Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
Falconx 
Wysłany: 2010-11-23, 20:57   BMW e-30
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Witam !
To teraz ja sie pochwalĂŞ drobnym remoncikiem swojego samochodu bo juÂż czas najwyÂższy a jak wiadomo szewc w dziurawych butach chodzi.
Tak wyglÂądaÂła przed drobnym remontem:

A tak wyglÂąda w trakcie :




[IMG]http://image[URL=htt...r="0" alt="" />


Poniewa¿ jak widaÌ na za³¹czonych obrazkach prawe nadkole jest w stanie wskazuj¹cym na spo¿ycie to zmuszony by³em zakupiÌ:

W miarĂŞ postĂŞpu prac bĂŞde zamieszczaÂł dalsze zdjĂŞcia jeÂżeli bĂŞdzie jakiekolwiek zainteresowanie tematem :D
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2010-11-23, 21:32   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
Drogie sÂą kolego blachy do tego juÂż klasyka? Pozdrawiam! :tak:
 

zlotacz
Wysłany: 2010-11-23, 22:26   
0
UP DOWN

Posty: 7
Jak siĂŞ dobrze poszuka to nie sa takie drogie:) dziaÂłaj popatrzymy na efekty...
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-23, 22:45   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Robertlodz09 napisał/a:
Drogie sÂą kolego blachy do tego juÂż klasyka?

Wszystko oczywiÂście podrĂłba :
- bÂłotniki przednie - 140 zÂł /szt
- bÂłotnik tylny - 230 zÂł /szt
- progi - 100 zÂł /szt
- reparaturka bÂłotnika - 140 zÂł/szt.
CzĂŞÂści drogie nie sÂą tylko ciĂŞÂżko z dostĂŞpnoÂściÂą . Reparaturki prawego bÂłotnika po 87 roku nigdzie nie ma ( jest inna niÂż przed 87 ). BÂłotnik tylny jedyny jaki byÂł i to akurat ten co mi potrzebny, progi jakieÂś byÂły z tym Âże lewy jest krĂłtszy ( nie siĂŞga od sÂłupka do sÂłupka).
Na lewÂą reparaturkĂŞ czekaÂłem miesiÂąc.
CzĂŞÂści uÂżywane takie jak drzwi ktĂłre kupiÂłem sÂą tanie tylko trzeba szukaĂŚ bo najmÂłodsze bĂŞdÂą miaÂły 17 lat wiec ruda im nie obca.
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-24, 10:22   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
ParĂŞ nowych zdjĂŞĂŚ bo reszta coÂś siĂŞ wczytaĂŚ nie chce:



Dzisiaj trzeba wydÂłubaĂŚ zbiornik bo cieknie i moÂżna zabraĂŚ sie za spawanie lewej strony :D

MusiaÂłem wydÂłubaĂŚ deske bo jak zwykle w tym modelu dziura pod akumulatorem i nie da siĂŞ spawac , bo wykÂładzina pod spodem .
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-25, 11:26   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
No i po wczorajszych walkach przed spawaniem musiaÂłem wydÂłubaĂŚ zbiornik .
A to co trzeba wyj¹Ì ¿eby siê do niego dostaÌ:


A tu drugi powoli doprowadzam do porzÂądku:


No i jak dobrze pĂłjdzie to dzisiaj zabieram siĂŞ za spawanie :D
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-26, 11:48   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Wyci¹³em kawa³ek progu i jak na 20 letni pojazd to jest idealnie.Polecia³ rant od b³otnika i kawa³ek rudej na ³aczeniu progu z pod³og¹ .
Dzisiaj nowy prĂłg i reparaturka bÂłotnika ^^
 

kamilmjk 
Wysłany: 2010-11-27, 12:27   
0
UP DOWN


Posty: 97
Skąd: WGM
Po hondzie kupie sobie rekina :) inna marka nie wchodzi w grĂŞ!

Opowiedz coÂś wiĂŞcej o aucie.
 
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-27, 13:27   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
A co byÂś ChciaÂł wiedzieĂŚ?
CzeÂści sÂą tanie nawet w serwisie. Uzywek na rynku parĂŞ stron . Jak nie byÂła po jakiÂś mocnych przejsciach to i blacharsko mimo swojego wieku nie jest zle.
Newralgiczne punkty blacharskie : ³¹czenie progu z pod³og¹ strona kierowcy i pasa¿era, podstawa akumulatora ( ¿eby to pospawaÌ trzeba wyj¹Ì deskê , bo pod spodem jest wyk³adzina i sterownik silnika), pod nogami pasa¿erów z ty³u sa wk³adki w pod³ogê i to tam gnije, pas tylny przy haku.
CzĂŞsto wyjÂą tylne mosty , wycieki oleju ze skrzyni biegĂłw ( 3 razy wymieniaÂłem simering i dalej siĂŞ poci ). Silniki 6 cylindrowe wraÂżliwe na przegrzanie, 4 cylindrowe M40 siadajÂą waÂłki rozrzÂądu - caÂły silnik moÂżna kupiĂŚ za 500 zÂł.
E30 w dobrym stanie jest drogie w zakupie , szczegĂłlnie jak ma zmieniony silnik na jakieÂś M50 B25 lub B28
 

lorakkr21 
Wysłany: 2010-11-27, 14:02   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomógł: 4 razy
Posty: 123
Wczoraj byÂłem u kolegi teÂż ma E-30 super eta 2.7 w oryginale ale od jakiegos czasu ma tam 3.0 V8 od E-34 krĂłtki dyfer i szpere v-max to 180 ale z piÂątki rusza i pali kapcia !!! PotwĂłr !!! A ty na kiedy przewidujesz koniec pracy ??? Kolor ten sam ???
 
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-28, 14:58   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Koniec pracy za jakieÂś 3 tyg. jak dobrze wszystko pojdzie. kolor bĂŞdzie czerwony . silnik narazie zostaje ten sam bo wystarczajÂąco duÂżo kasiorka na nia poszÂło w chwili obecnej .
potwĂłr to nie jest ale mnie na dojazdy do pracy w zupeÂłnoÂści wystarcza.

PrĂłg wyciĂŞty - trochĂŞ rudej ale nie ma tragedi


Ruda usuniĂŞta w caÂłoÂści - trzeba trochĂŞ wewnetrzny prog uzupeÂłniĂŚ .


A tu juÂż prĂłg uzupeÂłniony i wstepnie zabezpieczony antykorozyjnie.

Dalsze zdjĂŞcia pĂłzniej bo mogĂŞ tylko 5 zdjĂŞĂŚ dziennie wczytac .
 

kondzio508 
Wysłany: 2010-11-28, 16:24   
0
UP DOWN

Posty: 35
silnik do caÂłosciowego malowania bedzie wyjety ? co z instalacjÂą elektrycznÂą podczas zmiany koloru ? demontujesz ?
 
 

Falconx 
Wysłany: 2010-11-29, 16:54   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Silnik to zobaczĂŞ , wiazki zdemontowane na tyle na ile sie da bez niszczenia zbytniego. Wszystko zaleÂży ile bedzie trzeba jeszcze w niÂą wÂłoÂżyĂŚ kasy - bo na dzieĂą dzisiejszy to sporo wyszÂło.
 

Falconx 
Wysłany: 2010-12-04, 18:47   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno


No i dzisiaj skonczylem jedna strone.to cos na samochodzie to epoksyd.
 

kubazjan
Wysłany: 2010-12-04, 19:42   
0
UP DOWN

Pomógł: 1 raz
Posty: 246
no to gratulacje...ja mam do odrestaurowania Warszawe z 1966 roku ...i zaraz po swietach sie za nia zabieram...Jej stan jest naprawde zadowalajacacy...
 

lorakkr21 
Wysłany: 2010-12-05, 00:22   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomógł: 4 razy
Posty: 123
By³o szlifn¹Ì najpierw spawy a dopiero epoksyd ja bym tak zrobi³ bo teraz jak zaczniesz szlifowaÌ to spali ten epoksyd i lipa
 
 

Falconx 
Wysłany: 2010-12-05, 12:23   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Szlifniete przed epoksydem.
A dzisiaj druga strona - tylko Âże mrĂłz zaje.......sty - trzeba ze 2 godz Âżeby nagrzaĂŚ warsztat do znoÂśnej temperatury. :sciana: :sciana:
 

lorakkr21 
Wysłany: 2010-12-05, 16:33   
0
UP DOWN
lorakkr21

Pomógł: 4 razy
Posty: 123
Kolego nie pracuje sie w niedziele bo wszystko siĂŞ pier**** hehe wiem z doÂświadczenia !!
 
 

Falconx 
Wysłany: 2010-12-06, 12:16   
0
UP DOWN

Posty: 70
Skąd: Piaseczno
Wiem , Âże nie pracuje siĂŞ w niedziele ,ale ja pracuje na 2 zmiany i akurat w tym tygodniu mam 2 wiec bĂŞdĂŞ wracaÂł po 22 i muszĂŞ jakoÂś nadgoniĂŚ robotĂŞ bo stanĂŞÂła przez te mrozy. Jak narazie to wszystko ok. Dzisiaj poÂłatam podÂłogĂŞ pod nogami pasaÂżera i spasujĂŞ prĂłg.
MoÂże uda mi siĂŞ go wspawaĂŚ .PĂłzniej wymiana bÂłotnka tyl , ale najpierw trzeba nadkole stworzyĂŚ a z tym siĂŞ zejdzie .
A klientĂłw samochody stojÂą :sciana: !!!!!!! Dobrze Âże byli uprzedzeni Âże siĂŞ zejdzie !! :roll:
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Fotorelacje

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group