Autor |
Wiadomość |
 |
yansvanhorn
|
Wysłany: 2012-03-21, 09:44 Reinkarnacja E30-tki
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
Witam wszystkich,
Podczas prac maj¹cych na celu wskrzeszenie leciwej e30-tki (z przeznaczeniem do sportu) natrafi³em na "ma³¹" niespodziankê ukryt¹ pod orginaln¹ konserwacj¹. Jako, ¿e zdjêcie warto 1000 s³ów, tak zapraszam do galerii:
E30-tka reinkarnacja
Poczynione zostaÂły juz wstĂŞpne prace na celu przywrĂłcenia orginalnej ÂświetnoÂści. Mam jednak dylemat co do sposobu zabezpieczenia profilu od wewnÂątrz. W jaki sposĂłb wykonaĂŚ to aby uzyskaĂŚ najsensowniejszÂą ochronĂŞ ? W tym momencie profil zostaÂł juÂż zamkniĂŞty (zdjĂŞcia) Mozna siĂŞ do niego dostaĂŚ lancÂą od pistoletu do konserwacji - ale czy prĂłba odtÂłuszczenia + naÂłoÂżenia podkÂładu w ten sposĂłb ma sens ? MoÂże jedynie zastosowaĂŚ odpowiedni wosk ? Dinitrol 1000 + Dinitrol ML ?
Pozostaje te¿ kwestia wspawania górnej pó³ki sprê¿yny (widoczna na ostatnich zdjêciach) - ma zostaÌ ona dospawana do pod³u¿nicy + dodatkowe wzmocnienie jak w konstrukcji orginalnej.
Jak zabezpieczyĂŚ ten element ? Docelowo miaÂła byĂŚ spawana dookoÂła - przez co powstaÂła byÂł przestrzeĂą zamkniĂŞta...
Forum przeglÂądaÂłem oczywiÂście. Chodzi mi o ewentualne sugestie w tym konkretnym przypadku. |
|
|
|
 |
gugun
|
Wysłany: 2012-03-21, 11:17
|
0
|
|
|


Pomógł: 52 razy Posty: 2819 Skąd: kuj-pom
|
wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciĂŚ dac epoxyd i na to w zaleznoÂści od miejsca albo jakiÂś baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier |
|
|
|
 |
yansvanhorn
|
Wysłany: 2012-03-28, 22:35
|
0
|
|
|
Posty: 5
|
gugun napisał/a: | wosk i jazda...jesli chodzi o profile zamkniete a reszte obczysciĂŚ dac epoxyd i na to w zaleznoÂści od miejsca albo jakiÂś baranek/mase + konserwacje,albo podklad akrylowy i lakier |
Ok, tak zrobiĂŞ.
A co z przestrzeniami które podczas spawania szczelnie zamkn¹³em ? Np. wzmocnienie nad kapeluszem sprê¿yny - otworzyÌ, spryskaÌ woskiem, zamkn¹Ì mas¹ uszczelniaj¹c¹ - czy te¿ zostawiÌ szczelnie zamkniête jak jest ?
 |
|
|
|
 |
gugun
|
Wysłany: 2012-03-29, 10:56
|
0
|
|
|


Pomógł: 52 razy Posty: 2819 Skąd: kuj-pom
|
ja np w progach wierce dziurke,wk³adam wê¿yk i zaspawuje.lubi sie zapaliÌ ale jest ryzyko jest przyjemnoœÌ jak masz zamkniete to zostaw i od srodka nic nie rob |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2012-03-29, 18:24
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
gugun napisał/a: | w progach wierce dziurke,wkÂładam wĂŞÂżyk i zaspawuje.lubi sie zapaliĂŚ ale jest ryzyko jest przyjemnoœÌ |
Nie proÂściej jest po zabezpieczeniu profilu "zaÂślepiĂŚ otwĂłr" gumowÂą zaÂślepkÂą o Âśrednicy nawierconego otworu ? MoÂżna takie "zaÂślepki" dostaĂŚ w sklepach z czĂŞÂściami samochod.
A otwory w progach (do konserwacji) najlepiej jest wierciĂŚ od wewnÂątrz nadwozia
Pozdrawiam! |
|
|
|