Autor |
Wiadomość |
 |
Mr.maya
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:25 Problemy z lakierem!!!
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
Panowie pomocy!!!
Rok temu daÂłem caÂłe auto do malowania. Bo byÂła robiona blacharka i wychodziÂło ze ponad poÂłowa auta do malowania. Wtedy teÂż postanowiÂłem zmieniĂŚ kolor auta. Orginalny lakier byl zielony a dokÂładnie pacific green (ford) a zostaÂł zmieniony na imperial blue (ford) z lekko zmieniana receptura- wywalone srebro dodane 25% fioletowej perÂły.
I teraz moje pytania.
1.MyjÂąc auto "odpadÂł" mi nowy lakier i widaĂŚ pod spodem stary tak jak by nowa baza byÂła nakÂładana na stara nawet drapiÂąc paznokciem schodzi do zielonego. Czy tak panowie malujecie auta?? bez podkÂładu na caÂły element jeÂśli wczeÂśniej byÂł juÂż malowany.
2.Na 3 elementach mam takie dziwne kropki jak by pod lakierem byÂło powietrze jak odbieraÂłem auto lakier byÂł gÂładki jak dupa niemowlaka a teraz takie coÂś.
Powiedzcie mi co mam zrobiĂŚ, zabiĂŚ lakiernika czy daĂŚ mu do poprawy. Baze kupowaÂłem sam w mieszalni gdzie on sie zapatruje a za malowanie skasowaÂł mnie 3tys. Wiec myslaÂłem ze w tej kwocie jest podkÂładowanie auta robocizna i klar. Wszytko wyszÂło po zimie na poczÂątku kwietnia bĂŞdzie rok jak odebraÂłem auto. Raz juÂż poprawiaÂł odpryski lakieru ktĂłre wyszÂły po myciu myjka cisnieniowÂą. Auto myje aktywna piana lub jak mam maÂło czasu sama gÂąbkÂą i szamponem. |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:33 Re: Problemy z lakierem!!!
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
Mr.maya napisał/a: | Panowie pomocy!!!
Rok temu daÂłem caÂłe auto do malowania. Bo byÂła robiona blacharka i wychodziÂło ze ponad poÂłowa auta do malowania. Wtedy teÂż postanowiÂłem zmieniĂŚ kolor auta. Orginalny lakier byl zielony a dokÂładnie pacific green (ford) a zostaÂł zmieniony na imperial blue (ford) z lekko zmieniana receptura- wywalone srebro dodane 25% fioletowej perÂły.
I teraz moje pytania.
1.MyjÂąc auto "odpadÂł" mi nowy lakier i widaĂŚ pod spodem stary tak jak by nowa baza byÂła nakÂładana na stara nawet drapiÂąc paznokciem schodzi do zielonego. Czy tak panowie malujecie auta?? bez podkÂładu na caÂły element jeÂśli wczeÂśniej byÂł juÂż malowany.
2.Na 3 elementach mam takie dziwne kropki jak by pod lakierem byÂło powietrze jak odbieraÂłem auto lakier byÂł gÂładki jak dupa niemowlaka a teraz takie coÂś.
Pytasz siĂŞ co masz z tym zrobiĂŚ,czy do...ĂŚ temu lakiernikowi?
Powiedzcie mi co mam zrobiĂŚ, zabiĂŚ lakiernika czy daĂŚ mu do poprawy. Baze kupowaÂłem sam w mieszalni gdzie on sie zapatruje a za malowanie skasowaÂł mnie 3tys. Wiec myslaÂłem ze w tej kwocie jest podkÂładowanie auta robocizna i klar. Wszytko wyszÂło po zimie na poczÂątku kwietnia bĂŞdzie rok jak odebraÂłem auto. Raz juÂż poprawiaÂł odpryski lakieru ktĂłre wyszÂły po myciu myjka cisnieniowÂą. Auto myje aktywna piana lub jak mam maÂło czasu sama gÂąbkÂą i szamponem. |
Niech nie wciska ci kitu,Âże to wina bazy,lakieru,bo to jest jego broszka.Widocnie robiÂł w zimnym garaÂżu,przy duÂżej wilgotnoÂści powietrza. |
|
|
|
 |
Mr.maya
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:41
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
I co teraz z tym te pecherzyki mam na kilku elementach.
I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podkÂładu stosujecie to?? |
|
|
|
 |
baqo
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:44
|
0
|
|
|
Pomógł: 20 razy Posty: 1553 Skąd: koÂłobrzeg
|
Cytat: | I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podk³adu stosujecie to?? | mo¿e nowej bazy na stary lakier,ale wczeœniej odpowiednio zmatowany.jak jest bez uszkodzeù ,wystarczy go zmatowaÌ i bez podk³adów nanieœÌ nowy kolor i lakier. |
|
|
|
 |
Mr.maya
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:48
|
0
|
|
|
Posty: 16
|
Odpryski dam rade z Wasza pomoca zlikwidowac ale tych "baniek powietrznych" sa jakby pod lakierem juÂż nie czyli jechac do niego i niech poprawia robote napewno dam rade udowodnic mu ze zawalil. |
|
|
|
 |
No-limit
|
Wysłany: 2009-03-27, 19:54
|
0
|
|
|

Pomógł: 34 razy Posty: 1179
|
baqo napisał/a: | Cytat: | I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podkÂładu stosujecie to?? | moÂże nowej bazy na stary lakier,ale wczeÂśniej odpowiednio zmatowany.jak jest bez uszkodzeĂą ,wystarczy go zmatowaĂŚ i bez podkÂładĂłw nanieœÌ nowy kolor i lakier. |
Przeszlifuj p1200 na mokro.1-sza warstwa zaprószona bez odtêpu 2-ga,w temp 20 stC.po 15-stu min pe³na wylana/na po³ysk pod k¹tem/.Nie doczyta³em.Oczywiœcie ten goœÌ powinien to zrobiÌ, |
|
|
|