Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-23, 20:57 BMW e-30
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Witam !
To teraz ja sie pochwalê drobnym remoncikiem swojego samochodu bo ju¿ czas najwy¿szy a jak wiadomo szewc w dziurawych butach chodzi.
Tak wygl±da³a przed drobnym remontem:
A tak wygl±da w trakcie :
[IMG]http://image[URL=htt...r="0" alt="" />
Poniewa¿ jak widaæ na za³±czonych obrazkach prawe nadkole jest w stanie wskazuj±cym na spo¿ycie to zmuszony by³em zakupiæ:
W miarê postêpu prac bêde zamieszcza³ dalsze zdjêcia je¿eli bêdzie jakiekolwiek zainteresowanie tematem |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2010-11-23, 21:32
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
Drogie s± kolego blachy do tego ju¿ klasyka? Pozdrawiam! |
|
|
|
|
zlotacz
|
Wys³any: 2010-11-23, 22:26
|
0
|
|
|
Posty: 7
|
Jak siê dobrze poszuka to nie sa takie drogie:) dzia³aj popatrzymy na efekty... |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-23, 22:45
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Robertlodz09 napisa³/a: | Drogie s± kolego blachy do tego ju¿ klasyka? |
Wszystko oczywi¶cie podróba :
- b³otniki przednie - 140 z³ /szt
- b³otnik tylny - 230 z³ /szt
- progi - 100 z³ /szt
- reparaturka b³otnika - 140 z³/szt.
Czê¶ci drogie nie s± tylko ciê¿ko z dostêpno¶ci± . Reparaturki prawego b³otnika po 87 roku nigdzie nie ma ( jest inna ni¿ przed 87 ). B³otnik tylny jedyny jaki by³ i to akurat ten co mi potrzebny, progi jakie¶ by³y z tym ¿e lewy jest krótszy ( nie siêga od s³upka do s³upka).
Na lew± reparaturkê czeka³em miesi±c.
Czê¶ci u¿ywane takie jak drzwi które kupi³em s± tanie tylko trzeba szukaæ bo najm³odsze bêd± mia³y 17 lat wiec ruda im nie obca. |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-24, 10:22
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Parê nowych zdjêæ bo reszta co¶ siê wczytaæ nie chce:
Dzisiaj trzeba wyd³ubaæ zbiornik bo cieknie i mo¿na zabraæ sie za spawanie lewej strony
Musia³em wyd³ubaæ deske bo jak zwykle w tym modelu dziura pod akumulatorem i nie da siê spawac , bo wyk³adzina pod spodem . |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-25, 11:26
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
No i po wczorajszych walkach przed spawaniem musia³em wyd³ubaæ zbiornik .
A to co trzeba wyj±æ ¿eby siê do niego dostaæ:
A tu drugi powoli doprowadzam do porz±dku:
No i jak dobrze pójdzie to dzisiaj zabieram siê za spawanie |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-26, 11:48
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Wyci±³em kawa³ek progu i jak na 20 letni pojazd to jest idealnie.Polecia³ rant od b³otnika i kawa³ek rudej na ³aczeniu progu z pod³og± .
Dzisiaj nowy próg i reparaturka b³otnika
|
|
|
|
|
kamilmjk
|
Wys³any: 2010-11-27, 12:27
|
0
|
|
|
Posty: 97 Sk±d: WGM
|
Po hondzie kupie sobie rekina inna marka nie wchodzi w grê!
Opowiedz co¶ wiêcej o aucie. |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-27, 13:27
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
A co by¶ Chcia³ wiedzieæ?
Cze¶ci s± tanie nawet w serwisie. Uzywek na rynku parê stron . Jak nie by³a po jaki¶ mocnych przejsciach to i blacharsko mimo swojego wieku nie jest zle.
Newralgiczne punkty blacharskie : ³±czenie progu z pod³og± strona kierowcy i pasa¿era, podstawa akumulatora ( ¿eby to pospawaæ trzeba wyj±æ deskê , bo pod spodem jest wyk³adzina i sterownik silnika), pod nogami pasa¿erów z ty³u sa wk³adki w pod³ogê i to tam gnije, pas tylny przy haku.
Czêsto wyj± tylne mosty , wycieki oleju ze skrzyni biegów ( 3 razy wymienia³em simering i dalej siê poci ). Silniki 6 cylindrowe wra¿liwe na przegrzanie, 4 cylindrowe M40 siadaj± wa³ki rozrz±du - ca³y silnik mo¿na kupiæ za 500 z³.
E30 w dobrym stanie jest drogie w zakupie , szczególnie jak ma zmieniony silnik na jakie¶ M50 B25 lub B28 |
|
|
|
|
lorakkr21
|
Wys³any: 2010-11-27, 14:02
|
0
|
|
|
lorakkr21
Pomóg³: 4 razy Posty: 123
|
Wczoraj by³em u kolegi te¿ ma E-30 super eta 2.7 w oryginale ale od jakiegos czasu ma tam 3.0 V8 od E-34 krótki dyfer i szpere v-max to 180 ale z pi±tki rusza i pali kapcia !!! Potwór !!! A ty na kiedy przewidujesz koniec pracy ??? Kolor ten sam ??? |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-28, 14:58
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Koniec pracy za jakie¶ 3 tyg. jak dobrze wszystko pojdzie. kolor bêdzie czerwony . silnik narazie zostaje ten sam bo wystarczaj±co du¿o kasiorka na nia posz³o w chwili obecnej .
potwór to nie jest ale mnie na dojazdy do pracy w zupe³no¶ci wystarcza.
Próg wyciêty - trochê rudej ale nie ma tragedi
Ruda usuniêta w ca³o¶ci - trzeba trochê wewnetrzny prog uzupe³niæ .
A tu ju¿ próg uzupe³niony i wstepnie zabezpieczony antykorozyjnie.
Dalsze zdjêcia pózniej bo mogê tylko 5 zdjêæ dziennie wczytac . |
|
|
|
|
kondzio508
|
Wys³any: 2010-11-28, 16:24
|
0
|
|
|
Posty: 35
|
silnik do ca³osciowego malowania bedzie wyjety ? co z instalacj± elektryczn± podczas zmiany koloru ? demontujesz ? |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-11-29, 16:54
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Silnik to zobaczê , wiazki zdemontowane na tyle na ile sie da bez niszczenia zbytniego. Wszystko zale¿y ile bedzie trzeba jeszcze w ni± w³o¿yæ kasy - bo na dzieñ dzisiejszy to sporo wysz³o. |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-12-04, 18:47
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
No i dzisiaj skonczylem jedna strone.to cos na samochodzie to epoksyd. |
|
|
|
|
kubazjan
|
Wys³any: 2010-12-04, 19:42
|
0
|
|
|
Pomóg³: 1 raz Posty: 246
|
no to gratulacje...ja mam do odrestaurowania Warszawe z 1966 roku ...i zaraz po swietach sie za nia zabieram...Jej stan jest naprawde zadowalajacacy... |
|
|
|
|
lorakkr21
|
Wys³any: 2010-12-05, 00:22
|
0
|
|
|
lorakkr21
Pomóg³: 4 razy Posty: 123
|
By³o szlifn±æ najpierw spawy a dopiero epoksyd ja bym tak zrobi³ bo teraz jak zaczniesz szlifowaæ to spali ten epoksyd i lipa |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-12-05, 12:23
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Szlifniete przed epoksydem.
A dzisiaj druga strona - tylko ¿e mróz zaje.......sty - trzeba ze 2 godz ¿eby nagrzaæ warsztat do zno¶nej temperatury. |
|
|
|
|
lorakkr21
|
Wys³any: 2010-12-05, 16:33
|
0
|
|
|
lorakkr21
Pomóg³: 4 razy Posty: 123
|
Kolego nie pracuje sie w niedziele bo wszystko siê pier**** hehe wiem z do¶wiadczenia !! |
|
|
|
|
Falconx
|
Wys³any: 2010-12-06, 12:16
|
0
|
|
|
Posty: 70 Sk±d: Piaseczno
|
Wiem , ¿e nie pracuje siê w niedziele ,ale ja pracuje na 2 zmiany i akurat w tym tygodniu mam 2 wiec bêdê wraca³ po 22 i muszê jako¶ nadgoniæ robotê bo stanê³a przez te mrozy. Jak narazie to wszystko ok. Dzisiaj po³atam pod³ogê pod nogami pasa¿era i spasujê próg.
Mo¿e uda mi siê go wspawaæ .Pózniej wymiana b³otnka tyl , ale najpierw trzeba nadkole stworzyæ a z tym siê zejdzie .
A klientów samochody stoj± !!!!!!! Dobrze ¿e byli uprzedzeni ¿e siê zejdzie !! |
|
|
|