Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
Pietras55
Wys³any: 2011-03-05, 11:58   Wyremontowaæ stary, czy zbudowaæ nowy - kompresor
0
UP DOWN

Posty: 1
Witam, chcia³bym wystartowaæ z malowaniem, tylko dla u¿ytku w³asnego, jakie¶ cenzuraó³ki.
Mam pistolet, dostêp do lakierów, ale mam problem z kompresorem.

Otó¿ posiadam w chwili obecnej taki oto kompresorek:





Niestety jest on ju¿ na wykoñczeniu, sprê¿arka wymaga remontu, butle s± nieszczelne, uk³ad regulacji ci¶nienia ca³kiem ominiêty, co sprawia, ¿e ci¶nienie spuszcza tylko zawór bezpieczeñstwa :/ . Proszê o wypowiedzenie siê czy z takiej maszynki da siê co¶ wykrzesaæ, czy remont w ogóle siê op³aca.

2 mo¿liwo¶æ to budowa nowego kompresora, le¿y u mnie w gara¿u parê komponentów - niestety nie mogê odczytaæ oznaczeñ i zwyczajnie nie wiem z czym mam do czynienia:

1) Sprê¿arka - sprawna



Nic niestety o niej nie wiem, liczê na pomoc :)

2) Butle - 2 potê¿ne w porównaniu do tego co mam teraz



3) Silniki które mog± pos³u¿yæ jako napêd





Proszê o poradê :)
 

crash 
Wys³any: 2011-03-05, 12:12   
0
UP DOWN
M³ody

Posty: 31
Sk±d: Wroc³aw
stary ma wydajno¶æ 85l na minute wiêc chyba ju¿ wszystko wiadomo

stary to jaka¶ cenzuraó³ka do pompowania dêtek, s³aby i zero wydajno¶ci nowy mo¿esz zkleciæ ,przy takich zbiornikach to nawet jak wydajno¶æ bêdziesz mia³ lipn± to pomalujesz zawsze co¶ tam z zapasu. Ja maluje niby kompresorem 40l - (ale tylko pojedyncze elementy oraz felgi) i co 2min malowania za³ancza siê bestia na 30sek przy non stop wci¶nietym spuscie.
 

gugun 
Wys³any: 2011-03-06, 20:10   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
wszystko troche malo,ten 1 tloczek....ja tez kiedys na poczatek sobie zrobilem,tylko ze z 2 takich tloczkow jak u ciebie na fotce,butli 150l i silnika ok3kw i ladnie dawalo rade,bo na1 tloczku bedziesz ta butle pol dnia pompowal:) dokup 2 pozakladaj odpowiednie kola zeby dosyc zapierniczaly silnik ok 2kw ta butle duzaipowinno wystarczyc nawet i na duze malowania
 
 

wodyn
Wys³any: 2011-03-15, 08:58   
0
UP DOWN

Posty: 8
sprêzarka ze zdjecia:wydajno¶æ j/w,max ci¶nienie 5 atm nazywana KP2 lub 2a /w zale¿no¶ci od zaworów w g³owicy/.Produkowa³ to Wroc³aw dla elektrowozów ,gdzie s³u¿y³y do zas. pneumatycznego mechanizmu podnoszenia pantografów.Jest o tym trochê na elektrodzie.
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Pomoc dla amatorów

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group