| Autor |
Wiadomość |
martinez1980

|
Wysłany: 2009-12-09, 23:14 Przywitaj się
|
|
|
Witam! Mam na imię Marcin, śmigam troszkę po rożnego rodzaju forach no i mam już zaszczepione że nie przywitać się z forumowiczami jest nie ładnie. Wchodzę, szukam takiego postu lecz nie ma:) albo źle szukam jeśli tak to sorka. Chciałem się przywitać i od razu napisać że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o airbrushing i wogóle lakierowanie, a dokładnie wogóle się na tym nie znam. Jako totalny amator kupiłem swojej pannie Aerograf beznadziejny by wogóle wzieła go do ręki (z racji tego że jest artystka i zawsze chciała malować taką techniką) a z czasem z postępującą moja wiedzą kupić sprzęt lepszy: kupiłem jakąś podróbę IVATY EW-770 oraz kompresor bezolejowy MA2000 a kupiłem to 2 lata temu i Panna sie za o nie zabrała. Wiec wkońcu ja sie zabrałem i straaaaaaasznie mnie to wciągnęło, lecz dla laika który nie łyknął nic lakiernicta i nie odróżnia farb ani wogóle przygotowań odnośnie samych powierzchni pod malowanie to wogóle jakaś abstrakcja. Nie mówiąc o tym gdzie co kupić i jakie farby. Uruchomiłem sprzęt i jego "precyzja" pewnie amerykańskie to są precyzyjne, zadziwiła mnie i cieniowanie oraz głębie jakie można tym sprzęem uzyskać. Pewnie mi powiecie że sprzęt mam do dupy kompresor też ale być może z czasem kupię cos lepszego jak moja nauka będzie postępować. Chęci są i strasznie mnie to zaraziło więc na dzień dzisiejszy chciałem się z Wami wszystkimi przywitać i namiętnie będę studiować wasze posty i szukać rad co, jak, gdzie i kiedy. POZDRAWIAM |
_________________ Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.. |
|
|
|
 |
manieks

|
Wysłany: 2009-12-10, 01:08
|
|
|
Witaj więc... i bardzo podoba mi się Twój "zaszczep"
Pozdrófka |
_________________ - ALS IXN XAN -
www.airbrushlab.com
 |
|
|
|
 |
martinez1980

|
Wysłany: 2009-12-10, 11:50
|
|
|