Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Falconx 
Wys³any: 2010-11-23, 20:57   BMW e-30
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Witam !
To teraz ja sie pochwalê drobnym remoncikiem swojego samochodu bo ju¿ czas najwy¿szy a jak wiadomo szewc w dziurawych butach chodzi.
Tak wygl±da³a przed drobnym remontem:

A tak wygl±da w trakcie :




[IMG]http://image[URL=htt...r="0" alt="" />


Poniewa¿ jak widaæ na za³±czonych obrazkach prawe nadkole jest w stanie wskazuj±cym na spo¿ycie to zmuszony by³em zakupiæ:

W miarê postêpu prac bêde zamieszcza³ dalsze zdjêcia je¿eli bêdzie jakiekolwiek zainteresowanie tematem :D
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2010-11-23, 21:32   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
Drogie s± kolego blachy do tego ju¿ klasyka? Pozdrawiam! :tak:
 

zlotacz
Wys³any: 2010-11-23, 22:26   
0
UP DOWN

Posty: 7
Jak siê dobrze poszuka to nie sa takie drogie:) dzia³aj popatrzymy na efekty...
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-23, 22:45   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Robertlodz09 napisa³/a:
Drogie s± kolego blachy do tego ju¿ klasyka?

Wszystko oczywi¶cie podróba :
- b³otniki przednie - 140 z³ /szt
- b³otnik tylny - 230 z³ /szt
- progi - 100 z³ /szt
- reparaturka b³otnika - 140 z³/szt.
Czê¶ci drogie nie s± tylko ciê¿ko z dostêpno¶ci± . Reparaturki prawego b³otnika po 87 roku nigdzie nie ma ( jest inna ni¿ przed 87 ). B³otnik tylny jedyny jaki by³ i to akurat ten co mi potrzebny, progi jakie¶ by³y z tym ¿e lewy jest krótszy ( nie siêga od s³upka do s³upka).
Na lew± reparaturkê czeka³em miesi±c.
Czê¶ci u¿ywane takie jak drzwi które kupi³em s± tanie tylko trzeba szukaæ bo najm³odsze bêd± mia³y 17 lat wiec ruda im nie obca.
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-24, 10:22   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Parê nowych zdjêæ bo reszta co¶ siê wczytaæ nie chce:



Dzisiaj trzeba wyd³ubaæ zbiornik bo cieknie i mo¿na zabraæ sie za spawanie lewej strony :D

Musia³em wyd³ubaæ deske bo jak zwykle w tym modelu dziura pod akumulatorem i nie da siê spawac , bo wyk³adzina pod spodem .
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-25, 11:26   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
No i po wczorajszych walkach przed spawaniem musia³em wyd³ubaæ zbiornik .
A to co trzeba wyj±æ ¿eby siê do niego dostaæ:


A tu drugi powoli doprowadzam do porz±dku:


No i jak dobrze pójdzie to dzisiaj zabieram siê za spawanie :D
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-26, 11:48   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Wyci±³em kawa³ek progu i jak na 20 letni pojazd to jest idealnie.Polecia³ rant od b³otnika i kawa³ek rudej na ³aczeniu progu z pod³og± .
Dzisiaj nowy próg i reparaturka b³otnika ^^
 

kamilmjk 
Wys³any: 2010-11-27, 12:27   
0
UP DOWN


Posty: 97
Sk±d: WGM
Po hondzie kupie sobie rekina :) inna marka nie wchodzi w grê!

Opowiedz co¶ wiêcej o aucie.
 
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-27, 13:27   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
A co by¶ Chcia³ wiedzieæ?
Cze¶ci s± tanie nawet w serwisie. Uzywek na rynku parê stron . Jak nie by³a po jaki¶ mocnych przejsciach to i blacharsko mimo swojego wieku nie jest zle.
Newralgiczne punkty blacharskie : ³±czenie progu z pod³og± strona kierowcy i pasa¿era, podstawa akumulatora ( ¿eby to pospawaæ trzeba wyj±æ deskê , bo pod spodem jest wyk³adzina i sterownik silnika), pod nogami pasa¿erów z ty³u sa wk³adki w pod³ogê i to tam gnije, pas tylny przy haku.
Czêsto wyj± tylne mosty , wycieki oleju ze skrzyni biegów ( 3 razy wymienia³em simering i dalej siê poci ). Silniki 6 cylindrowe wra¿liwe na przegrzanie, 4 cylindrowe M40 siadaj± wa³ki rozrz±du - ca³y silnik mo¿na kupiæ za 500 z³.
E30 w dobrym stanie jest drogie w zakupie , szczególnie jak ma zmieniony silnik na jakie¶ M50 B25 lub B28
 

lorakkr21 
Wys³any: 2010-11-27, 14:02   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
Wczoraj by³em u kolegi te¿ ma E-30 super eta 2.7 w oryginale ale od jakiegos czasu ma tam 3.0 V8 od E-34 krótki dyfer i szpere v-max to 180 ale z pi±tki rusza i pali kapcia !!! Potwór !!! A ty na kiedy przewidujesz koniec pracy ??? Kolor ten sam ???
 
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-28, 14:58   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Koniec pracy za jakie¶ 3 tyg. jak dobrze wszystko pojdzie. kolor bêdzie czerwony . silnik narazie zostaje ten sam bo wystarczaj±co du¿o kasiorka na nia posz³o w chwili obecnej .
potwór to nie jest ale mnie na dojazdy do pracy w zupe³no¶ci wystarcza.

Próg wyciêty - trochê rudej ale nie ma tragedi


Ruda usuniêta w ca³o¶ci - trzeba trochê wewnetrzny prog uzupe³niæ .


A tu ju¿ próg uzupe³niony i wstepnie zabezpieczony antykorozyjnie.

Dalsze zdjêcia pózniej bo mogê tylko 5 zdjêæ dziennie wczytac .
 

kondzio508 
Wys³any: 2010-11-28, 16:24   
0
UP DOWN

Posty: 35
silnik do ca³osciowego malowania bedzie wyjety ? co z instalacj± elektryczn± podczas zmiany koloru ? demontujesz ?
 
 

Falconx 
Wys³any: 2010-11-29, 16:54   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Silnik to zobaczê , wiazki zdemontowane na tyle na ile sie da bez niszczenia zbytniego. Wszystko zale¿y ile bedzie trzeba jeszcze w ni± w³o¿yæ kasy - bo na dzieñ dzisiejszy to sporo wysz³o.
 

Falconx 
Wys³any: 2010-12-04, 18:47   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno


No i dzisiaj skonczylem jedna strone.to cos na samochodzie to epoksyd.
 

kubazjan
Wys³any: 2010-12-04, 19:42   
0
UP DOWN

Pomóg³: 1 raz
Posty: 246
no to gratulacje...ja mam do odrestaurowania Warszawe z 1966 roku ...i zaraz po swietach sie za nia zabieram...Jej stan jest naprawde zadowalajacacy...
 

lorakkr21 
Wys³any: 2010-12-05, 00:22   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
By³o szlifn±æ najpierw spawy a dopiero epoksyd ja bym tak zrobi³ bo teraz jak zaczniesz szlifowaæ to spali ten epoksyd i lipa
 
 

Falconx 
Wys³any: 2010-12-05, 12:23   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Szlifniete przed epoksydem.
A dzisiaj druga strona - tylko ¿e mróz zaje.......sty - trzeba ze 2 godz ¿eby nagrzaæ warsztat do zno¶nej temperatury. :sciana: :sciana:
 

lorakkr21 
Wys³any: 2010-12-05, 16:33   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomóg³: 4 razy
Posty: 123
Kolego nie pracuje sie w niedziele bo wszystko siê pier**** hehe wiem z do¶wiadczenia !!
 
 

Falconx 
Wys³any: 2010-12-06, 12:16   
0
UP DOWN

Posty: 70
Sk±d: Piaseczno
Wiem , ¿e nie pracuje siê w niedziele ,ale ja pracuje na 2 zmiany i akurat w tym tygodniu mam 2 wiec bêdê wraca³ po 22 i muszê jako¶ nadgoniæ robotê bo stanê³a przez te mrozy. Jak narazie to wszystko ok. Dzisiaj po³atam pod³ogê pod nogami pasa¿era i spasujê próg.
Mo¿e uda mi siê go wspawaæ .Pózniej wymiana b³otnka tyl , ale najpierw trzeba nadkole stworzyæ a z tym siê zejdzie .
A klientów samochody stoj± :sciana: !!!!!!! Dobrze ¿e byli uprzedzeni ¿e siê zejdzie !! :roll:
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group