Szukaj FAQ Album



Autor Wiadomość
yansvanhorn
Wysłany: 2012-03-21, 09:44   Reinkarnacja E30-tki
0
UP DOWN

Posty: 5
Witam wszystkich,

Podczas prac maj¹cych na celu wskrzeszenie leciwej e30-tki (z przeznaczeniem do sportu) natrafi³em na "ma³¹" niespodziankê ukryt¹ pod orginaln¹ konserwacj¹. Jako, ¿e zdjêcie warto 1000 s³ów, tak zapraszam do galerii:

E30-tka reinkarnacja

Poczynione zostaÂły juz wstĂŞpne prace na celu przywrĂłcenia orginalnej ÂświetnoÂści. Mam jednak dylemat co do sposobu zabezpieczenia profilu od wewnÂątrz. W jaki sposĂłb wykonaĂŚ to aby uzyskaĂŚ najsensowniejszÂą ochronĂŞ ? W tym momencie profil zostaÂł juÂż zamkniĂŞty (zdjĂŞcia) Mozna siĂŞ do niego dostaĂŚ lancÂą od pistoletu do konserwacji - ale czy prĂłba odtÂłuszczenia + naÂłoÂżenia podkÂładu w ten sposĂłb ma sens ? MoÂże jedynie zastosowaĂŚ odpowiedni wosk ? Dinitrol 1000 + Dinitrol ML ?

Pozostaje te¿ kwestia wspawania górnej pó³ki sprê¿yny (widoczna na ostatnich zdjêciach) - ma zostaÌ ona dospawana do pod³u¿nicy + dodatkowe wzmocnienie jak w konstrukcji orginalnej.

Jak zabezpieczyĂŚ ten element ? Docelowo miaÂła byĂŚ spawana dookoÂła - przez co powstaÂła byÂł przestrzeĂą zamkniĂŞta...

Forum przeglÂądaÂłem oczywiÂście. Chodzi mi o ewentualne sugestie w tym konkretnym przypadku.
 

gugun 
Wysłany: 2012-03-21, 11:17   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciĂŚ dac epoxyd i na to w zaleznoÂści od miejsca albo jakiÂś baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier
 
 

yansvanhorn
Wysłany: 2012-03-28, 22:35   
0
UP DOWN

Posty: 5
gugun napisał/a:
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciĂŚ dac epoxyd i na to w zaleznoÂści od miejsca albo jakiÂś baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier


Ok, tak zrobiĂŞ.

A co z przestrzeniami które podczas spawania szczelnie zamkn¹³em ? Np. wzmocnienie nad kapeluszem sprê¿yny - otworzyÌ, spryskaÌ woskiem, zamkn¹Ì mas¹ uszczelniaj¹c¹ - czy te¿ zostawiÌ szczelnie zamkniête jak jest ?

 

gugun 
Wysłany: 2012-03-29, 10:56   
0
UP DOWN



Pomógł: 52 razy
Posty: 2819
Skąd: kuj-pom
ja np w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliÌ ale jest ryzyko jest przyjemnoœÌ :D jak masz zamkniete to zostaw i od srodka nic nie rob
 
 

Robertlodz09 
Wysłany: 2012-03-29, 18:24   
0
UP DOWN


Pomógł: 61 razy
Posty: 3387
Skąd: ÂŁĂłdÂż
gugun napisał/a:
w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliÌ ale jest ryzyko jest przyjemnoœÌ

Nie proÂściej jest po zabezpieczeniu profilu "zaÂślepiĂŚ otwĂłr" gumowÂą zaÂślepkÂą o Âśrednicy nawierconego otworu ? ;) MoÂżna takie "zaÂślepki" dostaĂŚ w sklepach z czĂŞÂściami samochod. :tak:
A otwory w progach (do konserwacji) najlepiej jest wierciĂŚ od wewnÂątrz nadwozia ;)
Pozdrawiam! :spoko:
 

LAKIEROWANKO Strona Główna » LAKIERNICTWO SAMOCHODOWE » Blacharstwo i inne naprawy

Odpowiedz do tematu  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Skocz do: 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group