Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Robertlodz09 2015-03-10, 23:23
Autor Wiadomość
ArczeX 
Wysłany: 2015-03-10, 22:02   Budowa kompresora DIY - Foto recenzja
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Witam serdecznie wszystkich :D

Ostatnio dość mocno doskwierał mi brak kompresora, na tyle wydajnego aby z powodzeniem można malować większe powierzchnie oraz wypiaskować i wyszkiełkować drobne elementy głównie motocyklowe.

- Zbiornik z kompresora ASPA 180L
- Sprężarka 3090 3x90mm tłok wydajność na papierze ssanie 1120l/min ( oczywiście realnie myślę że będzie około 600 - 700l/min na wydechu )
- Silnik Elektra 5,5KW 2900obr/min
- Koła pasowe 350mm sprężarka - 110mm silnik
- Presostat 400V do 4KW z odprężnikiem
- Stycznik 400V 18A z cewką 400V
- Wyłącznik silnikowy PKZM0-16 ( zabezpieczanie silnika )
- Bezpiecznik nadprądowy C16
- Zawór bezpieczeństwa 10Bar 1/4
- Zawór spustowy 1/2
- Zawór zwrotny przyłącze butla 1" - sprężarka 3/4
- Rura miedziana fi22 przyłączeniowa kompresor - butla
- Odwadniacz 1/2
- Manometr glicerynowy 0 - 10Bar

Zdjęcia z prac jakie zostały już przeprowadzone. Jak widać butla była "czymś polakierowana" wszystko zdzieram do żywej blachy, po wspawaniu wszystkiego będzie podkładowana i malowana.
Chętnie odpowiem na wszystkie pytania jeśli ktoś będzie chciał mogę zamieścić zdjęcia osprzętu jaki zakupiłem.
Jeśli pogoda tylko pozwoli będę co parę dni zamieszczał kolejne postępy prac. :)

 
 

ursus1992
Wysłany: 2015-03-11, 13:27   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
jak na takie wydajnosci to zbiornik troszke mały z 270l by sie conajmniej przydało
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-11, 14:16   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Troszkę mały fakt, lecz trafił się w rozsądnej cenie to skłoniło mnie do zakupu.
Zawsze z czasem można podłączyć jeszcze jeden o podobnej pojemności :spoko:
 
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-13, 22:13   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
ArczeX napisał/a:
- Rura miedziana fi22 przyłączeniowa kompresor - butla

To średnica zewnętrzna?Gdzie zaopatrujesz sie w przewody miedziane?
Widze,ze wszystko z głową robisz,odpowiedni osprzęt,wymiary pod ten kompresor :spoko:
Wrzucaj foty z budowy kompresora :spoko:
 

juny 
Wysłany: 2015-03-13, 22:45   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Ja jak robiłem jedną to robiłęm też z miedzi 22 i polecam ci z czystym sumieniem takie mufy zaciskowe conexa
http://allegro.pl/mufa-zl...5175524454.html

Aktualnie mam zawór calowy i rure 30mm w srodku wiec jest gicio :D
_________________

 

hematol 
Wysłany: 2015-03-13, 23:43   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
juny, chodziło mi bardziej o przewody miedziane,tzn od pompy do zaworu zwrotnego i 6mm od zaworu zwrotnego do włącznika (albo wyłącznika :D ),znalazlaem tylko 6,35mm :sciana: i z gazu do auta w otulinie niby 6mm :/
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-13, 23:51   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
juny napisał/a:
Aktualnie mam zawór calowy i rure 30mm w srodku wiec jest gicio :D

30mm w środku? :shock: Jaka to rura?To przecież 3cm średnicy
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 14:55   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
No przelot jest ładny :)
Przynajmniej sie nie grzeje i schowana jest za kołem z wentylatorem :)


_________________

 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-14, 15:22   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
hematol napisał/a:
ArczeX napisał/a:
- Rura miedziana fi22 przyłączeniowa kompresor - butla

To średnica zewnętrzna?Gdzie zaopatrujesz sie w przewody miedziane?

Tak średnica zewnętrzna ścianki 1mm akurat teraz zakup rurek zrobiłem na allegro gdyż miałem do wykorzystania kupon rabatowy 50zł za zakupy za minimum 150zł... także można powiedzieć rura miedziana gratis :D
juny napisał/a:
polecam ci z czystym sumieniem takie mufy zaciskowe conexa

Dokładnie przyłącze z kompresora oraz z zaworu zwrotnego mam na zaciski conex :) jedynie kolanka "po drodze" będą lutowane twardym lutem

juny, Jaka wydajność tego kompresora realna i na papierze ?
siatka osłaniająca paski to "tuningowa" aluminiowa z allegro ?
 
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-14, 15:54   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
A prace posuwają się niestety wolnym tempem z racji złej pogody :(

 
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 15:57   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Na papierze co ok 900 ale realnie ok 500l, tylko że przy obrotach 800
A miałem taką siatke to zrobilem :D
_________________

 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-14, 16:15   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
butla 180l ? napisz ile nabija ją od 0 do 8bar będzie wiadomo jaka realna wydajność :D
Konstrukcja bardzo fajnie wykonana jak możesz wrzuć więcej zdjęć :)
Przy długiej pracy nie nagrzewa się zbytnio rura łącząca sprężarkę z butlą ?
rozumiem, ja właśnie cały czas szukam "czegoś" na siatkę ochronną ale jeszcze nic konkretnego nie mogę znaleźć, myślałem właśnie nad tą "Tuningową" ale czy przypadkiem nie jest ona zbyt elastyczna, lekkie uderzenie nie wygina jej ?
 
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 16:31   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
180 od aspy.
Tutaj jak chodzi, jeszcze w czasie pracy nad nią i przed wymiana lozysk w silniku
https://www.youtube.com/watch?v=VYoZ7EWYlxw


rura jest za kołem od pompy wiec nie grzeje,
Z samej pompy jak narazie jestem bardzo zadowolony nie poci sie , ani nie puszcza oleju do powietrza :)
A co do siatki co ja mam młotkiem w nia cenzura/ ? :D jest poto żeby ci małego nie wkręciło :D
















_________________

 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-14, 17:16   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
a więc z filmiku...
-zbiornik 180L,
-czas napełniania 195s
-od 0 do 8bar , ( chyba tyle gdyż nie było dobrze widać na filmiku )

Liczymy 180x8=1440
1440/195= 7,38......
7,38x60s= 442L

Wychodzi 442L/min +- 5%

Hehe czasem można by się oprzeć i jajka schłodzić :D ogólnie lubię robić rzeczy przypadkoodporne :P
 
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 17:35   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Rupes i saty ciagnie :) mi to wystarczy
Dałbym 1400 obrotow to by było ponad 650 ale po co? Tak ma dluzsza zywotnosc
_________________

 

ursus1992
Wysłany: 2015-03-14, 20:00   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
jakby Ci przyszło caly dach szlifowac czy jakąś wiekszą maske to nonstop chodziła przy rupesie
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 20:02   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Szczerze to nawet nie wiem , bo mam ją w pomieszczeniu ok. 20 metrow dalej i nie szłysze jej :)
Wiem tylko że tlenu nie brakuje
_________________

 

hematol 
Wysłany: 2015-03-14, 21:01   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
ArczeX, dzięki za odpowiedz,pytałem bo widziałem różne kompresory nawet 200L miały rurki miedziane nie pamietam 14-16mm zewn?,wiec przypuszczam ze w środu bedzie 10mm.zastanawiałem sie jakie użyć,jakiej średnicy,w sumie 10mm do b.duży przepływ,szybkozłączki mają coś koło 7mm w środku a przepływ 1000L/min
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-14, 21:03   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
juny, b.fajny kompresor :spoko: wg m,nie w zupełności wystarczy,ja musze zadowolić sie trochę mniejszym bo mam tylko 230v dlatego pod tym kątem robie kompresor.Jaką farbę użyłeś do malowania kompresora,jak zrobiłeś taką strukturkę?
 

KK 
Wysłany: 2015-03-14, 21:07   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Juny fajny z Ciebie chłop, ale taki bajkopisarz, że szok.
_________________

 
 

juny 
Wysłany: 2015-03-14, 21:09   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Haha struktura ala pendzel :D

Z tym się okurat nie bawiłem :D jeszcze KK mnie za to scigał :D ze fuszerka ^^

Czemu bajkopisarz ? chodzi ci o to że jej nie slysze??
_________________

 

hematol 
Wysłany: 2015-03-14, 21:12   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
Ja widziałem w castoramie kompresory mają fjaną strukturkę,nie chce czegoś wymmyślnego ale myślałem czy nie pomalować szarym barankiem Wurth-a i na to klarem prysnać... :x: ?
 

ursus1992
Wysłany: 2015-03-15, 10:36   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
Juny ta twoja wydajnosc to taka chyba troche przesadzona niee? :D :D
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-15, 11:16   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
juny napisał/a:
Rupes i saty ciagnie :) mi to wystarczy
Dałbym 1400 obrotow to by było ponad 650 ale po co? Tak ma dluzsza zywotnosc

I oto chodzi, jak się robi kompresor to dostosowuje się go do potrzeb... jeśli twoje wszystkie spełnia to jest OK :spoko:
A co do obrotów te sprężarki mogą pracować z max 950obr/min
Jeszcze pytanie co do sprężarki jak długo ją już masz i czy często używasz ? były jakiekolwiek kłopoty z nią ?
hematol napisał/a:
widziałem różne kompresory nawet 200L miały rurki miedziane nie pamietam 14-16mm zewn?,wiec przypuszczam ze w środu bedzie 10mm.

wszystko zależy od wydajności sprężarki nie od pojemności butli czym mniejsza wydajność tym mniejszej średnicy można zastosować przewody, zbyt mały przekrój przewodu będzie dużym obciążeniem dla sprężarki dodatkowo wzrośnie jego temperatura podczas pracy a jak wiadomo gorące powietrze podczas schładzania skrapla się i mamy w butli oraz odwadniaczu więcej kondensatu.
hematol napisał/a:
myślałem czy nie pomalować szarym barankiem Wurth-a i na to klarem prysnać... :x: ?
wszystko kwestia gustu... ja jestem za lustrzaną gładzią lakieru... może trzasnę kompresor jakimś metalikiem po skończeniu :fiu:
ursus1992 napisał/a:
Juny ta twoja wydajnosc to taka chyba troche przesadzona niee? :D :D
nie wiem czy czytasz wszystkie posty ale dobrze by było... realna wydajność została obliczona 442L/min +-5% :roll:
 
 

juny 
Wysłany: 2015-03-15, 11:40   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Nie, nie miałem żadnych kłopotów z nią. Chodzi coś ponad rok moze 1,5.
O ile dobrze pamiętam wyłącznik mam ustawiony na 8,5 bar, ale to już mniejsza z tym.

Chodzi i nic sie nie dzieje to jest najwazniesze.
_________________

 

KK 
Wysłany: 2015-03-15, 12:07   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Twój kompresor nie chodził pewnie nawet kilkanaście godzin. Obstawiam, że nie przekroczył nawet 100h ciagłej pracy. Mój ma na dzień dzisiejszy 75h pracy, a mam niecałe dwa lata. Zresztą co on tam wielkiego chodzi jak lakierujesz raz na tydzień. Jak stuknie mu realne 500h to wtedy miarodajnie można powiedzieć co mu dolega.
_________________

 
 

ursus1992
Wysłany: 2015-03-15, 13:02   
0
UP DOWN

Pomógł: 3 razy
Posty: 218
[quote="ArczeX"]
juny napisał/a:
R
ursus1992 napisał/a:
Juny ta twoja wydajnosc to taka chyba troche przesadzona niee? :D :D
nie wiem czy czytasz wszystkie posty ale dobrze by było... realna wydajność została obliczona 442L/min +-5% :roll:


czytam ja mam abac 5900 ok 500l na wydmuchu i jest to malo na rupesa przy szlifowaniu calego samochodu np podkładu pewnie by sie zatrała , wiec dlatego twierdze ze to mało , jeden dwa elementy przeszlifowac ok ale nie na dłuzszą mete..
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-15, 15:15   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Wszystko zależy od przeznaczenia kompresora jak ktoś płaci zus i dodatkowo jeszcze coś na tym zarabia wiadomo że nie robi jednego samochodu w miesiącu i sprzęt musi być adekwatny do ilości zleceń.
Nie wiem jak kolega juny, ale ja z malowania nie żyje i maluje głownie motocykle czasem trafia się jakaś maska czy drzwi od samochodu. I skoro juny, przez 1,5 roku używania sprężarki nie miał z nią problemów i napędzał jeszcze rupesa to nie jest źle.

Myślę że fajnie by było jakby koledzy z forum pochwalili się czym napędzają swoje sprzęty i jak się te sprężarki sprawują. A jeśli ktoś korzysta z samoróbki zdjęcia mile widziane :spoko:
 
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-16, 18:49   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Słońce świeci także budowa kompresora posuwa się na przód.
Dzisiaj pozbyłem się całej warstwy szlamu lakierniczego jaki pokrywał zbiornik wszystko fajnie wyczyściłem, więc jutro można spawać :D
A na dole graty zakupione do Kompresora niemal wszystkie :)

 
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-16, 21:46   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
ArczeX, widzę,że masz wśród tych gratów co zakupiłeś manometr glicerynowy,co on daje ten glicerynowy?
  
 

Kamil1997 
Wysłany: 2015-03-16, 21:50   
0
UP DOWN

Posty: 165
Skąd: RSR
ArczeX, ta sprężarka 3090 to jest ta za 550zł z allegro ?
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-16, 22:11   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
hematol napisał/a:
ArczeX, widzę,że masz wśród tych gratów co zakupiłeś manometr glicerynowy,co on daje ten glicerynowy?

Manometr glicerynowy w porównaniu do zwykłego daje dokładniejszy i czytelniejszy odczyt ciśnienia w warunkach gdzie jest narażony na drgania czy wibracje, jednocześnie jeśli jest konieczność zamontowania manometru blisko sprężarki w znacznym stopniu "wygładza" delikatne skoki ciśnienia które powodują drgania wskazówki w zwykłym manometrze.
Kamil1997 napisał/a:
ArczeX, ta sprężarka 3090 to jest ta za 550zł z allegro ?

Nie, jest ona na allegro za 670zł na dzień dzisiejszy :fiu:
 
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-16, 22:23   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
ArczeX, :spoko:
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-26, 01:16   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
mały UP :!:

prawie po dwóch tygodniach doprosiłem się tokarza o żeliwne koło pasowe na silnik, więc prace wreszcie idą na przód :jupi:
Na zdjęciu widać napinacze silnika własnego pomysłu :D które są wyposażone w ruchome kulki od łożyska dzięki czemu podczas naciągu w silniku nie "wyżłabia" się bruzda a sam naciąg bardzo delikatnie się wkręca.



Ogólnie prace przebiegają bez większych problemów, jedynie miałem niespodziankę przy zakupie pasków klinowych były do wyboru Chińskie za 11zł szt. oraz Polskie za 35zł szt. mówię... kur... przyoszczędzę chociaż na paskach jak się zużyją za szybko to wtedy pójdę w jakość... więc kupuje chinole w dotyku jak kawałek gównianego plastiku ;P ale to nic... po założeniu okazało się że mimo identycznego rozmiaru jeden jest większy od drugiego :x:



Od razu na drugi dzień pojechałem je oddać i kupiłem Polskie jak widać na pierwszych zdjęciach wszystko ładnie leży i jednak niema co oszczędzać.

Mam jeszcze pytanie jako że zbliżam się dużymi krokami do malowania proszę o jakieś wskazówki co do pozbycia się nierówności na zbiorniku po szlifowaniu cięciu itp. chcę uzyskać jak najlepszą gładkość powłoki... czy sam podkład akrylowy jest w stanie to wypełnić czy dać szpachlę natryskową... potrzebuję coś w miarę efektywnego a taniego za razem w końcu to nie Ferrari ^^
 
 

hematol 
Wysłany: 2015-03-27, 21:47   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
orginalne kompresory mają fajną srtukturkę,pobobają mi sie w szarym kolorze,sam zastanawam sie czy taki kompresor prysnąć,jak pisałem wcześniej może drobny baranek i na to klar :D
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-03-27, 23:18   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Co komu się podoba... Kwestia gustu struktura nie jest w moim typie i koniecznie muszę mieć gładkość i połysk :D
 
 

KK 
Wysłany: 2015-03-27, 23:22   
0
UP DOWN


Pomógł: 21 razy
Posty: 3272
Jakąś farbę można kupić, np gruntoemalię z Novola Industriala.
_________________

 
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-04-08, 14:33   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Mały poświąteczny UP :D
Podstawa pod sprężarkę i silnik już ustawiona wstępnie wspawana, walały się jakieś zbędne "szpreje" to użyłem ich jako zabezpieczenie antykorozyjne pod podstawę



Macie jakieś pytania sugestie piszcie dyskusja mile widziana :spoko:
 
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-04-17, 18:40   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
A oto i pierwsze uruchomienie sprężarki :D na "luzie" bez problemu startuje w Trójkącie bez przełącznika czasowego Gwiazda-Trójkąt 8-)

https://www.youtube.com/watch?v=1G6dNHAk_pM
 
 

juny 
Wysłany: 2015-04-17, 20:25   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Fajnie chodzi :)
_________________

 

ArczeX 
Wysłany: 2015-04-23, 20:12   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
dzisiaj było pierwsze pompowanie :D butle 180L nabija w 1:55min co daje jakieś ~750L/min :fiu: dodam że nie ma problemu z startem silnik 5,5KW rusza bez problemu w trójkącie nawet przy 7 bar. bez upuszczonego powietrza z układu a bezpieczniki całe :D
 
 

slawciu 
Wysłany: 2015-04-24, 11:24   
0
UP DOWN

Pomógł: 2 razy
Posty: 258
Skąd: Kielce
masz liste wydatków? jakie koszta poszczególnych części ? zastanawiam się czy kupić abaca 5900b czy cos samemu zrobić
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-04-25, 20:26   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
W najbliższym czasie postaram się zrobić kosztorys... co do "samemu" czy "kupić" wszystko według mnie zależy do czego ma być kompresor i częstość jego używania.
Kompresor za 4000zł - 5000zł jeśli ma być używany raz dwa razy w tygodniu przez godzinę dwie dla mnie taki zakup mija się z celem, warto wtedy zrobić jakąś samoróbkę, natomiast kiedy mamy zakład, lakiernie itp. z przerobem w którym kompresor chodzi dzień w dzień po kilka czy też kilkanaście godzin nie warto szczędzić i w takim wypadku warto zainwestować dobrą kwotę w dobry sprzęt z gwarancją !
 
 

hematol 
Wysłany: 2015-04-28, 23:33   
0
UP DOWN


Pomógł: 10 razy
Posty: 973
Skąd: Śląsk
ArczeX, po co są 2 manometry w tym kompresorze?Ten mniejszy to chyba nie jest reduktor?
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-05-01, 09:07   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Mniejszy to "zaślepka" :D w jego miejscu będzie zawór bezpieczeństwa
 
 

Kamil1997 
Wysłany: 2015-05-01, 22:20   
0
UP DOWN

Posty: 165
Skąd: RSR
ArczeX mógłbyś podać link gdzie kupiłeś sprężarke ?
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-05-05, 00:04   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
Sprężarkę nabyłem na allegro okazyjnie za 400zł nowa, przepracowała zaledwie godzinę po zdjęciu głowicy z jednego cylindra faktycznie minimalne ślady użytkowania leciutko przytarte honowanie w jednym miejscu.
Dokładnie jest to sprężarka z linku poniżej
http://allegro.pl/pompa-s...5267191421.html

Nie wiem tylko po jakiego grzyba piszą zalecany silnik 7,5KW jak z powodzeniem wystarcza 5,5KW pokusił bym się nawet o stwierdzenie że 4KW też dałby radę :D

Ciekaw jest tej sprężarki http://allegro.pl/sprezar...4995174201.html identyczna poza kolorem a ponad 200zł droższa... przypuszczam że to oryginalny niemiecki lakier i filtry powietrza tak podbijają cenę ^^

Dla potomnych po wygaśnięciu linku allegro w załączniku zdjęcie i nazwa użytkownika który sprzedaje sprężarki - Sprzedający - JaCiTo_Sprzedam

5267191421.jpg
Plik ściągnięto 115 raz(y) 110,9 KB

 
 

juny 
Wysłany: 2015-05-05, 00:11   
0
UP DOWN


Pomógł: 20 razy
Posty: 2371
Skąd: Ostrów WLKP
Z tego "popielatego" kolorku ja mam V-ke 2090 i jak na razie jestem zadowolony :D
_________________

 

tom cio
Wysłany: 2015-05-05, 09:05   
0
UP DOWN

Pomógł: 4 razy
Posty: 179
Ja też niedawno kupiłem chińczyka czarnego ale v2, piszą że silnik miniumum 4kw, ja mam 3kw i nawet bez wiatraka z tyłu (musiałem pilnie psiknąć 4 elementy a nie dostałem od ręki w sklepie) zrobił się lekko letni. Sprężarka pracuje u mnie przy airgunsie, bańka 150l i podczas lakierowania głowicę zawsze można było dotknąć i przytrzymać ręką bez obaw o poparzenie. A u was jak z temperaturą wygląda? ;)
 

ArczeX 
Wysłany: 2015-05-05, 10:42   
0
UP DOWN
Majsterek

Posty: 51
Skąd: Częstochowa
juny napisał/a:
Z tego "popielatego" kolorku ja mam V-ke 2090 i jak na razie jestem zadowolony :D

Czyli niemiecki lakier w połączeniu z filtrami robi swoje :D oby jak najdłużej :D
tom cio napisał/a:
Ja też niedawno kupiłem chińczyka czarnego ale v2, piszą że silnik miniumum 4kw, ja mam 3kw i nawet bez wiatraka z tyłu (musiałem pilnie psiknąć 4 elementy a nie dostałem od ręki w sklepie) zrobił się lekko letni. Sprężarka pracuje u mnie przy airgunsie, bańka 150l i podczas lakierowania głowicę zawsze można było dotknąć i przytrzymać ręką bez obaw o poparzenie. A u was jak z temperaturą wygląda? ;)

V'ka a jakiej wielkości tłoki 65 - 80 czy 90 ? Zależy jaki masz silnik ile obrotów ? jeśli 14XXobr. i przełożenie jakieś duże sprężarka będzie miała na tyle małe obroty że nie będzie w stanie się "spocić" u mnie głowice po dłuższym pompowaniu są dość gorące a silnik zawsze tylko leciutko ciepły. Brat kupił "oryginalny chiński kompresor" V z tłokami 65 na silniku niby 4KW pisze ale jego wielkość średnica wałka i ciężar nie świadczą o tym zbyt dobrze na oko dałbym mu z 2,5KW ( przy dłuższej pracy dość mocno się grzeje ) kompresor ogólnie dobrze wygląda i dobrze działa jedynie bańka jakby z papieru pukniesz i masz wrażenie że walisz po karoserii samochodu... cieniutka blacha... dosyć obawia się tego i buduje na zewnątrz dla niego skrytkę w razie gdyby butla popuściła ^^
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga