Lakiernictwo samochodowe dla profesjonalistów i amatorów
login:

hasło:

Szukaj FAQ Album

SPONSORZY KONKURSU AIRBRUSH
Hobbipen eLakiery ArsColor Optionall DeltaArts
Autor Wiadomość
martinez1980 

Wysłany: 2009-12-09, 23:14   Przywitaj się

Witam! Mam na imię Marcin, śmigam troszkę po rożnego rodzaju forach no i mam już zaszczepione że nie przywitać się z forumowiczami jest nie ładnie. Wchodzę, szukam takiego postu lecz nie ma:) albo źle szukam jeśli tak to sorka. Chciałem się przywitać i od razu napisać że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o airbrushing i wogóle lakierowanie, a dokładnie wogóle się na tym nie znam. Jako totalny amator kupiłem swojej pannie Aerograf beznadziejny by wogóle wzieła go do ręki (z racji tego że jest artystka i zawsze chciała malować taką techniką) a z czasem z postępującą moja wiedzą kupić sprzęt lepszy: kupiłem jakąś podróbę IVATY EW-770 oraz kompresor bezolejowy MA2000 a kupiłem to 2 lata temu i Panna sie za o nie zabrała. Wiec wkońcu ja sie zabrałem i straaaaaaasznie mnie to wciągnęło, lecz dla laika który nie łyknął nic lakiernicta i nie odróżnia farb ani wogóle przygotowań odnośnie samych powierzchni pod malowanie to wogóle jakaś abstrakcja. Nie mówiąc o tym gdzie co kupić i jakie farby. Uruchomiłem sprzęt i jego "precyzja" pewnie amerykańskie to są precyzyjne, zadziwiła mnie i cieniowanie oraz głębie jakie można tym sprzęem uzyskać. Pewnie mi powiecie że sprzęt mam do dupy :) kompresor też :) ale być może z czasem kupię cos lepszego jak moja nauka będzie postępować. Chęci są i strasznie mnie to zaraziło więc na dzień dzisiejszy chciałem się z Wami wszystkimi przywitać i namiętnie będę studiować wasze posty i szukać rad co, jak, gdzie i kiedy. POZDRAWIAM

manieks 

Wysłany: 2009-12-10, 01:08   

Witaj więc... i bardzo podoba mi się Twój "zaszczep" ;)
Pozdrófka

martinez1980 

Wysłany: 2009-12-10, 11:50   

myśle że skoro nie ma takiego wątku tutaj wszyscy mogą się witać już ze wszystkimi :) pozdro

kkk