Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
RafsoN
Wysłany: 2018-08-29, 14:22   Przejście szpachlówka-stary lakier
0
UP DOWN

Słuchajcie, szpachluję właśnie wszystkie drzwi od Golfa III. Powierzchnie po szpachlowaniu wyszły zadowalająco równo tylko w niektórych miejscach tam gdzie jest przejście stary lakier-szpachlówka widać je. Na razie wygląda to tak, że na obrabiane powierzchnie położyłem podkład akrylowy w sprayu (na razie, żeby szpachlówka nie dyndała na wierzchu, docelowo ma być akryl wypełniający) na to kontrolnie dałem najtańszy spray byle się błyszczał pod światło i w ten sposób zauważyłem te przejścia. Dodam, że wcześniej wspomniane, są absolutnie niewyczuwalne pod palcem. Teraz pytanie co z tym zrobić? Czy po położeniu podkładu wypełniającego oczywiście w dwóch warstwach i spolerowaniu tego pod lakierowanie już bazą takie przejścia nie będą widoczne, czy jeszcze raz to przeszpachlować a może coś innego zrobić? Dodam, że jestem amatorem choć nie robię tego pierwszy raz ;) . Jak będę miał możliwość to spróbuję zrobić jakieś zdjęcia tego.

GMC
Wysłany: 2018-08-30, 08:34   
0
UP DOWN

Kolego, chyba nie masz zamiaru zostawiać tego spraja? Zresztą nawet jakbyś chciał to i tak będziesz musiał zdzierać :D
Czym obrabiasz szpachlówkę w sensie jakie narzędzie, jakie gradacje?

RafsoN
Wysłany: 2018-08-30, 09:44   
0
UP DOWN

Szpachlówka wykańczająca wstępnie obrabiana jest szlifierką oscylacyjną papierem 120. Ostateczne wyprowadzenie 150 i 240 klockiem. Na koniec wyeliminowanie rys maszynowo papierem 320. Tego błyszczącego spray'a nie mam zamiaru zostawiać, on pełni tylko rolę kontrolną. Pod wykańczającą w głębsze ubytki dałem szpachlówkę z włóknem.

RafsoN
Wysłany: 2018-09-03, 14:56   
0
UP DOWN

Zamieszczam dwa zdjęcia. Na pierwszym mam nadzieję, że widać to o co mi chodzi.[img][/img]
Na tym zdjęciu jest to słabo widoczne ale w realu rzuca się w oczy.