Autor |
Wiadomo¶æ |
|
yansvanhorn
|
Wys³any: 2012-03-21, 09:44 Reinkarnacja E30-tki
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
Witam wszystkich,
Podczas prac maj±cych na celu wskrzeszenie leciwej e30-tki (z przeznaczeniem do sportu) natrafi³em na "ma³±" niespodziankê ukryt± pod orginaln± konserwacj±. Jako, ¿e zdjêcie warto 1000 s³ów, tak zapraszam do galerii:
E30-tka reinkarnacja
Poczynione zosta³y juz wstêpne prace na celu przywrócenia orginalnej ¶wietno¶ci. Mam jednak dylemat co do sposobu zabezpieczenia profilu od wewn±trz. W jaki sposób wykonaæ to aby uzyskaæ najsensowniejsz± ochronê ? W tym momencie profil zosta³ ju¿ zamkniêty (zdjêcia) Mozna siê do niego dostaæ lanc± od pistoletu do konserwacji - ale czy próba odt³uszczenia + na³o¿enia podk³adu w ten sposób ma sens ? Mo¿e jedynie zastosowaæ odpowiedni wosk ? Dinitrol 1000 + Dinitrol ML ?
Pozostaje te¿ kwestia wspawania górnej pó³ki sprê¿yny (widoczna na ostatnich zdjêciach) - ma zostaæ ona dospawana do pod³u¿nicy + dodatkowe wzmocnienie jak w konstrukcji orginalnej.
Jak zabezpieczyæ ten element ? Docelowo mia³a byæ spawana dooko³a - przez co powsta³a by³ przestrzeñ zamkniêta...
Forum przegl±da³em oczywi¶cie. Chodzi mi o ewentualne sugestie w tym konkretnym przypadku. |
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2012-03-21, 11:17
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciæ dac epoxyd i na to w zalezno¶ci od miejsca albo jaki¶ baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier |
|
|
|
|
yansvanhorn
|
Wys³any: 2012-03-28, 21:35
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
gugun napisa³/a: | wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciæ dac epoxyd i na to w zalezno¶ci od miejsca albo jaki¶ baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier |
Ok, tak zrobiê.
A co z przestrzeniami które podczas spawania szczelnie zamkn±³em ? Np. wzmocnienie nad kapeluszem sprê¿yny - otworzyæ, spryskaæ woskiem, zamkn±æ mas± uszczelniaj±c± - czy te¿ zostawiæ szczelnie zamkniête jak jest ?
|
|
|
|
|
gugun
|
Wys³any: 2012-03-29, 09:56
|
0
|
|
|
Pomóg³: 52 razy Posty: 2819 Sk±d: kuj-pom
|
ja np w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliæ ale jest ryzyko jest przyjemno¶æ jak masz zamkniete to zostaw i od srodka nic nie rob |
|
|
|
|
Robertlodz09
|
Wys³any: 2012-03-29, 17:24
|
0
|
|
|
Pomóg³: 61 razy Posty: 3387 Sk±d: £ód¿
|
gugun napisa³/a: | w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliæ ale jest ryzyko jest przyjemno¶æ |
Nie pro¶ciej jest po zabezpieczeniu profilu "za¶lepiæ otwór" gumow± za¶lepk± o ¶rednicy nawierconego otworu ? Mo¿na takie "za¶lepki" dostaæ w sklepach z czê¶ciami samochod.
A otwory w progach (do konserwacji) najlepiej jest wierciæ od wewn±trz nadwozia
Pozdrawiam! |
|
|
|