpg
Plik ściągnięto 102 raz(y) 107,49 KB

20150716_145551.jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 53,78 KB

20150717_133853.jpg
Plik ściągnięto 129 raz(y) 100,7 KB

 

barteek933
Wysłany: 2016-03-23, 22:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
sam dorobiłeś ten próg ? :)
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-23, 22:26   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
nie,miałem z punto ,był bardzo podobny,troche modyfikacji wstawiłem tyle ile odciałem na 2 zdjęciu.Nie moge dodać wiecej zdjec niz 5 ,pozniej wrzuce zdjecie po wstawieniu blachy.
 

barteek933
Wysłany: 2016-03-24, 13:29   
0
UP DOWN

Pomógł: 14 razy
Posty: 826
Wrzucaj foty gdzies indziej :D a tak w ogóle to dobra robota :)
 

hematol 
Wysłany: 2016-03-24, 23:13   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
barteek933, dzięki.Jak wrzuce foty gdzie indziej to po czasie sie skasują.
 

hematol 
Wysłany: 2016-04-16, 23:43   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Moje pierwsze malowania Air Gunsą AZ3 1.3 Tico ;P

20120417036.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 86,99 KB

20120418037.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 100,93 KB

20120418038.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 78,58 KB

20120419039.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 92,66 KB

20120419040.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 92,62 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-04-16, 23:44   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
c.d.

20120419041.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 102,99 KB

20120419042.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 81,28 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-04-16, 23:54   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Praca w Auatrii przy Citroen DS3 Rally,naprawa pogiętych progów + malowanie

20120222161.jpg
Plik ściągnięto 52 raz(y) 85,22 KB

20120222162.jpg
Plik ściągnięto 42 raz(y) 374,96 KB

20120314003.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 386,13 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-04-17, 00:00   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
a tu dla odmiany temat zamienników blacharskich i jakości ich wykonania,niestety ale tu trzeba poprawić fabryke. :D

20160324_111311.jpg
Plik ściągnięto 45 raz(y) 2,23 MB

20160324_111301.jpg
Plik ściągnięto 36 raz(y) 2,39 MB

20160324_111254.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 1,57 MB

20160324_111125.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 2,89 MB

20160324_111052.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 2,37 MB

 

hematol 
Wysłany: 2016-04-17, 00:01   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
c.d.

20160324_111421.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 2,4 MB

20160324_111413.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 1,91 MB

 

hematol 
Wysłany: 2016-04-17, 21:27   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
uno,na które cofnął bus,błotnik był wygięty pod maskę,maska też,niestety nie mam fot sprzed kolizji,poprostowałem to ile sie dało tak,żeby wszystko pasowało.lampa,kierunek,fugi. :)
Naprawa sprzed kilku lat...

20110920503.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 265,15 KB

20110920502.jpg
Plik ściągnięto 40 raz(y) 344,29 KB

20110919501.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 336,21 KB

20110919500.jpg
Plik ściągnięto 26 raz(y) 253,79 KB

 

łysy73 
Wysłany: 2016-04-17, 23:45   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
HEMATOL:
- złe już samo przygotowanie pod podkład
- niezbyt dobra technologia samego podkładowania - na ostro/na krechę - choć to niby później podczas matowania da się wyciągnąć - ale po co
- dalej złe przygotowanie do lakierowania - niedoszlifowanie podkładu
 

hematol 
Wysłany: 2016-04-17, 23:50   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
to tak wygląda jak na "kreche " ale bylo na wywijkę "pod gazete" :D troche za blisko dojechalem tej wywijki i wyszlo jak wyszlo.To auto od takiego dziadka,sam sobie lakierował,ja mu to juz wstepnie rozszlifowalem ,ze by mu w miare wyszlo,ale i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem.
ja mialem tylko zrobic blache,dzis zrobilbym to napewno lepiej.
 

łysy73 
Wysłany: 2016-04-17, 23:55   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
Poza ostrymi kantami chodzi mi o:
- nie widać poza oklejeniem śladów po zmatowaniu powłoki w celu nadania podkładowi przyczepności.
- ten błąd wyszedł na wierzch i się ukazał po zmatowaniu gdzie są widoczne błyszczące obrzeża tuż za rantami podkładu.
Miało prawo zakończyć się to podniesieniem rantów podkładu podczas malowania.
 

hematol 
Wysłany: 2016-04-18, 00:01   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
robiłem taki błąd kiedyś ,że zmatowiłem jakiś obszar,obklejałem dalej i potem dojeżdżalem podkładem do papieru..... :/

20110919499.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 623,4 KB

 

łysy73 
Wysłany: 2016-04-18, 00:14   
0
UP DOWN

Pomógł: 23 razy
Posty: 978
No to dość spory błąd. Co prawda niby do nadrobienia podczas matowania, ale trzeba się wtedy naheblować.
Z tymi gazetami ta wywijka też chyba nie najlepiej Ci wyszła ;)
Może jak nie przepadasz za gąbkami (ja nie przepadam) to spróbuj inaczej:
- zamiast tego wąskiego gów...na niby do oklejania kup taśmę szerokości 30mm i jak oderwiesz jej jakiś kawałek to od razu w powietrzu zawiń i podklej ją klejem do kleju powiedzmy w proporcjach 1/3 i tak pozostałą częścią kleju oklejaj a później resztę maskowania lekko wchodząc na nią.
Nie wiem czy dobrze opisałem ale ja się tak przyzwyczaiłem i idzie to jak burza.
Zresztą ja i tak kupuję taśmy szerokości TYLKO 30 i 50 mm - na te węższe badziewie nawet patrzeć nie mogę.
 

hematol 
Wysłany: 2016-04-18, 00:14   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
"...i tak nie wyszlo bo malowalem sprayem w zupuelnie innym kolorem...ale to juz jego problem".....
Zle napisalem,miało być nie MALOWAŁEM a MALOWAŁ :D ,przejęzyczenie,bo to on sobie sam malował..itd. ^^
Troche namieszałem ^^
 

hematol 
Wysłany: 2016-04-18, 00:17   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
mam te gąbki,robiłem nimi we wnękach ale zauważyłem ,że po oderwaniu ich jednak też widać taką strukturkę odciśniętą od tej gąbki.
 

KK 
Wysłany: 2016-04-20, 00:06   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Taśma na wywijke zostawia mało śladów. Można to nawet rozsądnie później zapolerować.
_________________

 
 

hematol 
Wysłany: 2016-05-11, 23:56   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Troche cicho na forum to wrzuce jakieś fotki ;)
Próg nowy zamiennik jak o tym wcześniej pisałem

20160324_111421.jpg
zamiennik
Plik ściągnięto 33 raz(y) 88,72 KB

20160509_123013.jpg
poprawione
Plik ściągnięto 23 raz(y) 69,27 KB

20160509_123017.jpg
poprawione
Plik ściągnięto 18 raz(y) 78,14 KB

20160509_123025.jpg
poprawione
Plik ściągnięto 18 raz(y) 130,97 KB

20160509_180705.jpg
w epoksydzie
Plik ściągnięto 17 raz(y) 89,85 KB

 

hematol 
Wysłany: 2016-05-12, 00:05   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
więcej zdjęć na razie nie idzie doawać :sciana:
 

hematol 
Wysłany: 2016-07-15, 23:22   Wymiana progu Skoda Octavia
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Zamiennik progu Klockerholm

20160709_161943.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 1,73 MB

20160709_171944.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 1,79 MB

20160709_183747.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 1,59 MB

20160711_114921.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 1,97 MB

20160711_114949.jpg
Plik ściągnięto 11 raz(y) 1,8 MB

 

hematol 
Wysłany: 2016-07-15, 23:29   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
c.d.

20160711_195956.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 2,92 MB

20160711_193255.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 2,25 MB

20160711_120101.jpg
błotnik był zgnity
Plik ściągnięto 21 raz(y) 1,84 MB

20160711_130052.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 2,49 MB

20160711_193250.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 2,17 MB

 

hematol 
Wysłany: 2016-07-15, 23:42   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
c.d.
po wycięciu progu okazalo sie,ze wewnętrzne wzmocnienei jest częsciowo skorodowane, dorobiłem co trzeba było,co szło wyszyścić wyczy sciłem,wstawione + malowanie i aż do momentu wstawienia poszycia progu :D
Zrobiłem klikadziesiąt zdjęć ,wrzuciłem parę bo limity nie pozwalają. ;)

20160713_172812.jpg
Plik ściągnięto 45 raz(y) 2,68 MB

20160712_185823.jpg
Plik ściągnięto 24 raz(y) 2,27 MB

20160713_134020.jpg
dorobiony element-wzmocnienei wewnętrzne
Plik ściągnięto 38 raz(y) 2,41 MB

20160712_131623.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 1,89 MB

20160712_133054.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 1,9 MB

 

hematol 
Wysłany: 2016-07-15, 23:51   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Próg został wstawiony metodą "do czoła" na całej długości,max szczelina to 1mm (nie na zakładkę),jest aktualnie pomalowany epoksydem Novola,jutro na epoksyd "liznięcie " szpachlówką w miejscu spawania,wiadomo nierówności i krzywizna progu,ponownie epoksyd,akrylbaranek Wurth-a.
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group