Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: DrCruel 2009-04-25, 04:12
Autor Wiadomo¶æ
Grzesiek11 
Wys³any: 2008-09-26, 16:46   Devilbis GTI110 HVLP
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 98
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum i tez troche nie w temacie!!!Pomalowalem juz pare elementow i wyszlo ok!!! Dostalem malo uzywanego devilbisa mam problem z bezbarwnym nie moge go rozlac ani zrobic morki.Cisnienie ok 2bar sprezarka wyrabia!Jak go wyregulowac czy
wiecej materialu i wachlaz na maxa.Prosze o pomoc!!!!!!!!! :help:
 
 

DrCruel
Wys³any: 2008-09-26, 21:01   
0
UP DOWN


Posty: 418
Poczytaj te tematy, mo¿e co¶ pomog±

http://www.lakierowanko.info/viewtopic.php?t=869
http://www.lakierowanko.info/viewtopic.php?t=775
 

Grzesiek11 
Wys³any: 2008-09-26, 22:33   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 98
Próbowa³em na rozne sposoby nie wiem czy nie za ma³e ci¶nienie lub za ma³o materia³u!najczesciej wychodzi gruba skóra pomarañczy,pobróbuje jeszcze co¶ pozmieniaæ ale dziêki! ;) i sorki za pomy³ke to jest Trans-Tech GTI110
 
 

mebArth 
Wys³any: 2008-09-27, 14:56   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
Jesli to niebieski GTI to musi byc duze cisnienie robocze. Chyba za ma³ego cisnienia uzywasz jak wychodzi baran. Albo farba za gesta?
_________________
Bart
 
 

Grzesiek11 
Wys³any: 2008-09-28, 11:00   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 98
Tak jest to niebieski gti a lakier jest rozrabiany jak podaje producent
 
 

mebArth 
Wys³any: 2008-09-28, 11:14   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
To w takim razie masz za ma³e cisnienie albo na wejsciu, albo za bardzo skrecasz na pistolecie. Mi sie fajnie malowa³o GTI ale jednak wole Sate 3000 :) Zalezy tez jak± technik± malujesz. Jeden robi na pierwszy raz kontakt....a ja np na pierwszy raz wylewam. Inni maluj± na 3 razy - ja na 2. Spróbuj najpierw dodac rozcienczalnika do klaru. A na jakim materiale jedziesz w ogóle?

pzdr
_________________
Bart
 
 

Joker_Paint
Wys³any: 2008-09-28, 11:59   
0
UP DOWN

Pomóg³: 3 razy
Posty: 64
Ja na skórke pomarañczy mam taki patent - Zawsze ro¼cieñczam klar w/g górnej granicy producenta, podkrêcam ci¶nienie, miot³a na max. Pierwsza warstwa na kontakt, drug± wylewam i jak trzeba to k³ade trzeci± te¿ mokr± i wychodzi lustro :) Devillbissa Gti nigdy nie mia³em w rêce, ale skoro Sat± 2000 czy Iwat± da rade to czemu by nie da³o siê Devillbissem.
 

Grzesiek11 
Wys³any: 2008-09-28, 13:50   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 98
Na reduktorze przed pistoletem mam 2bary ale wydaje sie za ma³o bo tak jakby za s³abo rozbija³o lak.Materia³ novola VHS-HS lub diamontop hs RMa!!!Ogólnie pistolet jest ok ale nie ja jeden mam problem z jego regulacj±.
_________________

 
 

mebArth 
Wys³any: 2008-09-28, 19:53   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
Daj 4 bary [rzed pistoletem anjlepoej to wyrzuc reduktor...ja nie mam i ¿yjê
Na sacie 2000 mam i mnie wkurza bo obijam nadgarstek a na 3000 nie mam i tez sie maluje i to lepiej.
_________________
Bart
 
 

jacklack 
Wys³any: 2008-09-28, 21:04   
0
UP DOWN


Pomóg³: 15 razy
Posty: 352
mebArth napisa³/a:
Na sacie 2000 mam i mnie wkurza bo obijam nadgarstek a na 3000 nie mam i tez sie maluje i to lepiej.


meb czyli wnioskujê ¿e malujesz na s³uch ja te¿ tak malowa³em ale trochê to myl±ce bo nie mamy s³uchu a¿ tak idealnego lepiej jednak mieæ manometr przy lub w pistolecie przydaje sie to zw³aszcza w tedy kiedy to samo auto malujemy np.za rok wtedy ju¿ nie pamiêtamy jak precyzyjnie nastawiæ ci¶nienie na s³uch a je¶li przyjmiemy zasadê 2bar to mamy du¿o wiêksze szanse na ¿e kolor siê zgodzi z tym z przed roku :)
 
 

mebArth 
Wys³any: 2008-09-28, 21:23   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
JACK maluje na cyferki w rêkojesci. I poniek±d czasem na s³uch. Baze k³ade na 0.8 a bezbarwny 1.2- 1.5 wg cyferek na rekojesci S3000. Wartosci bez manometru pod pistoletem. Jesli nie znam pistoletu (nowa praca nowy sprzet) to zawsze robie test gdzie na boku na dole element i tez na s³uch. Ogólnie przyzwyczai³em sie do wyczuwania sprzetu a nie na DANE z ksiazki. Po 2,3 autach juz ogarniam sprzet i wiem jak sobie z tym radzic.

EDIT:
Baza jest g³adziutka, nie ma por, nie ma chropek, nie ma barana na bazie. I co...nie ma odkurzu bo jest niskie cisnienie. Mowa o wodzie DP
_________________
Bart
 
 

jacklack 
Wys³any: 2008-09-28, 21:59   
0
UP DOWN


Pomóg³: 15 razy
Posty: 352
mebArth napisa³/a:
JACK maluje na cyferki w rêkojesci. I poniek±d czasem na s³uch. Baze k³ade na 0.8 a bezbarwny 1.2- 1.5 wg cyferek na rekojesci S3000. Wartosci bez manometru pod pistoletem. Jesli nie znam pistoletu (nowa praca nowy sprzet) to zawsze robie test gdzie na boku na dole element i tez na s³uch. Ogólnie przyzwyczai³em sie do wyczuwania sprzetu a nie na DANE z ksiazki. Po 2,3 autach juz ogarniam sprzet i wiem jak sobie z tym radzic.


No meb ja te¿ nie jestem teoretykiem tylko praktykiem ale trudno mi uwierzyæ ¿e maluj±c sat± baz± wodn± dp na 0,8 uzyskujesz odpowiednie wybicie ¿iarna itp a je¶li chodzi o bezbarwny to przy ci¶nieniu 1,2 1,5 to przecie¿ ten pistolet chlapie a nie k³adzie szklistej pow³oki nie wiem jeszcze jakim malujesz bezbarwnym ale przy 3750 to ci¶nienie jest zbyt ma³e ;)

[ Dodano: 2008-09-28, 22:46 ]
Malujê ju¿ na sacie i na dp 18 lat i nie spotka³em siê jeszcze z tak± teori± z takimi ci¶nieniami chyba ¿e na jakich¶ zaprawkach?
 
 

Grzesiek11 
Wys³any: 2008-09-28, 23:24   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 98
Jutro robie proby na wiekszym cisnieniu i zobacze efekty i tu chodzi tylko o lakier bo z baza nie mam problemu a maluje przy 2do 2.5bara!!!Lakier przy tym cisnieniu w³asnie wydaje mi sie jak mowi jackclack chlapie i nawet jak dam grubiej to wychodzi gruba skorka pomarancza.Teraz zwiekszam materia³ i cisnienie i powiem co mi tam wysz³o!!!! ;)
_________________

 
 

mebArth 
Wys³any: 2008-09-29, 17:04   
0
UP DOWN

Pomóg³: 42 razy
Posty: 1797
Sk±d: Kraków
JACK jakby "plu³" to bym nie mia³ sta³ej roboty...a uwierz mi ze z polerowaniem sie nie mêcze. Przeli¿e element i jest strukturka jak na reszccie. Musze polerowac bo mam smieciuchy... zreszt± zawsze polerowa³em.
Co do ziarna jescze nikt sie nie przyczepi³. Przedzej do brudnego ¶rodka. Powiem ci tak: dopóki nikt si enie czepia...i mi tak pasuje to tak robiê :)
Stary mówi zawsze - rób tak zeby by³o dobrze...i auta schodza i nie wracaja reklamacje.
_________________
Bart
 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Warsztat

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group