Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
kkk
Wysłany: 2009-11-18, 22:44   Początki
0
UP DOWN

Posty: 22
Skąd: Zgierz
Chcę powitac wszystkich na forum i przedstawić trochę tego co udało mi się "wypsikać".Po długich staraniach udało mi sie skompletowac zestaw : kompresor-lodówkowiec, aero - chińczyk, farby - jakieś akryle ;) I powstały oto te "dzieła", więc śmiem przedstawić i je i siebie i czekać na Waszą...konstruktywną krytykę :D

IMG_0558.JPG
a to następna praca, już z większym nakładem czasowo-wyzwaniowym :)
Plik ściągnięto 62 raz(y) 460,57 KB

IMG_0566.JPG
moja pierwsza praca kolorem, a druga wogóle aerografem - pierwszej napewno nikomu nie pokażę :D
Plik ściągnięto 46 raz(y) 472,75 KB

_________________
Trzeba uprzytomnić sobie, że nawet kiedy wszystko straci sens, znajdziesz przestrzeń gdzie...
 

LoboLoco 
Wysłany: 2009-11-19, 08:14   
0
UP DOWN



Pomógł: 13 razy
Posty: 660
Skąd: Silesia
Nieletni demonek jest świetny, chodzi mi o projekt, wykonanie też fajne.... ma klimat... a co do tej pani, to na oko format A3 (licząc po panelach ;) ) oczy moim zdaniem całkiem w porządku, ale usta i ogólne proporcje dolnej części twarzy.... coś mi sie wydaje że zaczynałeś od oczu i na usta, nos i reszte zabrakło chęci... ale gdyby wykadrować same oczy to byłaby fajna praca :spoko:
_________________
>>> Airbrush'Lab <<<
 

Asellus5
Wysłany: 2009-11-19, 17:06   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 290
A mi sie podoba !!!! to nic ze oko krzywe,ze nos za dlugi ze cos ,ze cos!! widac ze twarz zrobionas od reki,uczysz sie proporcjii,koloru,nakladac cien,gdzie glebszy gdzie jasniejszy ,co uwypuklic ,a co splaszczyc! to wlasnie sa poczatki!!!! kazdy jest w ich trakcie a jezeli nie jest to przechodzil przez to!
najlepsza szkola jest samemu znalezc swoje bledy! wtedy bedziesz wiedzial co jest nie tak i co trzeba poprawic! Jezeli nie to my pomozemy :)
Delikatna sugestia-zacznij od monolitu aby zrozumiec cien!
 

sebsa
Wysłany: 2009-11-19, 18:01   
0
UP DOWN


Posty: 331
mi sie wlasnie podoba ten maly demonek tez lubie takie klimaty:)
 

kkk
Wysłany: 2009-11-20, 22:04   
0
UP DOWN

Posty: 22
Skąd: Zgierz
Udało się dziś wymalować następne "dzieło", więc wrzucami i je. Tematu nie wybierałam, napewno zabrakłoby odwagi odrazu porwać się na całą sylwetkę - trzeba jednak było jakoś odwdzięczyć się za skonstruowanie kompraesora :D - i powstało to coś:

Ciekawe czy ktoś kojarzy to zdjęcie ;P

IMG_0596.JPG
Plik ściągnięto 58 raz(y) 745,74 KB

_________________
Trzeba uprzytomnić sobie, że nawet kiedy wszystko straci sens, znajdziesz przestrzeń gdzie...
 

kkk
Wysłany: 2009-11-20, 22:05   
0
UP DOWN

Posty: 22
Skąd: Zgierz
Kolorek coś pomiędzy tym wcześniejszym a tym:

IMG_0591.JPG
Plik ściągnięto 61 raz(y) 587,25 KB

_________________
Trzeba uprzytomnić sobie, że nawet kiedy wszystko straci sens, znajdziesz przestrzeń gdzie...
 

sebsa
Wysłany: 2009-11-21, 10:58   
0
UP DOWN


Posty: 331
Jaki format pracy??szkic z reki??fajna ta pani
 

kkk
Wysłany: 2009-11-21, 23:01   
0
UP DOWN

Posty: 22
Skąd: Zgierz
Format - niestety nie mam miarki :D - ale ok 40 na 50cm. Szkic z ręki, proporcje więc niezbyt dokładne - chyba za mała lewa dłoń i twarz troche za mocno przekrzywiona. Malowane na płycie PCV - z tym był i problem, bo trochę niestety się słabo trzyma, jakiś lakier wykorzystałam do utrwalenia, ale równiez plus- pięknie schodzi zwykła gumką :) co widac na bluzeczce ^^
_________________
Trzeba uprzytomnić sobie, że nawet kiedy wszystko straci sens, znajdziesz przestrzeń gdzie...
 

LoboLoco 
Wysłany: 2009-11-23, 08:00   
0
UP DOWN



Pomógł: 13 razy
Posty: 660
Skąd: Silesia
No nieeeźle... szkic z ręki, spory format, i do tego widzisz co jest nietak... tak trzymać :spoko:
_________________
>>> Airbrush'Lab <<<
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » AIRBRUSH » Galeria Airbrush

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group