| Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:42 | 
 
      | Autor | 
      Wiadomo¶æ | 
   
      
		  | 
   
  
     
		 kefir200  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2007-09-04, 21:54   Jak tymczasowo zabezpieczyæ nadwozie?
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 8 Sk±d: Kêtrzyn 
                | 
      
         
            
               | Naprawa g³ówna nadwozia mojego auta przeci±ga siê w czasie na rzecz remontu zawieszenia, podwozia, budowy nowego silnika itp. Mam niestety na nadwoziu du¿o wykwitów zaawansowanej korozji i kilka miejsc muszê i tak przed zim± zabezpieczyæ lub najlepiej naprawiæ. Sprawa tyczy siê podszybia, nadkola i kilku miejsc na dachu i poszycia bocznego. Bêdzie trzeba zaspawaæ kilka dziurek i wspawaæ wstawki. Jak zabezpieczyæ miejscowo takie naprawione miejsca? My¶lê o zdarciu do go³ej blachy newralgicznych miejsc, pry¶niêciu podk³adem epoksydowym i w³a¶nie co dalej? Ca³ê auto bêdzie mia³o zrywany lakier do blachy i bêdê pozbywa³ siê wszech obecnej szpachli. Ale to dopiero na wiosnê. Jak to widzicie? | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Bodzio  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2007-09-05, 15:06   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
         --B_C_G--
  
  
                  Pomóg³: 9 razy Posty: 405 Sk±d: lubuskie 
                | 
      
         
            
               S±takie odrdzewiacze (np standoxa lub inne) w ma³ych buteleczkach. Ja bym trochê oczy¶ci³ t± rdzê, pó¼niej pêdzelkiem na³o¿y³ warstwê, jak wyschnie to podk³ad epoksydowy.  Do wiosny powinno wytrzymaæ    | 
             
						
				_________________ http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg | 
			 
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 kefir200  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2007-09-05, 23:18   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 8 Sk±d: Kêtrzyn 
                | 
      
         
            
               | Poszukam w necie. Dziêki za sugestiê. Mo¿e co¶ jeszcze? | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 Bodzio  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2007-09-06, 18:53   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
         --B_C_G--
  
  
                  Pomóg³: 9 razy Posty: 405 Sk±d: lubuskie 
                | 
      
         
            
               W sumie to jak pó¼niej do go³ej blachy bêdziesz jecha³, to mo¿e reaktywnym psikniesz samochód, pó¼niej akrylowy, szpachla, akrylowy i dopiero kolor    Jaki to samochód    Je¶li zabytek to warto zrobiæ to dobrze, ¿eby wytrzyma³ nastêpne 50lat    | 
             
						
				_________________ http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg | 
			 
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 kefir200  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2007-09-06, 23:39   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 8 Sk±d: Kêtrzyn 
                | 
      
         
            
               Auto, to Audi 80 quattro z bardzo krótkiej serii kilkuset sztuk. Praktycznie nie osi±galna wersja nadwozia w po³±czeniu z napêdem na cztery ko³a. Auto jest z rdzewiej±cego rocznika - bez ocynku jeszcze. Jest o co dbaæ i co odbudowaæ. Blacha musi i bêdzie w dobrej kondycji i nie zamierzam oszczêdzaæ na materia³ach i pracy w³o¿onej w nadwozie. Z tym, ¿e obecnie buduje mocny silnik i poch³ania to du¿o czasu i pieniêdzy.
 
 
W planie mam przygotowanie w tym roku komory silnika - wymiana pasa przedniego, przebudowa komory pod silnik, obspawanie zgrzewów itp. Do tego w miarê potrzeb naprawa podwozia i obspawanie zgrzewów. To wszystko zakonserwowane i wykoñczone. Do tego remont zawieszenia i uk³adu hamulcowego...ale to ju¿ nie tematyka tego forum. Nie jedno pytanie zadam i liczê na Wasza pomoc. | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       |