Szukaj FAQ Album



Przesuniêty przez: Tech 2009-04-25, 16:42
Autor Wiadomo¶æ
kefir200 
Wys³any: 2007-09-04, 21:54   Jak tymczasowo zabezpieczyæ nadwozie?
0
UP DOWN

Posty: 8
Sk±d: Kêtrzyn
Naprawa g³ówna nadwozia mojego auta przeci±ga siê w czasie na rzecz remontu zawieszenia, podwozia, budowy nowego silnika itp. Mam niestety na nadwoziu du¿o wykwitów zaawansowanej korozji i kilka miejsc muszê i tak przed zim± zabezpieczyæ lub najlepiej naprawiæ. Sprawa tyczy siê podszybia, nadkola i kilku miejsc na dachu i poszycia bocznego. Bêdzie trzeba zaspawaæ kilka dziurek i wspawaæ wstawki. Jak zabezpieczyæ miejscowo takie naprawione miejsca? My¶lê o zdarciu do go³ej blachy newralgicznych miejsc, pry¶niêciu podk³adem epoksydowym i w³a¶nie co dalej? Ca³ê auto bêdzie mia³o zrywany lakier do blachy i bêdê pozbywa³ siê wszech obecnej szpachli. Ale to dopiero na wiosnê. Jak to widzicie?
 
 

Bodzio 
Wys³any: 2007-09-05, 15:06   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomóg³: 9 razy
Posty: 405
Sk±d: lubuskie
S±takie odrdzewiacze (np standoxa lub inne) w ma³ych buteleczkach. Ja bym trochê oczy¶ci³ t± rdzê, pó¼niej pêdzelkiem na³o¿y³ warstwê, jak wyschnie to podk³ad epoksydowy. Do wiosny powinno wytrzymaæ :)
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

kefir200 
Wys³any: 2007-09-05, 23:18   
0
UP DOWN

Posty: 8
Sk±d: Kêtrzyn
Poszukam w necie. Dziêki za sugestiê. Mo¿e co¶ jeszcze?
 
 

Bodzio 
Wys³any: 2007-09-06, 18:53   
0
UP DOWN
--B_C_G--


Pomóg³: 9 razy
Posty: 405
Sk±d: lubuskie
W sumie to jak pó¼niej do go³ej blachy bêdziesz jecha³, to mo¿e reaktywnym psikniesz samochód, pó¼niej akrylowy, szpachla, akrylowy i dopiero kolor :?: Jaki to samochód :?: Je¶li zabytek to warto zrobiæ to dobrze, ¿eby wytrzyma³ nastêpne 50lat :)
_________________
http://img714.imageshack....p?id=aa001z.jpg
 
 

kefir200 
Wys³any: 2007-09-06, 23:39   
0
UP DOWN

Posty: 8
Sk±d: Kêtrzyn
Auto, to Audi 80 quattro z bardzo krótkiej serii kilkuset sztuk. Praktycznie nie osi±galna wersja nadwozia w po³±czeniu z napêdem na cztery ko³a. Auto jest z rdzewiej±cego rocznika - bez ocynku jeszcze. Jest o co dbaæ i co odbudowaæ. Blacha musi i bêdzie w dobrej kondycji i nie zamierzam oszczêdzaæ na materia³ach i pracy w³o¿onej w nadwozie. Z tym, ¿e obecnie buduje mocny silnik i poch³ania to du¿o czasu i pieniêdzy.

W planie mam przygotowanie w tym roku komory silnika - wymiana pasa przedniego, przebudowa komory pod silnik, obspawanie zgrzewów itp. Do tego w miarê potrzeb naprawa podwozia i obspawanie zgrzewów. To wszystko zakonserwowane i wykoñczone. Do tego remont zawieszenia i uk³adu hamulcowego...ale to ju¿ nie tematyka tego forum. Nie jedno pytanie zadam i liczê na Wasza pomoc.
 
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Technologia i materia³y

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime