Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
dumel
Wysłany: 2013-08-18, 17:39   Co kupić na warsztat?
0
UP DOWN

Posty: 2
cześć. jakiego producenta mieszalnik kupić żeby były bazy i akryle? dzwoniłem po paru przedstawicielach i tak mi zryli głowę, że sam już nie wiem co kupić. mam warsztat mechaniczny i otworzyłem lakiernie. cena nie jest najważniejsza. bardziej chodzi mi o jakość.
chociaż na forum jestem nowy, to czytam je od pół roku. od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.
reszcie dziękujje za pomoc i pozdrowionka
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2013-08-18, 18:06   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3755
dumel napisał/a:
od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.

Inaczej.... Projekter ?

Ale wracajac do sedna... gdyby mi było dane wybierać mieszalnik z którym by kolorysta nie musiał walczyć to tylko ten.
http://www.de-beer.com/pl/

Dodatkowym plusem jest umiarkowana cena detalu, co bedzie wymiernym czynnikiem przyciągajacym klientów.
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

No-limit
Wysłany: 2013-08-19, 12:41   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1174
Lackdoctor napisał/a:
gdyby mi było dane wybierać mieszalnik z którym by kolorysta nie musiał walczyć

:shock: :shock: :shock:
Lackdoctor napisał/a:
Dodatkowym plusem jest umiarkowana cena detalu, co bedzie wymiernym czynnikiem przyciągajacym klientów

Klienta nie interesuje cena detaliczna lakieru jaki był zaaplikowany na jego samochodzie,a cena za usługę.
Wracając do tematu,wybierz mieszalnik z górnej półki.Mieszalniki tańsze mają pewne ograniczenia związane z pigmentacją i narzędziami kolorystycznymi.
 

KK 
Wysłany: 2013-08-19, 21:36   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3274
Takie, aby można było lakiery na motocykle dobierać.
 
 

lakierok
Wysłany: 2013-08-20, 00:38   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 410
Skąd: daleko
KK napisał/a:
Takie, aby można było lakiery na motocykle dobierać.


http://ceb.nexaautocolor.com/pl - przemyśl tą firmę , skąd jesteś ?
 

KK 
Wysłany: 2013-08-20, 01:05   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3274
Mi nie potrzebny mieszalnik.
 
 

No-limit
Wysłany: 2013-08-24, 11:06   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1174
KK napisał/a:
Takie, aby można było lakiery na motocykle dobierać.

Standox,Spies Hecker.
 

dumel
Wysłany: 2013-09-01, 21:33   
0
UP DOWN

Posty: 2
No nie pomogliście za bardzo :nie:
 

No-limit
Wysłany: 2013-09-02, 10:47   
0
UP DOWN


Pomógł: 34 razy
Posty: 1174
Ja mam mieszalnik DP i APP jako dodatkowy.
DP to systemy żywiczno pigmentowe.Te same pigmenty stosowane są w bazach i akrylach.Po prostu dodajesz odpowiednie żywice.W konwencji dostępne są dwa systemy bazowe lini CENTARI i trzy systemy akrylowe.Dodatkowo dostępna jest linia lakierów przemysłowych/sam. ciężarowe,maszyny budowlane,rolnicze,samoloty,łodzie/ IMRON,która obejmuje trzy systemy do których stosuje się te same pigmenty,ale dla jasności,to nie te same pigmenty co do lini CENTARI.Pigmenty z tej lini stosuje się równiż do lini PERCOTOP niedawno wprowadzonej,jest to tańsza linia przemysłowa,w której dostępne są żywice poliuretanowe i akrylowe.
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-09-23, 10:17   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Polecam Base R-M a akryle z Debeera lub APP.
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem...
 

matmatowy
Wysłany: 2013-10-11, 11:21   
0
UP DOWN

Posty: 5
jeśli chcesz robić płynnie, a najważniejsze bez problemowo weź standoxa linie standoblue..sam na takiej pracuję, nie ma problemów...jakość jest bardzo wysoka.
jeśli masz jakieś pytania pytaj, wcześniej pracowałem na ppg który cenowo wychodzi drożej. tak naprawde systemy z gornej połki sa podobne jakościowo, ale chcesz mieć spokój weź standoxa, dokładają zarządzanie gospodarką magazynową i widzisz wszystko kiedy co i jak na czym robił, ile poszło materiału, ile brakuje.. są kody kreskowe ..masz podgląd na lakierników czy czegoś ktoś nie wynosi...dla mnie świetnie. bo mogę kontrolować lakiernie i nie ma boków.. polecam Mat
 

lakierok
Wysłany: 2013-10-12, 01:25   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 410
Skąd: daleko
matmatowy napisał/a:
jeśli chcesz robić płynnie, a najważniejsze bez problemowo weź standoxa linie standoblue..sam na takiej pracuję, nie ma problemów...jakość jest bardzo wysoka.
jeśli masz jakieś pytania pytaj, wcześniej pracowałem na ppg który cenowo wychodzi drożej. tak naprawde systemy z gornej połki sa podobne jakościowo, ale chcesz mieć spokój weź standoxa, dokładają zarządzanie gospodarką magazynową i widzisz wszystko kiedy co i jak na czym robił, ile poszło materiału, ile brakuje.. są kody kreskowe ..masz podgląd na lakierników czy czegoś ktoś nie wynosi...dla mnie świetnie. bo mogę kontrolować lakiernie i nie ma boków.. polecam Mat


tak z ciekawości , jak wychodzi cenowo , albo po ile sprzedajesz litr bazy np. merc 744 czy vw LB5N
 

Miki
Wysłany: 2013-10-12, 09:01   
0
UP DOWN

Pomógł: 10 razy
Posty: 523
To nie jest mieszalnik na sklep. Rozbieżność cenowa w nowej wodzie jest od 300 do 900zł za litr(ceny wyjściowej) w zależności od grupy cenowej.
_________________
Mart-Dent
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-12, 16:36   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Najtańszy z górnej półki jest chyba R-M. Ja porównywałem ceny i nawet Max Mayer wyszedłby mnie drożej. Niewiele - ale drożej.
Kolorystyka nie ma żadnego problemu z autami z tzw. oryginalnym lakierem. Wchodzi prawie wszystko. Ale wczoraj za to, pierwszy raz zdarzyło mi się, że po natrysku kolor był inny niż fiszka.
To tak jakby trafić w totka :D
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem...
 

barkley3434
Wysłany: 2013-10-12, 21:17   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 135
"trzeźwy inaczej" a o jakim mieszalniku mówisz?
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 12:23   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
R-M RM odpowiednik Glasurita.
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem...
 

maykel
Wysłany: 2013-10-13, 14:22   
0
UP DOWN

Posty: 34
trzeźwy inaczej napisał/a:
R-M RM odpowiednik Glasurita.


To zależy od kogo weźmiesz i po jakich rabatach , dla mnie najtaniej wychodził Autocolor ( i jak kiedyś dogadywałem się to podobno " nieźle wychodził DP") a najdrożej Glasurit.
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 14:31   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Autocolor na oryginalnej żywicy? Mieszalnik DP ma mój klient więc wiem ile kosztuje dany kolor i wychodzi mega drożej niż R-M. Glasurit jest droższy od R-M, a w mojej ocenie to ten sam system co R-M.
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem...
 

tofik 
Wysłany: 2013-10-13, 16:14   
0
UP DOWN

Posty: 38
dumel napisał/a:
cześć. jakiego producenta mieszalnik kupić żeby były bazy i akryle? dzwoniłem po paru przedstawicielach i tak mi zryli głowę, że sam już nie wiem co kupić. mam warsztat mechaniczny i otworzyłem lakiernie. cena nie jest najważniejsza. bardziej chodzi mi o jakość.
chociaż na forum jestem nowy, to czytam je od pół roku. od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.
reszcie dziękujje za pomoc i pozdrowionka


Polecam Nexa Autocolor zarówno wodę jak i konwencję. Jeżeli chodzi o konwencję to masz wszystko to o co pytasz, czyli akryle, kolorki dwuwarstwowe, metale, perły, xyraliki i receptury na kolorki motocyklowe. Wsad podstawowy przy gotówce jak się dogadasz możesz wyrwać za 11 tyś netto bez limitów z umową na 5 lat. Dodatkowo możesz sobie wziąć wodę, która nic nie kosztuje - tylko umowa, że będziesz pracował na tym systemie.
Powinieneś być zadowolony z jakości i pasowalności kolorów.

Co do tego czy ten system jest drogi czy też średnio drogi w stosunku do innych systemów marki premium to tylko i wyłącznie na zasadzie testu. Ten sam element i ta sama technologia w tych samych warunkach. Ważysz i zapisujesz czego i ile zużyłeś materiałów przy każdym testowanym systemie np. do polakierowania maski. Później wszystkie materiały zużyte wyceniasz i otrzymasz wtedy realna odpowiedź na to który system lakierniczy jest najbardziej atrakcyjny cenowo.
Mówienie, że ten czy inny system mieszalnikowy jest droższy czy też tańszy bez całej otoczki wszystkich dodatków które są w każdym systemie jest mało wiarygodne.
Wystarczy tutaj tylko przytoczyć jak wyglądają pokazy w profesjonalnych warsztatach gdzie marki premium bija się o to aby wejść do klienta. Tam nie prezentuje się samego systemu kolorystycznego, tylko pełną technologię z całą gamą produktów lakierniczych które występują w danym systemie. Pamiętać należy, że właśnie to co zastosowaliśmy pod kolor decyduje o tym ile musimy go zużyć do tego aby polakierować dany element.

Ważną sprawą przy decydowaniu sie na konkretny system lakierniczy, jest to czy możesz liczyć na szkolenia, czy technik z danej firmy zawsze będzie cię wspierał, jak będzie wyglądało wsparcie kolorystyczne ze strony koncernu, jak często będzie aktualizowana baza kolorów nowych, czy wzorniki które dostaniesz będą miały kolory na auta sprzed 2000 roku itd.

Może wystarczy bo trochę się rozpisałem.
Kolego jak będziesz miał jakieś pytania to wal śmiało, postaram się pomóc.
  
 

lakierok
Wysłany: 2013-10-13, 16:20   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 410
Skąd: daleko
maykel napisał/a:
trzeźwy inaczej napisał/a:
R-M RM odpowiednik Glasurita.


To zależy od kogo weźmiesz i po jakich rabatach , dla mnie najtaniej wychodził Autocolor ( i jak kiedyś dogadywałem się to podobno " nieźle wychodził DP") a najdrożej Glasurit.


dokładnie, zależy po jakich rabatach i od koloru, bo w danej recepturze może być inna ilość pereł czy xyrala,

fakt że podobno grupa DP poszła mocno w górę ale ile dokładnie nie wiem.

[ Dodano: 2013-10-13, 16:32 ]
trzeźwy inaczej napisał/a:
Autocolor na oryginalnej żywicy?


a dlaczego nie na oryginalnej ? to można jeszcze dodać ze Autocolor to jest rozcieńczany 1:1 tak jak PPG

RM ma super colorbox i to bez dyskusji, bije innych na łeb, ale czy jest tańszy tego nie wiem , ale skoro tak piszesz to może tak być . ;)
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 17:03   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Autocolor to dobry wybór tyle, że w przypadku mieszania na podrobionej żywicy! Zanim kupiłem R-M, chciałem kupić Autocolor. Dostałem symulację cen poszczególnych kolorów i wyglądała dość interesująco. Okazało się jednak, że symulacja cen obejmowała podrabianą żywicę.
Koleś z homotatuażem na bicepsie, przekonywał mnie, że mają sprawdzoną żywicę, robią na niej od lat itd.
Cena lakieru na oryginalnej żywicy, już tak interesująca nie była.
Przeanalizowałem ceny Autocoloru, PPG, R-M, Glasurit, SH, Standox,DP.
R-M nie wychodzi mnie drożej niż o klasę niższy Max Mayer. Wychodzi nawet taniej niż Autocolor na "bełtanej" żywicy.
W R-M receptury są też na stare auta, ale w większości nie ma ich w kolorboxie, więc jest to niedogodność. Ja dokupiłem używany starszy kolorbox, i śmigamy kolory od 1990 roku.
Z głównych zalet:
- znakomita kolorystyka
- doskonale dopracowane receptury.
- mocne krycie. W większości kolorów tło nie ma znaczenia.
- składając reklamację, dostaniesz odpowiedź oraz gratyfikację strat.
- niska cena w stosunku do jakości
- dobre dodatki
Minus:
- drogie dodatki
- brak wsparcia technicznego
- głośna praca szafy
 

tofik 
Wysłany: 2013-10-13, 19:04   
0
UP DOWN

Posty: 38
trzeźwy inaczej napisał/a:
Autocolor to dobry wybór tyle, że w przypadku mieszania na podrobionej żywicy


Rozumiem, że przez pryzmat podrabianej żywicy patrzymy na cenę koloru, bo jeżeli chodzi o kolorystykę to jest wręcz odwrotnie.
W systemie Nexa Autocolor mamy cztery żywice(nie będę tutaj tłumaczył co i do czego bo to za dużo pisania) i stosując tutaj zamienniki trzeba się liczyć z tym, że zapewne będziemy mieć problemy kolorystyczne i problemy z reklamacjami powłok lakierniczych jakie zostały uzyskane przy użyciu kolorów zrobionych na nieoryginalnych żywicach.
Nie rozumiem dlaczego ludzie decydują się na system marki premium, kaleczą go poprzez stosowanie podróbek. Lepiej wziąć coś ze średniej półki i porabiać na oryginalnych dodatkach.

trzeźwy inaczej napisał/a:
R-M nie wychodzi mnie drożej niż o klasę niższy Max Mayer. Wychodzi nawet taniej niż Autocolor na "bełtanej" żywicy.


Mam tutaj pytanko, o którą bełtaną żywicę chodzi, bo jak wcześniej napisałem, są cztery?

trzeźwy inaczej napisał/a:
Minus:
- drogie dodatki
- brak wsparcia technicznego
- głośna praca szafy


Brak zainteresowania dystrybutora R-M objawiającego się olewaniem klienta jeżeli chodzi o wsparcie techniczne, skłania do tego aby decydować się na inny system marki premium gdzie pomoc techniczna to rzecz normalna.
 

barkley3434
Wysłany: 2013-10-13, 20:29   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 135
hm... mam szafę R-M i złego słowa nie powiem. Faktycznie miałem problem z kolorami bo na dzien dobry dostałem tylko "colomaster 3" ale po kilku interwencjach otrzymałem "colormaster 2" i teraz mam święty spokój . Kolorystyka - zajebista !!!! Jesli klient wchodzi i ma numer to na dzien dobry podchodzę do R-M i leje , jeśli numeru brak biorę spektro i strzelam wówczas robię z Lesonala lub Dyny . Jeśli chodzi o wsparcie techniczne R-M jest na bardzo doskonałym poziomie i jeszcze nigdy nie miałem problemów. Jeśli narzekacie na wsparcie R-M to zapraszam do współpracy z Akzo to dopiero zobaczycie - idzie sie pociąć !!!!
 

maykel
Wysłany: 2013-10-13, 20:36   
0
UP DOWN

Posty: 34
Cena koloru zależy od dostawcy i jaki dostanie rabat , lub na jakich warunkach podpisze umowę.
Jak ktoś jest przedstawicielem danej firmy X to na pewno będzie mówił, że jest tańszy od firmy Y. Najlepszym rozwiązaniem jest podanie cen kilku kolorów na danym narzucie.
Może do dyskusji dołączy się jeszcze ktoś inny, kto pracuje na innych systemach ? :)

Co Wy Panowie na to ?

Proponuję narzut 30% od cen zakupu i jakieś kolory ? Te, o których wcześniej w temacie było pisane, lub jakiekolwiek inne :)

mercedes 744
vw LB5N
citroen EKQD
 

tofik 
Wysłany: 2013-10-13, 20:42   
0
UP DOWN

Posty: 38
trzeźwy inaczej napisał/a:
W R-M receptury są też na stare auta, ale w większości nie ma ich w kolorboxie, więc jest to niedogodność. Ja dokupiłem używany starszy kolorbox, i śmigamy kolory od 1990 roku.
Z głównych zalet:
- znakomita kolorystyka
- doskonale dopracowane receptury.
- mocne krycie. W większości kolorów tło nie ma znaczenia.
- składając reklamację, dostaniesz odpowiedź oraz gratyfikację strat.
- niska cena w stosunku do jakości
- dobre dodatki
Minus:
- drogie dodatki
- brak wsparcia technicznego
- głośna praca szafy





barkley3434 napisał/a:
Jeśli chodzi o wsparcie techniczne R-M jest na bardzo doskonałym poziomie i jeszcze nigdy nie miałem problemów.


To jak to w końcu jest z tą opieką techniczną ze strony firmy R-M ?
_________________

 

barkley3434
Wysłany: 2013-10-13, 20:54   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 135
hm... może to uzależnione od regionu ale ja jestem w zachodniopomorskim i naprawdę jestem bardzo dobrze z opieki technicznej R-M

[ Dodano: 2013-10-13, 21:07 ]
db744
dyna-160 zł
lesonal- 240 zł
r-m 270 zł
lb5n
dyna 160 zł
lesonal- 240 zł
r-m -350 zł
ekqd
dyna-160
lesonal-240
r-m 350
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 21:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Mnie wsparcia technicznego nikt nigdy nie zaoferował, ale nie sprzedaję dodatków R-M więc w sumie nie zależy mi na tym. Możliwe , że jak ktoś poprosi to takie wsparcie dostanie.

Natomiast szkoleń po kolorystyce nie ma, i to jest fakt. Z drugiej strony, w przypadku tego systemu akurat, mnie zbytnio potrzebne one nie są. Robimy na R-M tylko to co nie wchodzi zbytnio w DeBeer.

Co do bełtanych żywic, to moje zdanie jest takie, że jak przychodzi klient i kupuje lakier Autocolor, to płaci za lakier Autocolor, a nie pigmenty Autocolor i żywice No Name. Nie wiem którą żywicę się podmienia, bo nie zagłębiałem się w temat.
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć Dieslem...
 

tofik 
Wysłany: 2013-10-13, 21:20   
0
UP DOWN

Posty: 38
Cytat:
Co do bełtanych żywic, to moje zdanie jest takie, że jak przychodzi klient i kupuje lakier Autocolor, to płaci za lakier Autocolor, a nie pigmenty Autocolor i żywice No Name. Nie wiem którą żywicę się podmienia, bo nie zagłębiałem się w temat.


Można podmienić wszystkie, tylko pytanie po co?
_________________

 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 21:30   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Temat żywic w Autocolor jest dla mnie zamknięty. Kupiłem inny system, tańszy, bardzo dobry kolorystycznie i mogę patrzeć w oczy klientowi jak podaję mu lakier przez ladę. Nie istotne jest dla mnie które żywice się podmienia, kiedy i po co. Cena oryginalnej mieszaniny nie była dla mnie atrakcyjna i kupiłem inny system. Nie sądzę, że gorszy.
 

lakierok
Wysłany: 2013-10-13, 22:22   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 410
Skąd: daleko
[quote="barkley3434"]hm... może to uzależnione od regionu ale ja jestem w zachodniopomorskim i naprawdę jestem bardzo dobrze z opieki technicznej R-M

[ Dodano: 2013-10-13, 21:07 ]
db744
dyna-160 zł
lesonal- 240 zł
r-m 270 zł
lb5n
dyna 160 zł
lesonal- 240 zł
r-m -350 zł
ekqd
dyna-160
lesonal-240
r-m 350[/quote

Ja napiszę jutro , ale jak robiłem to płaciłem taniej tego RM
 

maykel
Wysłany: 2013-10-13, 22:35   
0
UP DOWN

Posty: 34
Widzę, że co niektórzy nie chcą ujawnić swoich tanich systemów, a szkoda bo są przecież anonimowi, a może komuś się to przyda.

Jak na razie dużo gadania, a mało faktów. Ja coś szukam, więc może mi się przyda coś z tego tematu.

pozd.
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 23:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
maykel napisał/a:
Widzę, że co niektórzy nie chcą ujawnić swoich tanich systemów, a szkoda bo są przecież anonimowi, a może komuś się to przyda.

Jak na razie dużo gadania, a mało faktów. Ja coś szukam, więc może mi się przyda coś z tego tematu.

pozd.

Nie irytuj się. Pewne informacje to tajemnica handlowa. Przynajmniej dla mnie. ja nie jestem tu do końca anonimowy. Czego szukasz? Może naprowadzimy Cię na konkretny system a zapytanie złożysz do dystrybutora.
 

Lackdoctor 
Wysłany: 2013-10-13, 23:41   
0
UP DOWN

Pomógł: 40 razy
Posty: 3755
trzeźwy inaczej napisał/a:
Robimy na R-M tylko to co nie wchodzi zbytnio w DeBeer.


maykel napisał/a:
Widzę, że co niektórzy nie chcą ujawnić swoich tanich systemów,

trzeźwy inaczej napisał/a:
Może naprowadzimy Cię na konkretny system


DeBeer. :spoko: :spoko: :spoko:
_________________
Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo różne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-13, 23:47   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
Lackdoctor napisał/a:
trzeźwy inaczej napisał/a:
Robimy na R-M tylko to co nie wchodzi zbytnio w DeBeer.


maykel napisał/a:
Widzę, że co niektórzy nie chcą ujawnić swoich tanich systemów,

trzeźwy inaczej napisał/a:
Może naprowadzimy Cię na konkretny system


DeBeer. :spoko: :spoko: :spoko:

DeBeer nie jest najlepszym rozwiązaniem na warsztat. To dobry system, ale nie wszystkie kolory maja fiszki, i nie wszystkie fiszki pasują. Na warsztacie nie ma kolorysty, więc z założenia potrzebny jest system gdzie korekta będzie najmniejsza.
 

wro-lak.pl 
Wysłany: 2013-10-14, 23:41   Re: Co kupić na warsztat?
0
UP DOWN

Posty: 15
dumel napisał/a:
cześć. jakiego producenta mieszalnik kupić żeby były bazy i akryle? dzwoniłem po paru przedstawicielach i tak mi zryli głowę, że sam już nie wiem co kupić. mam warsztat mechaniczny i otworzyłem lakiernie. cena nie jest najważniejsza. bardziej chodzi mi o jakość.
chociaż na forum jestem nowy, to czytam je od pół roku. od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.
reszcie dziękujje za pomoc i pozdrowionka


Witam, wrzucę parę świeżych info o mieszalniku konwencjonalnym 2K AUTOCOLOR.
Po pierwsze, jeśli szukacie taniej bazy do wszystkiego, aby coś pochlapać to na bank się zawiedziecie.

AUTOCOLOR to kompromis pomiędzy jakością a ceną. Dla tych co już zrozumieli, że lepiej kupić setkę prawdziwej bazy 1:1 niż dwieście taniochy. Tą setką więcej zdziałasz niż Ci się wydaję. Prosty rachunek np. setka LA7W na mieszalni dla klienta kosztuję 22zł, nawet jeśli wygrzebiesz jakiś tani mieszalnik 2:1 za 15zł za setę to i tak musisz kupić tego dwieście na element.
Szybko liczymy i wychodzi 30 zeta. Tą tańsza bazą się namęczysz, wydasz więcej, stracisz więcej czasu a efekt taki sam. Tylko, że jesteś 8złł w plecy:)
A co najważniejsze przychodzisz do mnie po roku domieszać ten sam lakier na ten sam element bo już zdążył się pogiąć i powtarzalność masz bliską 100%.
Masz pewność że odcień koloru będzie taki sam. No dobra już się nachwaliłem.

Teraz wady;) FISZKI, wzorniki w niektórych przypadkach nieznacznie różnią się od tego co znajdziesz w kubku. Problemy się zaczynają jak w kolorze jest w ..... DUŻO perły bądź xyralicu. Ale spokojnie nie są to jakieś dramatyczne różnice, chwilka zabawy z dobarwieniem i jest GIT.

W sumie wyposażając się w mieszalnik 2k AUTOCOLORU:
1. Pracujesz na wysokiej jakości materiale
2. Zużywasz mniej towaru na element
3. Masz powtarzalność kolorów
4. Mieszalnik zawsze wstawia centrala PPG, więc dysponujesz pełną opieką techniczną i kolorystyczną.
5. Dostajesz niezły rabat na pigmenty przy niewielkich obrotach. Jesteś w stanie obniżyć cenę dla siebie spokojnie poniżej 20zł za setkę np. LA7W
6. Dodatkowo masz możliwość umieszania wszystkich AKRYLI z tego samego mieszalnika
7. Cena mieszalnika z pełnym wkładem bez żadnych zobowiązujących umów obrotowych ok. 14.000zł brutto

Dobra, skończyłem;) Więcej info pod tel. 533-21-20-99
_________________
www.wro-lak.pl www.4cr.com.pl
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-17, 22:08   Re: Co kupić na warsztat?
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
wro-lak.pl napisał/a:
dumel napisał/a:
cześć. jakiego producenta mieszalnik kupić żeby były bazy i akryle? dzwoniłem po paru przedstawicielach i tak mi zryli głowę, że sam już nie wiem co kupić. mam warsztat mechaniczny i otworzyłem lakiernie. cena nie jest najważniejsza. bardziej chodzi mi o jakość.
chociaż na forum jestem nowy, to czytam je od pół roku. od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.
reszcie dziękujje za pomoc i pozdrowionka


Witam, wrzucę parę świeżych info o mieszalniku konwencjonalnym 2K AUTOCOLOR.
Po pierwsze, jeśli szukacie taniej bazy do wszystkiego, aby coś pochlapać to na bank się zawiedziecie.

AUTOCOLOR to kompromis pomiędzy jakością a ceną. Dla tych co już zrozumieli, że lepiej kupić setkę prawdziwej bazy 1:1 niż dwieście taniochy. Tą setką więcej zdziałasz niż Ci się wydaję. Prosty rachunek np. setka LA7W na mieszalni dla klienta kosztuję 22zł, nawet jeśli wygrzebiesz jakiś tani mieszalnik 2:1 za 15zł za setę to i tak musisz kupić tego dwieście na element.
Szybko liczymy i wychodzi 30 zeta. Tą tańsza bazą się namęczysz, wydasz więcej, stracisz więcej czasu a efekt taki sam. Tylko, że jesteś 8złł w plecy:)
A co najważniejsze przychodzisz do mnie po roku domieszać ten sam lakier na ten sam element bo już zdążył się pogiąć i powtarzalność masz bliską 100%.
Masz pewność że odcień koloru będzie taki sam. No dobra już się nachwaliłem.

Teraz wady;) FISZKI, wzorniki w niektórych przypadkach nieznacznie różnią się od tego co znajdziesz w kubku. Problemy się zaczynają jak w kolorze jest w ..... DUŻO perły bądź xyralicu. Ale spokojnie nie są to jakieś dramatyczne różnice, chwilka zabawy z dobarwieniem i jest GIT.

W sumie wyposażając się w mieszalnik 2k AUTOCOLORU:
1. Pracujesz na wysokiej jakości materiale
2. Zużywasz mniej towaru na element
3. Masz powtarzalność kolorów
4. Mieszalnik zawsze wstawia centrala PPG, więc dysponujesz pełną opieką techniczną i kolorystyczną.
5. Dostajesz niezły rabat na pigmenty przy niewielkich obrotach. Jesteś w stanie obniżyć cenę dla siebie spokojnie poniżej 20zł za setkę np. LA7W
6. Dodatkowo masz możliwość umieszania wszystkich AKRYLI z tego samego mieszalnika
7. Cena mieszalnika z pełnym wkładem bez żadnych zobowiązujących umów obrotowych ok. 14.000zł brutto

Dobra, skończyłem;) Więcej info pod tel. 533-21-20-99


Szału nie ma. Glasurit bez umowy 11500. Lepsza kolorystyka i niższy koszt wytworzenia lakieru.
 

wro-lak.pl 
Wysłany: 2013-10-19, 10:46   Re: Co kupić na warsztat?
0
UP DOWN

Posty: 15
trzeźwy inaczej napisał/a:
wro-lak.pl napisał/a:
dumel napisał/a:
cześć. jakiego producenta mieszalnik kupić żeby były bazy i akryle? dzwoniłem po paru przedstawicielach i tak mi zryli głowę, że sam już nie wiem co kupić. mam warsztat mechaniczny i otworzyłem lakiernie. cena nie jest najważniejsza. bardziej chodzi mi o jakość.
chociaż na forum jestem nowy, to czytam je od pół roku. od razu dziękuje za wpisy Panom z dużym ego, takim którzy będą uczyć mnie jak robić interesy, i wizjonerom którzy skażą mnie na bankructwo.
reszcie dziękujje za pomoc i pozdrowionka


Witam, wrzucę parę świeżych info o mieszalniku konwencjonalnym 2K AUTOCOLOR.
Po pierwsze, jeśli szukacie taniej bazy do wszystkiego, aby coś pochlapać to na bank się zawiedziecie.

AUTOCOLOR to kompromis pomiędzy jakością a ceną. Dla tych co już zrozumieli, że lepiej kupić setkę prawdziwej bazy 1:1 niż dwieście taniochy. Tą setką więcej zdziałasz niż Ci się wydaję. Prosty rachunek np. setka LA7W na mieszalni dla klienta kosztuję 22zł, nawet jeśli wygrzebiesz jakiś tani mieszalnik 2:1 za 15zł za setę to i tak musisz kupić tego dwieście na element.
Szybko liczymy i wychodzi 30 zeta. Tą tańsza bazą się namęczysz, wydasz więcej, stracisz więcej czasu a efekt taki sam. Tylko, że jesteś 8złł w plecy:)
A co najważniejsze przychodzisz do mnie po roku domieszać ten sam lakier na ten sam element bo już zdążył się pogiąć i powtarzalność masz bliską 100%.
Masz pewność że odcień koloru będzie taki sam. No dobra już się nachwaliłem.

Teraz wady;) FISZKI, wzorniki w niektórych przypadkach nieznacznie różnią się od tego co znajdziesz w kubku. Problemy się zaczynają jak w kolorze jest w ..... DUŻO perły bądź xyralicu. Ale spokojnie nie są to jakieś dramatyczne różnice, chwilka zabawy z dobarwieniem i jest GIT.

W sumie wyposażając się w mieszalnik 2k AUTOCOLORU:
1. Pracujesz na wysokiej jakości materiale
2. Zużywasz mniej towaru na element
3. Masz powtarzalność kolorów
4. Mieszalnik zawsze wstawia centrala PPG, więc dysponujesz pełną opieką techniczną i kolorystyczną.
5. Dostajesz niezły rabat na pigmenty przy niewielkich obrotach. Jesteś w stanie obniżyć cenę dla siebie spokojnie poniżej 20zł za setkę np. LA7W
6. Dodatkowo masz możliwość umieszania wszystkich AKRYLI z tego samego mieszalnika
7. Cena mieszalnika z pełnym wkładem bez żadnych zobowiązujących umów obrotowych ok. 14.000zł brutto

Dobra, skończyłem;) Więcej info pod tel. 533-21-20-99


Szału nie ma. Glasurit bez umowy 11500. Lepsza kolorystyka i niższy koszt wytworzenia lakieru.



Nie zaprzeczę, Glasurit też jest fajnym mieszalnikiem, słyszałem, że kolorki też fajnie pasują. Nie wiem jak tam cenowo wychodzi, bo jak wszędzie zależy od rabatu jaki się wynegocjuje. A w tych 11500zł to w komplecie ile litrów wsadu dają? Czy akryle też są? Czy to cena brutto? Pozdrawiam
_________________
www.wro-lak.pl www.4cr.com.pl
 

maykel
Wysłany: 2013-10-20, 12:34   
0
UP DOWN

Posty: 34
trzeźwy inaczej napisał/a:
Nie irytuj się. Pewne informacje to tajemnica handlowa. Przynajmniej dla mnie. ja nie jestem tu do końca anonimowy. Czego szukasz? Może naprowadzimy Cię na konkretny system a zapytanie złożysz do dystrybutora.


Nie irytuje się :nie: ale przecież jak napiszecie po ile sprzedajecie dany kolor w danym systemie to chyba nic się nie stanie , a bynajmniej orientacyjnie , no może nie piszcie na jakiej marży , tylko po ile sprzedajecie klientom.
A marża to wasza słodka tajemnica :x:

może mnie to też pomoże a zastanawiam się nad otwarciem sklepu przy warsztacie

pozd.
 

trzeźwy inaczej
Wysłany: 2013-10-20, 16:41   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 941
wro-lak.pl napisał/a:
Nie zaprzeczę, Glasurit też jest fajnym mieszalnikiem, słyszałem, że kolorki też fajnie pasują. Nie wiem jak tam cenowo wychodzi, bo jak wszędzie zależy od rabatu jaki się wynegocjuje. A w tych 11500zł to w komplecie ile litrów wsadu dają? Czy akryle też są? Czy to cena brutto? Pozdrawiam

Pełny wsad bez akryli. Cena brutto.
maykel napisał/a:
przecież jak napiszecie po ile sprzedajecie dany kolor w danym systemie to chyba nic się nie stanie , a bynajmniej orientacyjnie


DeBeer/Spectral - 180 za perłe
R-M 230 za perłe
Uśredniamy ceny kolorów. Jak trafiają się bardzo drogie kolory, wtedy cena jest indywidualnie ustalana.
 

lakierok
Wysłany: 2013-10-20, 18:57   
0
UP DOWN

Pomógł: 9 razy
Posty: 410
Skąd: daleko
maykel napisał/a:
trzeźwy inaczej napisał/a:
Nie irytuj się. Pewne informacje to tajemnica handlowa. Przynajmniej dla mnie. ja nie jestem tu do końca anonimowy. Czego szukasz? Może naprowadzimy Cię na konkretny system a zapytanie złożysz do dystrybutora.


Nie irytuje się :nie: ale przecież jak napiszecie po ile sprzedajecie dany kolor w danym systemie to chyba nic się nie stanie , a bynajmniej orientacyjnie , no może nie piszcie na jakiej marży , tylko po ile sprzedajecie klientom.
A marża to wasza słodka tajemnica :x:

może mnie to też pomoże a zastanawiam się nad otwarciem sklepu przy warsztacie

pozd.


Autocolor - srebra np mercedes 744 180 zł
lb5n 180 zł
a perła to zależy ile wchodzi, może wyjść 210 zł albo 270 zł za litr

a z Mipy perły ok 150-170 zł zależy ile wchodzi , ogółem liczę według wyliczeń programu , ale będę robił grupy cenowe,
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Systemy mieszalnikowe

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group