| Autor | 
      Wiadomo¶æ | 
   
      
		  | 
   
  | 
     
		 Mr.maya		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:25   Problemy z lakierem!!!
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 16 
                | 
      
         
            
               Panowie pomocy!!!
 
 
Rok temu da³em ca³e auto do malowania. Bo by³a robiona blacharka i wychodzi³o ze ponad po³owa auta do malowania. Wtedy te¿ postanowi³em zmieniæ kolor auta. Orginalny lakier byl zielony a dok³adnie pacific green (ford) a zosta³ zmieniony na imperial blue (ford) z lekko zmieniana receptura- wywalone srebro dodane 25% fioletowej per³y.
 
 
I teraz moje pytania.
 
 
1.Myj±c auto "odpad³" mi nowy lakier i widaæ pod spodem stary tak jak by nowa baza by³a nak³adana na stara nawet drapi±c paznokciem schodzi do zielonego. Czy tak panowie malujecie auta?? bez podk³adu na ca³y element je¶li wcze¶niej by³ ju¿ malowany.
 
 
2.Na 3 elementach mam takie dziwne kropki jak by pod lakierem by³o powietrze jak odbiera³em auto lakier by³ g³adki jak dupa niemowlaka a teraz takie co¶.
 
 
Powiedzcie mi co mam zrobiæ, zabiæ lakiernika czy daæ mu do poprawy. Baze kupowa³em sam w mieszalni gdzie on sie zapatruje a za malowanie skasowa³ mnie 3tys. Wiec mysla³em ze w tej kwocie jest podk³adowanie auta robocizna i klar. Wszytko wysz³o po zimie na pocz±tku kwietnia bêdzie rok jak odebra³em auto. Raz ju¿ poprawia³ odpryski lakieru które wysz³y po myciu myjka cisnieniow±.  Auto myje aktywna piana lub jak mam ma³o czasu sama g±bk± i szamponem. | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 No-limit		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:33   Re: Problemy z lakierem!!!
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 34 razy Posty: 1179 
                | 
      
         
            
                	  | Mr.maya napisa³/a: | 	 		  Panowie pomocy!!!
 
 
Rok temu da³em ca³e auto do malowania. Bo by³a robiona blacharka i wychodzi³o ze ponad po³owa auta do malowania. Wtedy te¿ postanowi³em zmieniæ kolor auta. Orginalny lakier byl zielony a dok³adnie pacific green (ford) a zosta³ zmieniony na imperial blue (ford) z lekko zmieniana receptura- wywalone srebro dodane 25% fioletowej per³y.
 
 
I teraz moje pytania.
 
 
1.Myj±c auto "odpad³" mi nowy lakier i widaæ pod spodem stary tak jak by nowa baza by³a nak³adana na stara nawet drapi±c paznokciem schodzi do zielonego. Czy tak panowie malujecie auta?? bez podk³adu na ca³y element je¶li wcze¶niej by³ ju¿ malowany.
 
 
2.Na 3 elementach mam takie dziwne kropki jak by pod lakierem by³o powietrze jak odbiera³em auto lakier by³ g³adki jak dupa niemowlaka a teraz takie co¶.
 
Pytasz siê co masz z tym zrobiæ,czy do...æ temu lakiernikowi?
 
 
Powiedzcie mi co mam zrobiæ, zabiæ lakiernika czy daæ mu do poprawy. Baze kupowa³em sam w mieszalni gdzie on sie zapatruje a za malowanie skasowa³ mnie 3tys. Wiec mysla³em ze w tej kwocie jest podk³adowanie auta robocizna i klar. Wszytko wysz³o po zimie na pocz±tku kwietnia bêdzie rok jak odebra³em auto. Raz ju¿ poprawia³ odpryski lakieru które wysz³y po myciu myjka cisnieniow±.  Auto myje aktywna piana lub jak mam ma³o czasu sama g±bk± i szamponem. | 	  
 
Niech nie wciska ci kitu,¿e to wina bazy,lakieru,bo to jest jego broszka.Widocnie robi³ w zimnym gara¿u,przy du¿ej wilgotno¶ci powietrza. | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 Mr.maya		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:41   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 16 
                | 
      
         
            
               I co teraz z tym te pecherzyki mam na kilku elementach.
 
 
I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podk³adu stosujecie to?? | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  
     
		 baqo  		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:44   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Pomóg³: 20 razy Posty: 1553 Sk±d: ko³obrzeg 
                | 
      
         
            
                	  | Cytat: | 	 		  | I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podk³adu stosujecie to?? | 	  mo¿e nowej bazy na stary lakier,ale wcze¶niej odpowiednio zmatowany.jak jest bez uszkodzeñ ,wystarczy go zmatowaæ i bez podk³adów nanie¶æ nowy kolor i lakier. | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 Mr.maya		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:48   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
                  Posty: 16 
                | 
      
         
            
               | Odpryski dam rade z Wasza pomoca zlikwidowac ale tych "baniek powietrznych" sa jakby pod lakierem ju¿ nie czyli jechac do niego i niech poprawia robote napewno dam rade udowodnic mu ze zawalil. | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       | 
   
   
		  | 
   
  | 
     
		 No-limit		 
   | 
  
     
     
                			      Wys³any: 2009-03-27, 19:54   
                   
         | 
        
         0 
         | 
				
           
         | 
      
      
   | 
   
      
          
  
                  Pomóg³: 34 razy Posty: 1179 
                | 
      
         
            
                	  | baqo napisa³/a: | 	 		   	  | Cytat: | 	 		  | I jak z malowaniem nowej bazy na stara bez podk³adu stosujecie to?? | 	  mo¿e nowej bazy na stary lakier,ale wcze¶niej odpowiednio zmatowany.jak jest bez uszkodzeñ ,wystarczy go zmatowaæ i bez podk³adów nanie¶æ nowy kolor i lakier. | 	  
 
Przeszlifuj p1200 na mokro.1-sza warstwa zaprószona bez odtêpu 2-ga,w temp 20 stC.po 15-stu min pe³na wylana/na po³ysk pod k±tem/.Nie doczyta³em.Oczywi¶cie ten go¶æ powinien to zrobiæ, | 
             
						          
       | 
   
	
		| 
      
		 | 
		
			
       |