Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
Majez 
Wysłany: 2011-11-10, 10:45   Majez-Galeria
0
UP DOWN

Witam Wszystkich! jestem tu nowy i początkujący z areografem ale wszystko wymaga czasu mam nadzieje ze wrazie czego mi pomożecie:) A to są moje pierwsze prace, używam Iwata HP-CH

Simon 
Wysłany: 2011-11-10, 10:53   
0
UP DOWN
inż

napisz coś więcej ;> jakich farbek używasz?

Majez 
Wysłany: 2011-11-10, 10:58   
0
UP DOWN

używam createx classic a jako klar w tym przypadku posłuzyl lakier w spreju bezbarwny z polyskiem z lidla :) malowalem na plycie MDF

Majez 
Wysłany: 2011-11-10, 12:16   
0
UP DOWN

a bym zapomnial... malowalem jeszcze sobie telefon

Erni 
Wysłany: 2011-11-13, 13:53   
0
UP DOWN

ja bym Ci radził malowanie telefonów odstawić narazie. Ale jak już go pomalowałeś to jeszcze strzel polerke bo nie wygląda zbyt pięknie. Maluj większe formaty, od A3 do większych. Maluj z łapy ćwicz wyczucie aero "dagger stroki" baw się odcieniami. Zrób sobie 3 odcienie szarego albo 4 i dajesz. Ćwicz. Pozdrawiam

Majez 
Wysłany: 2011-11-26, 16:30   
0
UP DOWN

Na ścianie w swojim pokoku tym razem cos zmalowalem...

kohs_dna
Wysłany: 2011-11-26, 20:37   
0
UP DOWN
Kohstylez

Hello doamluj taki jak by rdzen w srodku i bd layt bo tak nie ma mocy oblukaj ocb >> http://www.youtube.com/watch?v=1DjJJiWLnP4

Majez 
Wysłany: 2011-11-27, 15:00   
0
UP DOWN

na czarnym tle napewno bym tak zrobil... w tym przypadku zostawie tak jak jest

kohs_dna
Wysłany: 2011-11-27, 15:52   
0
UP DOWN
Kohstylez

Montuj jak tam chcesz ale wyglada to jak niebieskie ''korzenie'' lecace po sciance

Majez 
Wysłany: 2011-11-27, 19:16   
0
UP DOWN

wiem ze tak to wyglada, ale narazie tak zostawie. ale dzieki za rade

Majez 
Wysłany: 2011-12-12, 18:17   
0
UP DOWN