Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
max82316
Wys³any: 2010-12-18, 10:23   pomoc w sprawie rdzy
0
UP DOWN

Posty: 2
witam wszystkich na tym forum otoz mam dylemat ktory nie daje mi spokoju prosze o opinie kazdego kto sie na tym zna. Mam vw vento jak wiadomo te auta bierze rdza jesli po jakims czasie oddam do zak³adu aby zrobili reperaturki i wszystko co jest mozliwe ile czasu mia³ bym spokoj tzn. po ilu latach znow wyjdzie rdza dodam ze auto sta³o by pod blokiem a szkoda go sprzedawac bo jak wiadomo nowe auta to z³omy :spoko:
 

lorakkr21 
Wys³any: 2010-12-18, 10:29   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
Jak ci dobrze zrobi± to 3 lata napewno wytrzyma chocia¿ widzia³em samochody które robi³ mój ojiec co takie (reperaturki/progi) wytrzyma³y 5-6 lat i dalej nic nie wychodzi³o ale oczywi¶cie zale¿y to czy pu¼niej zadbasz o auto czy nie
 
 

max82316
Wys³any: 2010-12-18, 11:04   
0
UP DOWN

Posty: 2
kolego na co mam zwracac uwage bo piszesz jak mi zrobia jestem laikiem w tych sprawach i jak mam zadbaæ pozniej o auto
 

gugun 
Wys³any: 2010-12-18, 13:11   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
poprostu najwaznie jest konserwacja...cos do profili zamknietych wlac w progi,i tak raz do roku i masz spokoj kilka lat,jesli wstawisz nie zakonserwujesz za rok powturka z impezki
 
 

lorakkr21 
Wys³any: 2010-12-18, 15:10   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
Oczywi¶cie wa¿na jest konserwacja ale wa¿ne te¿ s± odp³ywy zbieraj±cej siê wody powinny byæ porobione w progach ale tak aby woda z zewn±trz siê nie dostawa³a :) ogólnie musisz siê popytaæ znajomych o jaki¶ zaufany warsztat gdzie nie robi± fuszerki bo ma³o kto siê przyk³ada do naprawy starszych aut ( niestety w polsce tak jest )
 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów