Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
comodo27
Wysłany: 2009-05-17, 15:56   jak zabezpieczyć?
0
UP DOWN

witam! jestem początkujący w dziedzinie aerografu ,zrobiłem kilka prac na klapkach od wlewu paliwa na obudowie od komputera,chciałbym pomalować maske samochodu.Jaj wykończyć pracę tzn.po namalowaniu motywu zabezpieczyć to jakimś klarem,czy innym lakierem bezbarwnym?...aha prace są wykonane createxem i auto air color

bachus 
Wysłany: 2009-05-17, 18:55   
0
UP DOWN

pozostaje zatem lakier bezbarwny. mozesz ewentualnie dogadac się z kims (z lakiernikiem) który mogłby Ci to lakierowac, jezeli sam nie masz takiej możliwości.

LoboLoco 
Wysłany: 2009-05-18, 07:13   
0
UP DOWN

Myślę, że to jedyna możliwość... małe prace można pokryć lakierem z puszki, maske niestety musisz zostawić lakiernikowi... niestety createxy muszą zostać zabezpieczone klarem... pochwal się pracami w galerii...

airbrush 
Wysłany: 2010-01-03, 11:52   
0
UP DOWN

Tematem tego posta jest "jak zabezpieczyć" a więc podepnę się pod ten temat lecz z innym trochę problemem.A mianowicie chciał bym się dowiedzieć jak zabezpieczyć koszulki na których coś się namalowało farbami AutoAir,tak żeby nie farbowały i nie traciły na swojej kolorystyce.Pozdrawiam.

malchov 
Wysłany: 2010-01-03, 15:37   
0
UP DOWN

Nie wiem jak z autoerami, bo działam createxami. Przepis na utrwalenie wzoru jaki znam jest prosty: wygrzewasz malunek żelazkiem, moczysz w roztworze wody z octem i pierzesz później najwyżej w temp. 30 stopni (choć najlepiej prać ręcznie).

W tej dziedzinie najlepiej poradziłby chyba PrimoOne, ale pamiętam z któregoś postu, że ocet polecał on jedynie na ryby albo do lasu przeciwko komarom ;)

PrimoOne 
Wysłany: 2010-01-04, 00:19   
0
UP DOWN

Heh;)
Auto airy schodza..Nie nadaja sie do koszulek...Nie ma sposobu na zabezpieczenie..