Szukaj FAQ Album



Przesunięty przez: Tech 2009-04-25, 17:42
Autor Wiadomość
kefir200 
Wysłany: 2007-09-04, 22:54   Jak tymczasowo zabezpieczyĂŚ nadwozie?
0
UP DOWN

Posty: 8
Skąd: KĂŞtrzyn
Naprawa g³ówna nadwozia mojego auta przeci¹ga siê w czasie na rzecz remontu zawieszenia, podwozia, budowy nowego silnika itp. Mam niestety na nadwoziu du¿o wykwitów zaawansowanej korozji i kilka miejsc muszê i tak przed zim¹ zabezpieczyÌ lub najlepiej naprawiÌ. Sprawa tyczy siê podszybia, nadkola i kilku miejsc na dachu i poszycia bocznego. Bêdzie trzeba zaspawaÌ kilka dziurek i wspawaÌ wstawki. Jak zabezpieczyÌ miejscowo takie naprawione miejsca? Myœlê o zdarciu do go³ej blachy newralgicznych miejsc, pryœniêciu podk³adem epoksydowym i w³aœnie co dalej? Ca³ê auto bêdzie mia³o zrywany lakier do blachy i bêdê pozbywa³ siê wszech obecnej szpachli. Ale to dopiero na wiosnê. Jak to widzicie?
 
 

Bodzio 
Wysłany: 2007-09-05, 16:06   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomógł: 9 razy
Posty: 405
Skąd: lubuskie
S¹takie odrdzewiacze (np standoxa lub inne) w ma³ych buteleczkach. Ja bym trochê oczyœci³ t¹ rdzê, póŸniej pêdzelkiem na³o¿y³ warstwê, jak wyschnie to podk³ad epoksydowy. Do wiosny powinno wytrzymaÌ :)
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

kefir200 
Wysłany: 2007-09-06, 00:18   
0
UP DOWN

Posty: 8
Skąd: KĂŞtrzyn
Poszukam w necie. DziĂŞki za sugestiĂŞ. MoÂże coÂś jeszcze?
 
 

Bodzio 
Wysłany: 2007-09-06, 19:53   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomógł: 9 razy
Posty: 405
Skąd: lubuskie
W sumie to jak póŸniej do go³ej blachy bêdziesz jecha³, to mo¿e reaktywnym psikniesz samochód, póŸniej akrylowy, szpachla, akrylowy i dopiero kolor :?: Jaki to samochód :?: Jeœli zabytek to warto zrobiÌ to dobrze, ¿eby wytrzyma³ nastêpne 50lat :)
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

kefir200 
Wysłany: 2007-09-07, 00:39   
0
UP DOWN

Posty: 8
Skąd: KĂŞtrzyn
Auto, to Audi 80 quattro z bardzo krótkiej serii kilkuset sztuk. Praktycznie nie osi¹galna wersja nadwozia w po³¹czeniu z napêdem na cztery ko³a. Auto jest z rdzewiej¹cego rocznika - bez ocynku jeszcze. Jest o co dbaÌ i co odbudowaÌ. Blacha musi i bêdzie w dobrej kondycji i nie zamierzam oszczêdzaÌ na materia³ach i pracy w³o¿onej w nadwozie. Z tym, ¿e obecnie buduje mocny silnik i poch³ania to du¿o czasu i pieniêdzy.

W planie mam przygotowanie w tym roku komory silnika - wymiana pasa przedniego, przebudowa komory pod silnik, obspawanie zgrzewĂłw itp. Do tego w miarĂŞ potrzeb naprawa podwozia i obspawanie zgrzewĂłw. To wszystko zakonserwowane i wykoĂączone. Do tego remont zawieszenia i ukÂładu hamulcowego...ale to juÂż nie tematyka tego forum. Nie jedno pytanie zadam i liczĂŞ na Wasza pomoc.
 
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materiaÂły

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime