Autor |
Wiadomość |
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-04, 20:58 weryfikacja wiedzy :C
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
przed kaÂżdÂą aplikacjÂą czegokolwiek na powierzchniĂŞ trzeba jÂą umyĂŚ zmywaczem silikonowym (dwie szmatki, nawilÂżona + sucha lub zraszacz + sucha) zmywacz musimy zebraĂŚ za pomocÂą szmatki, nie moÂże odparowaĂŚ !!!
1. a wiec tak, na go³¹ blachê k³adziemy 2 warstwy epoksydu w odstêpie 10-15min, czekamy 12 godzin i szlifujemy na sucho mechanicznie p360-p500
2. na tak przygotowan¹ powierzchniê nak³adamy szpachlê z w³óknem szklanym(p80-120 rêcznie) (np na spawy) na to szpachlê miekk¹ (p80-120 rêcznie, wykoùczeniowo p120-p180) i wykoùczeniow¹ (zgrubne p180-p240 wykoùczeniowo p240-p320)
3. na koniec wyprowadziĂŚ powierzchniĂŞ za pomocÂą pudru kontrolnego
4. NaÂłoÂżyĂŚ podkÂład akrylowy w 3 warstwach w odstĂŞpach 5-10 minut, pierwsza przepylona powierzchnia, druga i trzecia peÂłne dolane
5. dla pewnoÂści sprawdziĂŚ naÂłoÂżyĂŚ puder kontrolny i przeszlifowaĂŚ na sucho mechanicznie p360-p500 bÂądÂź rĂŞcznie p400-p500
6. baza - o tym nie wiem nic
7. klar nakÂłada siĂŞ na podsuszonÂą bazĂŞ (okoÂło 30-40 minut po ostaniej warstwie bazy) 3 warstwy w odstĂŞpach 5-10minut
o proporcjach nie ma tutaj nic ze wzglĂŞdu Âże wszystko jest w kartach technicznych produktĂłw novola, bo odnoÂśnie tego pisaÂłem ten "proces technologiczny" |
|
|
|
 |
Âłysy73
|
Wysłany: 2014-08-04, 22:04
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Ruffy napisał/a: | o proporcjach nie ma tutaj nic ze wzglĂŞdu | ... ze wzglĂŞdu na to Âże mogÂą to czytaĂŚ sÂłuÂżby mundurowe i za samo ĂŚpanie mocnego towaru mogÂą zacz¹Ì ÂścigaĂŚ co bĂŞdzie skutkowaÂło duÂżo gorszymi konsekwencjami niÂż wykonanie tych gÂłupot ktĂłre wypunktowaÂłeÂś...
PiÂłeÂś - nie siadaj za kierownicĂŞ
WciÂągasz - daj czas Âżeby odeszÂło a nie bierz siĂŞ na haju do roboty |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-04, 22:45
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Epox przed naÂłoÂżeniem szpachli papierem 600 na mokro przeleĂŚ. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-04, 23:42
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
O jakaÂś rzeczowa rada za co dziĂŞkujĂŞ, co z resztÂą punktĂłw?
ÂŁysy73, jeÂśli nie chcesz pomĂłc to daruj sobie Âżarty na poziomie dla oceanu, niech zgadne, jestes jednym z tych fachowcĂłw ktĂłrzy na pytanie czy epoksyd bĂŞdzie pod szpachla pukaja siĂŞ w gÂłowĂŞ? A moÂże za caÂłoÂściowe, czyli reperaturki tyÂł i zmianĂŞ koloru na SOLID chcÂą 5-8tys bo poÂłoÂżenie epolsydu na blachĂŞ ekstra tyÂś zÂł...
ÂŻeby nie zadawaĂŚ gÂłupich pytaĂą to znalazÂłem sam sobie odpowiedzi jednak chciaÂłem je zweryfikowaĂŚ... OdnoÂśnie klaru to juÂż wiem Âżeby nakÂładaĂŚ 1.5 warstwy, za bardzo nie czaje o co chodzi ale to sobie doczytaĂŚ |
|
|
|
 |
Âłysy73
|
Wysłany: 2014-08-05, 17:09
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Ruffy napisał/a: | O jakaÂś rzeczowa rada za co dziĂŞkujĂŞ, | No to gratulujĂŞ kumulowania wiedzy........ Ruffy napisał/a: | ÂŁysy73, jeÂśli nie chcesz pomĂłc to daruj sobie Âżarty na poziomie dla oceanu, niech zgadne, jestes jednym z tych fachowcĂłw ktĂłrzy na pytanie czy epoksyd bĂŞdzie pod szpachla pukaja siĂŞ w gÂłowĂŞ? A moÂże za caÂłoÂściowe, czyli reperaturki tyÂł i zmianĂŞ koloru na SOLID chcÂą 5-8tys bo poÂłoÂżenie epolsydu na blachĂŞ ekstra tyÂś zÂł... | Nie wiem do koĂąca co masz na myÂśli wiĂŞc odgĂłrnie powiem : Âże siĂŞ mylisz Ruffy napisał/a: | ÂŻeby nie zadawaĂŚ gÂłupich pytaĂą to znalazÂłem sam sobie odpowiedzi jednak chciaÂłem je zweryfikowaĂŚ.. | A gdzie znalazÂłeÂś takowe odpowiedzi? Chyba na forum miÂłoÂśnikĂłw opla manty, bÂądÂź opla kadeta albo jeszcze lepiej ascony - bo nie sadzĂŞ Âże na tym forum Ruffy napisał/a: | OdnoÂśnie klaru to juÂż wiem Âżeby nakÂładaĂŚ 1.5 warstwy, za bardzo nie czaje o co chodzi ale to sobie doczytaĂŚ | No to spoko. GratulujĂŞ kolejnego odkrycia. Tylko nie zdziw siĂŞ gdy jedni bĂŞdÂą mĂłwiĂŚ Âże na 1,5 rej, drudzy Âże na 2, a kilku innych Âże na 3 - i co wiĂŞcej kaÂżdy z nich bĂŞdzie miaÂł swojÂą racjĂŞ.
No ale ja siĂŞ nie znam, wiĂŞc nie zabieram gÂłosu w temacie sprawdzania wiedzy zaczerpniĂŞtej peÂłnymi ... (nie wiem czym - moÂże nocnikami) PONOĂ z tego forum. |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-05, 18:58
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
eh dobra, nie masz nic do dodania w temacie to siĂŞ po prostu nie wypowiadaj, bo jedyne co robisz do tej pory to wprowadzasz zbĂŞdne zamieszanie |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-06, 03:18
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
|
|
|
 |
Âłysy73
|
Wysłany: 2014-08-07, 19:21
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Ruffy napisał/a: | dobra, nie masz nic do dodania w temacie to siĂŞ po prostu nie wypowiadaj, bo jedyne co robisz do tej pory to wprowadzasz zbĂŞdne zamieszanie | Z ca³¹ pewnoÂściÂą poniewaÂż praktycznie wszystko co napisaÂłeÂś zrobiÂłbym inaczej, innymi gradacjami, innymi materiaÂłami, czy przede wszystkim narzĂŞdziami...
WiĂŞc nie mieszam |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-07, 19:48
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
bardzo cieszĂŞ siĂŞ z Twojego doÂświadczenia, widocznie karty techniczne novola pisaÂł idiota |
|
|
|
 |
Âłysy73
|
Wysłany: 2014-08-07, 20:15
|
0
|
|
|
Pomógł: 23 razy Posty: 978
|
Ruffy napisał/a: | widocznie karty techniczne novola pisaÂł idiota | PrĂŞdzej pisaÂł to ktoÂś, kto nie sÂądziÂł Âże wÂłasnÂą ich interpretacjĂŞ zrobi IDIOTA.
Mo¿na zrobiÌ ró¿ne rzeczy i z lekka wbrew ogólnym opisom ró¿nych producentów, lecz trzeba byÌ œwiadomym jakie i kiedy. Ale do tego trzeba jakiegoœ absolutnego MINIMUM !!!!!!!!!! wiedzy której Ty akurat nie posiadasz - i jak patrzê na Twoje podejœcie nie jest Ci ono kiedykolwiek pisane.
Aby przynajmniej minimalnie to zweryfikowaĂŚ zapytaj kogokolwiek z NOVOLA (ich teraz przytaczasz) czy moÂżesz np. przyspieszyĂŚ szpachlowanie po ich epoksydzie nie czekajÂąc do jego peÂłnego wyschniĂŞcia i przeszlifowania, a np. po odczekaniu nie 12 a choĂŚby poÂłowy z tego czasu np. 6-ciu godzin szpachlowaĂŚ po nim nawet bez jego szlifowania.
I to byÂłoby na koniec bo szkoda czasu na gÂłupoty |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-07, 21:13
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
Âłysy73 napisał/a: | np. przyspieszyĂŚ szpachlowanie po ich epoksydzie nie czekajÂąc do jego peÂłnego wyschniĂŞcia i przeszlifowania, a np. po odczekaniu nie 12 a choĂŚby poÂłowy z tego czasu np. 6-ciu godzin szpachlowaĂŚ po nim nawet bez jego szlifowania.
|
Ty jesteÂś gÂłupi czy z policji? najpierw krytykujesz to co napisaÂłem opierajÂąc siĂŞ o karty techniczne, to Âże moÂżna bÂądÂź nie szpachlowaĂŚ po 6h bez szlifowania nie wywnioskowaÂłem z karty, ale spoko wolĂŞ byĂŚ niedoinformowanym amatorem, niÂż gburem robiÂącym z siebie lakiernicze guru... weÂź chÂłopie odbij i idÂź spamowaĂŚ gdzie indziej |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-07, 21:38
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-08-07, 21:41
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-07, 22:53
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
Za jakiœ czas pewnie tak, a temat który poda³eœ trochê pomóg³, chocia¿ kilka s³ów kogoœ doœwiadczonego lepiej by pomog³o ni¿ wdeptywanie swiezaka w ziemiê...
Lack, zada³em po prostu kilka pytaù to wszystko, nie ja zacz¹³em sobie drwiÌ z nowicjusza |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-07, 23:10
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
JakbyÂś poczytaÂł dziaÂł dla amatorĂłw to nie pytaÂłbyÂś o takie rzeczy. Chyba, Âże nie masz czasu na czytanie to co innego. Wtedy odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, nawet listownie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-10, 22:13
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
No dobra Panowie przepraszam, wracam do czytania zamiast gÂłupiego komentowania. WÂłaÂściwie to dziĂŞkujĂŞ za zimny prysznic, chociaÂż mam jedno jeszcze pytanie...
Jaki mĂłgÂłbym kupiĂŚ nowy i jaki uÂżywany kompresor do 2 tyÂś? czytaÂłem Âże 100L to takie kompletne minimum no i dobrze jak by byÂł z pompÂą ABAC... kompresor do malowania raczej 2-3 elementĂłw, coÂś do garaÂżowego lakierowania koniecznie pod 230... |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-10, 22:33
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Powiem Ci z dobrego serca, Âże fajnie jest mieĂŚ zbiornik okoÂło 200L. 100 to za maÂło, no i w 200L ma gdzie siĂŞ wytrÂąciĂŚ woda. Zapas powietrza teÂż czasem siĂŞ przydaje. Do 2 tyÂś to raczej uÂżywany, ale na 230 to tragedia. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-11, 10:13
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
W gara¿u mam tylko 230... wiem dlatego pyta³em o pojemnoœÌ bo znalaz³em chyba Twoje posty ze sam mia³eœ 100 i to nie by³ super wybór :p |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-11, 22:31
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
A gdyby tak zrobiÌ kompresor samemu? W sensie ja to tylko poskladam, wszystkie rzeczy wymagaj¹ce spawania bêd¹ robiÌ osoby które maj¹ o tym pojêcie, butla po lpg 150L do tego silnik jednofazowy 2,2kW i w³aœnie, jaka pompa? myœla³em najpierw o hs-31, póŸniej o nowej ABAC A-39B g³ównie ze wzglêdu ¿eby olejem nie smarka³a...
U¿ywana hs31 ma wydajnoœÌ 400L i koszt 200 z³, a39b 340L i prawie 800 z³... |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2014-08-11, 23:30
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Poszukaj sprĂŞÂżarki z pompÂą Abac B3800B i silnikiem 3 kW na 230V
moÂżna takie spotkaĂŚ z butlami 100 ,150 i 200 lit.
Przy takim silniku bĂŞdziesz miaÂł okoÂło 320 lit/min rzeczywistej wydajnoÂści
z silnikiem 2.2 kW bĂŞdziesz miaÂł przy tej pompie okoÂło 240 lit/min
Pompa HS 31 jest smarowana centralnie od silnika spalinowego pod który jest pod³¹czona
(silnik Leyland w aucie Jelcz) i dlatego tak wiele osĂłb ma problemy z opanowaniem jej tzw. "smarowania" ....
JeÂśli juÂż to poszukaj pompĂŞ produkcji FOS Polmo ÂŁĂłdÂż o symbolu fabrycznym 602.07.905/906 albo 602.07.901/904
sÂą to pompy oparte na konstrukcji pompy od Jelcza (HS 31)
ale majÂą smarowanie rozbryzgowe oraz korpus pompy przystosowany do mocowania na kompresorze (zmieniono ksztaÂłt korpusu pompy)
Jedyny minus to taki Âże do jej napĂŞdzania jest potrzebny silnik o mocy min. 4 kW ... |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-12, 00:45
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
OdnoÂśnie pompy hs31 to smarowanie jest rozwiÂązane, silnik napĂŞdza pompĂŞ wspomagania od poloneza ktĂłra poprzez reduktor CO (ciÂśnienie takie jak w jelczu) podaje olej do pompy... Wszystko proste na papierze ciekawe jak by wyszlo w rzeczywistoÂści... ChociaÂż i tak wolaÂł bym Âżeby to byÂło smarowane rozbryzgowo...
Tutaj jeszcze znalaz³em takie silniki, któryœ z tych poci¹gn¹³ by abaca na te ich 340 L?
http://allegro.pl/silnik-...4468457724.html
http://allegro.pl/silnik-...4481075511.html
Ten silnik o ktĂłrym mĂłwisz od fos polmo pewnie byÂłby super ale 4kw to nie za duÂżo jak na instalacjĂŞ garaÂżowÂą?
Czym siê ró¿ni¹ pompy b3800b od a39b?
No i budÂżet na zÂłoÂżenie kupienie nowego lub uÂżywanego to 2 tyÂś zÂł... |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2014-08-12, 20:49
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Ruffy napisał/a: | ktĂłryÂś z tych pociÂągn¹³ by abaca na te ich 340 L? |
Ten drugi po zrobieniu odpowiedniego koÂła pasowego bĂŞdziesz miaÂł na pompie
wÂłaÂściwe obroty.
Musisz tylko sprawdziĂŚ jaka powinna byĂŚ Âśrednica
koÂła pasowego do silnika 3 kW
Ruffy napisał/a: | Czym siĂŞ ró¿niÂą pompy b3800b od a39b? |
Pompa a39B to jest tzw. nastĂŞpca pompy Abac b3800B
w stosunku do starszego modelu zmieniono wg. prod. :
-obniÂżono temp. pracy pompy
-zwiêkszono pojemnoœÌ i wydajnoœÌ
-zmniejszono prêdkoœÌ obrotow¹ (przez co wyd³u¿ono jej ¿ywotnoœÌ) .
Ruffy napisał/a: | OdnoÂśnie pompy hs31 to smarowanie jest rozwiÂązane, |
Tak szczerze to nie jest "rozwiÂązanie" a tylko cudowanie i kombinowanie ....
Zbêdne ,poniewa¿ masz mo¿liwoœÌ kupna takiej pompy z fabrycznie rozwi¹zanym
smarowaniem rozbryzgowym i korpusem przystosowanym do zamocowania
na butli kompresora |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-12, 21:04
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
no to silnik jest do zrobienia, no to wg producenta lepsza jest a39b ? czy ewentualnie sÂą jeszcze jakieÂś inne pompy ?
no tak Robercie ale czy takie cudowanie i kombinowanie siĂŞ sprawdza? fakt, moÂżna kupiĂŚ "hs31" ze smarowaniem rozbryzgowym ale ona wymaga juÂż 4kW... a skÂładaĂŚ kompresor ktĂłry bĂŞdzie za mocny na mojÂą instalacjĂŞ jest zbyt ryzykowne... bĂŞdĂŞ musiaÂł zrobiĂŚ test czy w ogĂłle pociÂągnie 3kW... |
|
|
|
 |
Robertlodz09
|
Wysłany: 2014-08-12, 21:43
|
0
|
|
|

Pomógł: 61 razy Posty: 3387 Skąd: ÂŁĂłdÂż
|
Ruffy napisał/a: | no to wg producenta lepsza jest a39b |
PoniewaÂż jest to nowy model
ale b3800B teÂż sie sprawdza i jest nadal w tzw. sprzedaÂży
Ruffy napisał/a: | bĂŞdĂŞ musiaÂł zrobiĂŚ test czy w ogĂłle pociÂągnie 3kW... |
Od tego powinno siê zacz¹Ì ,czyli sprawdzenia ile kW mo¿esz "powiesiÌ" na swojej "linii"
Ruffy napisał/a: | czy ewentualnie sÂą jeszcze jakieÂś inne pompy ? |
OczywiÂście Âże sÂą ,np. Fini ,Fiac ....
a "skoÂśnookich" to nie polecam ...
ale jak to mĂłwiÂą - "do odwaÂżnych Âświat naleÂży.." |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-13, 10:06
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
Panowie potrzebuje SZYBKIEJ POMOCY mam dostêp do butli ciœnieniowych ( jeŸdzi³y w wagonach i przez sprezaly powietrze do hamulców ) 100L i 125L w cenie z³omu, planowa³em robiÌ kompresor na butli 150L jednak o tak¹ jest ciê¿ko, czy taka 125 tez dala by rade? Czy ewentualnie po³¹czyÌ dwie te setki, a jeœli tak to w jaki sposób? |
|
|
|
 |
Lackdoctor
|
Wysłany: 2014-08-13, 10:36
|
0
|
|
|
Pomógł: 40 razy Posty: 3753
|
Jak najbardziej nadajÂą siĂŞ. |
_________________ Strona mojego znajomego w Belgii... mówi po naszemu. Bardzo fajne furki, bardzo ró¿ne ceny, nowe okazje praktycznie codziennie.
http://home.mobile.de/AUTOS-PAGNAER#ses |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-13, 10:55
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
Super dziĂŞkujĂŞ, jak skoĂączĂŞ prace i bĂŞdĂŞ w domu to wrzucĂŞ kilka zdjĂŞĂŚ tych zbiornikĂłw i tabliczek |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-13, 14:13
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
ZrĂłb sobie 2x 125l. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-13, 14:50
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
no to bĂŞdzie 250L do pompy wydajnoÂści 340L nie bĂŞdzie za duÂży? czytaÂłem Âże zbiornik ma byĂŚ poÂłowy wydajnoÂści pompy, takÂże 200L byÂło by optymalne... no chyba Âże patrzymy pod kÂątem rozbudowy na lepszÂą pompĂŞ to zbiornik miaÂłbym z zapasem, o to chodzi KK ? |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-13, 20:52
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Jak pompa bĂŞdzie pracowaĂŚ non stop to zajedziesz jÂą zawsze. Jak nabije 250L i bĂŞdzie miaÂła odpoczynek to nic siĂŞ jej nie stanie. PosÂłuchaj rady i zrĂłb 250L. Kondensat bĂŞdzie miaÂł gdzie siĂŞ wytrÂąciĂŚ, a to bardzo waÂżne.
MiaÂłem waltera na butli 100l... i wiem, Âże 100l siĂŞ nie kupuje. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-13, 21:10
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
|
|
|
 |
juny
|
Wysłany: 2014-08-13, 21:28
|
0
|
|
|

Pomógł: 20 razy Posty: 2384 Skąd: OstrĂłw WLKP
|
Odpusc sobie takie grzebanie, kup zbiornik od aspy nie bedziesz zalowal |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-13, 21:34
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
ten zbiornik aspy 180L kosztuje w tym momencie na allegro 300z³, a ja 2x125 bêdê mia³ za u³amek tej ceny, jedyne co muszê wykombinowaÌ to po³¹czyÌ te dwie butle i to wszystko |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-13, 23:09
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Zbiorniki na jakiœ stela¿u sobie zrób. W miarê wysoko, ¿ebyœ pod spodem zmieœci³ kranik do spuszczania kondensatu. Kó³eczka, najlepiej dwa z ty³u sta³e, a z przodu dwa skrêtne z hamulcem. Nie s¹ drogie.
Zbiorniki mo¿esz po³¹czyÌ zwyk³ym wê¿em w oplocie. Osobiœcie bym to po³¹czy³ jakimœ wê¿em œrednicy 25mm, ¿eby to powietrze swobodnie przep³ywa³o. WspawaÌ mo¿esz rurki 3/4" ocynkowane i na to nasun¹Ì w¹¿.
Co do kupna zbiornika od aspy to nie ma sensu jak masz tanio zbiorniki. Za te 300zÂł+ 150 przesyÂłki to wedÂług mnie nie kalkuluje siĂŞ. Stary zbiornik od aspy, nie wiadomo w jakim stanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ruffy
|
Wysłany: 2014-08-14, 09:32
|
0
|
|
|
Posty: 76
|
WÂłaÂśnie sprawdziÂłem te zbiorniki, majÂą one 4mm gruboÂści to bĂŞdzie dobrze? |
|
|
|
 |
juny
|
Wysłany: 2014-08-14, 14:25
|
0
|
|
|

Pomógł: 20 razy Posty: 2384 Skąd: OstrĂłw WLKP
|
Powinno byc ok
A jakiejs tabliczki nie ma?
Ale jak po lpg to spoko |
_________________
 |
|
|
|
 |
KK
|
Wysłany: 2014-08-14, 21:52
|
0
|
|
|

Pomógł: 23 razy Posty: 3347
|
Tak bĂŞdÂą dobre. |
_________________
 |
|
|
|