Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomo¶æ
yansvanhorn
Wys³any: 2012-03-21, 09:44   Reinkarnacja E30-tki
0
UP DOWN

Posty: 5
Witam wszystkich,

Podczas prac maj±cych na celu wskrzeszenie leciwej e30-tki (z przeznaczeniem do sportu) natrafi³em na "ma³±" niespodziankê ukryt± pod orginaln± konserwacj±. Jako, ¿e zdjêcie warto 1000 s³ów, tak zapraszam do galerii:

E30-tka reinkarnacja

Poczynione zosta³y juz wstêpne prace na celu przywrócenia orginalnej ¶wietno¶ci. Mam jednak dylemat co do sposobu zabezpieczenia profilu od wewn±trz. W jaki sposób wykonaæ to aby uzyskaæ najsensowniejsz± ochronê ? W tym momencie profil zosta³ ju¿ zamkniêty (zdjêcia) Mozna siê do niego dostaæ lanc± od pistoletu do konserwacji - ale czy próba odt³uszczenia + na³o¿enia podk³adu w ten sposób ma sens ? Mo¿e jedynie zastosowaæ odpowiedni wosk ? Dinitrol 1000 + Dinitrol ML ?

Pozostaje te¿ kwestia wspawania górnej pó³ki sprê¿yny (widoczna na ostatnich zdjêciach) - ma zostaæ ona dospawana do pod³u¿nicy + dodatkowe wzmocnienie jak w konstrukcji orginalnej.

Jak zabezpieczyæ ten element ? Docelowo mia³a byæ spawana dooko³a - przez co powsta³a by³ przestrzeñ zamkniêta...

Forum przegl±da³em oczywi¶cie. Chodzi mi o ewentualne sugestie w tym konkretnym przypadku.
 

gugun 
Wys³any: 2012-03-21, 11:17   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciæ dac epoxyd i na to w zalezno¶ci od miejsca albo jaki¶ baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier
 
 

yansvanhorn
Wys³any: 2012-03-28, 21:35   
0
UP DOWN

Posty: 5
gugun napisa³/a:
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciæ dac epoxyd i na to w zalezno¶ci od miejsca albo jaki¶ baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier


Ok, tak zrobiê.

A co z przestrzeniami które podczas spawania szczelnie zamkn±³em ? Np. wzmocnienie nad kapeluszem sprê¿yny - otworzyæ, spryskaæ woskiem, zamkn±æ mas± uszczelniaj±c± - czy te¿ zostawiæ szczelnie zamkniête jak jest ?

 

gugun 
Wys³any: 2012-03-29, 09:56   
0
UP DOWN



Pomóg³: 52 razy
Posty: 2819
Sk±d: kuj-pom
ja np w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliæ ale jest ryzyko jest przyjemno¶æ :D jak masz zamkniete to zostaw i od srodka nic nie rob
 
 

Robertlodz09 
Wys³any: 2012-03-29, 17:24   
0
UP DOWN


Pomóg³: 61 razy
Posty: 3387
Sk±d: £ód¿
gugun napisa³/a:
w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliæ ale jest ryzyko jest przyjemno¶æ

Nie pro¶ciej jest po zabezpieczeniu profilu "za¶lepiæ otwór" gumow± za¶lepk± o ¶rednicy nawierconego otworu ? ;) Mo¿na takie "za¶lepki" dostaæ w sklepach z czê¶ciami samochod. :tak:
A otwory w progach (do konserwacji) najlepiej jest wierciæ od wewn±trz nadwozia ;)
Pozdrawiam! :spoko:
 

LAKIEROWANKO Strona G³ówna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Blacharstwo i inne naprawy

Odpowiedz do tematu  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group