|
|
|
Autor |
Wiadomo¶æ |
|
Pietras55
|
Wys³any: 2011-03-05, 11:58 Wyremontowaæ stary, czy zbudowaæ nowy - kompresor
|
0
|
|
|
Posty: 1
|
Witam, chcia³bym wystartowaæ z malowaniem, tylko dla u¿ytku w³asnego, jakie¶ cenzuraó³ki.
Mam pistolet, dostêp do lakierów, ale mam problem z kompresorem.
Otó¿ posiadam w chwili obecnej taki oto kompresorek:
Niestety jest on ju¿ na wykoñczeniu, sprê¿arka wymaga remontu, butle s± nieszczelne, uk³ad regulacji ci¶nienia ca³kiem ominiêty, co sprawia, ¿e ci¶nienie spuszcza tylko zawór bezpieczeñstwa . Proszê o wypowiedzenie siê czy z takiej maszynki da siê co¶ wykrzesaæ, czy remont w ogóle siê op³aca.
2 mo¿liwo¶æ to budowa nowego kompresora, le¿y u mnie w gara¿u parê komponentów - niestety nie mogê odczytaæ oznaczeñ i zwyczajnie nie wiem z czym mam do czynienia:
1) Sprê¿arka - sprawna
Nic niestety o niej nie wiem, liczê na pomoc
2) Butle - 2 potê¿ne w porównaniu do tego co mam teraz
3) Silniki które mog± pos³u¿yæ jako napêd
Proszê o poradê |
|
|
|
|
crash
|
Wys³any: 2011-03-05, 12:12
|
0
|
|
|
M³ody
Posty: 31 Sk±d: Wroc³aw
|
stary ma wydajno¶æ 85l na minute wiêc chyba ju¿ wszystko wiadomo
stary to jaka¶ cenzuraó³ka do pompowania dêtek, s³aby i zero wydajno¶ci nowy mo¿esz zkleciæ ,przy takich zbiornikach to nawet jak wydajno¶æ bêdziesz mia³ lipn± to pomalujesz zawsze co¶ tam z zapasu. Ja maluje niby kompresorem 40l - (ale tylko pojedyncze elementy oraz felgi) i co 2min malowania za³ancza siê bestia na 30sek przy non stop wci¶nietym spuscie. |
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2011-03-06, 20:10
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
wszystko troche malo,ten 1 tloczek....ja tez kiedys na poczatek sobie zrobilem,tylko ze z 2 takich tloczkow jak u ciebie na fotce,butli 150l i silnika ok3kw i ladnie dawalo rade,bo na1 tloczku bedziesz ta butle pol dnia pompowal:) dokup 2 pozakladaj odpowiednie kola zeby dosyc zapierniczaly silnik ok 2kw ta butle duzaipowinno wystarczyc nawet i na duze malowania |
|
|
|
|
wodyn
|
Wys³any: 2011-03-15, 08:58
|
0
|
|
|
Posty: 8
|
sprêzarka ze zdjecia:wydajno¶æ j/w,max ci¶nienie 5 atm nazywana KP2 lub 2a /w zale¿no¶ci od zaworów w g³owicy/.Produkowa³ to Wroc³aw dla elektrowozów ,gdzie s³u¿y³y do zas. pneumatycznego mechanizmu podnoszenia pantografów.Jest o tym trochê na elektrodzie. |
|
|
|
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
|
|
|