Szukaj FAQ Album

Autor Wiadomość
swdkca
Wysłany: 2009-03-29, 11:54   areograf poczatek
0
UP DOWN

Cześć,

Kupiłem niedawno zestaw airbrush i mam kilka pytań/ instrukcja jest po niemiecku i
nic nie rozumiem.

Jak prawidłowo eksploatować kompresor jak długo może sprężać ?, / dość mocno się grzeje,
czy trzeba używać jakiegoś smaru czy coś takiego?.

w załączniuku zdjęcie.
Ma ktoś instrukcję z czegoś podobnego bo nie chce niczego zniszczyć a jestem jasnozielony.

Pozdrawiam
Tomek

air.jpg
Plik ściągnięto 115 raz(y) 60,77 KB

dawid
Wysłany: 2009-03-29, 21:05   
0
UP DOWN

proponoje poczytac forum poogladac na tubie i malowac malowac malowac:)

LoboLoco 
Wysłany: 2009-03-30, 07:49   
0
UP DOWN

Takie kompresorki działają powiedzmy 20min i potem 20min przerwy...( powinien mieć wyłącznik przeciążeniowy... ) i jest bezobsługowy, czyli zero wymieniania płynów itp. Napewno nic nie zniszczysz, jeżeli będziesz się delikatnie obchodził z aerografem i nie maltretował kompresorka wielogodzinną nieustanną pracą. Powodzenia...

swdkca
Wysłany: 2009-03-30, 09:08   
0
UP DOWN

dzieki ;) teraz bede malowal a w wolnych chwilach czytal forum.

Jeszcze pytanie o pokrętło ile macie ustawione % całej skali albo jaka wartosc po której kompresor się wyłącza? Jest coś zalecane itp?

LoboLoco 
Wysłany: 2009-03-30, 11:06   
0
UP DOWN

Ten kompresor działa bezustannie podczas malowania... gdy przestajesz malować nabija ciśnienie na wężu do swojej wartości max (np. 4atm) i staje, tej wartości max się nie zmienia. na reduktorze ustawiasz ciśnienie podawane przez kompresorek , w zależności od konsystencji farby do 2atm powinno styknąć...

I proponuję raczej czytać forum (z użyciem opcji "szukaj") ,
a w wolnych chwilach malować.... ;) powodzenia

dawid
Wysłany: 2009-03-30, 18:04   
0
UP DOWN

hmmm maloj i ucz sie na bledach a forum urzywaj w krytycznych mometach:)

Asellus5
Wysłany: 2009-04-02, 00:16   
0
UP DOWN