Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
leinad777
Wysłany: 2020-09-29, 22:54   Lakier bezbarwny w sprayu
0
UP DOWN

Witam wszystkich jednocześnie proszę o wyrozumiałość bo jestem dosyć zielony w temacie lakiernictwa itd. Mam pytanie w jaki sposób usunąć z czarnego lakieru na samochodzie warstwe lakieru bezbarwnego który jest nieodpowiednio rozprowadzony na elemencie i brzydko to wygląda. Czy polerka wystarczy? Jaka i czym najlepiej to zrobic? Pozdrawiam

MichuMachu
Wysłany: 2020-09-30, 06:28   
0
UP DOWN

W jakim celu chcesz go usuwać? Nalozyles go czy ktoś go poprostu nałożył i jest coś nie tak, czy chcesz od nowa lakierować element?

leinad777
Wysłany: 2020-09-30, 15:55   
0
UP DOWN

w moim aucie była ogromna rysa i rdza na elemencie tylnej klapy. Postanowiłem własnoręcznie zrobić zaprawki szpachla itd. Wszystko było dobrze lakier dobrany w sprayu baza nawet ładnie wyglądała ale nie miała połysku no i Pani w sklepie mówiła że koniecznie musi być też lakier bezbarwny więc psiknąłem. Ale efekt wyszedł jakby to powiedzieć nie taki jaki oczekiwałem. Mogę załączyć zdjęcia i powiedzcie mi co z tym mogę zrobić czy trzeba od nowa kłaść lakier czy polerować ?

2.jpg
Plik ściągnięto 7 raz(y) 237,25 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 301,02 KB

MichuMachu
Wysłany: 2020-09-30, 17:41   
0
UP DOWN

Wg mnie trzeba cały element poprawić od początku... Po 1 malowales sprayem a po 2 pewnie dojechales baza do granicy w której kończyłeś też lakierem bezbarwnym... Słuchaj sprayem nic lepszego nie zrobisz.... Ewentualnie jakbyś nim cały element przeleciał.... Ale fenomenalnie i tak nie będzie to wyglądało.... Polerka nic tutaj nie zdziałasz....

leinad777
Wysłany: 2020-10-01, 10:54   
0
UP DOWN

co to znaczy "dojechales baza do granicy w której kończyłeś też lakierem bezbarwnym"??
Domyślam się że łatwiej będzie prysnąć cały element żeby nie było rożnic to właściwie po co jest polerka tylko do nabłyszczania już ładnego lakieru?

MichuMachu
Wysłany: 2020-10-01, 13:04   
0
UP DOWN